Ostin kaupan viimeiset tarjous nakit (13 pakettia), joku mummon rupesi räyhämään että pitää jättää muillekin.
Ei ollut mitään ostorajoitusta eli voi ostaa niin paljon kuin haluaa.
Kommentit (14)
Mikset sulkenut ja avannut kämmentäsi ja sanonut "talk to my hand"? Tämä ele on nimenomaan tälläisiä tapauksia varten.
Mummot on niitä pahimpia räyhääjiä ja etuilijoita kaupoissa
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kerran kaupassa noin klo 19 että mikä mummo kokous on menossa ja kärryt täynnä punalaputettuja tuotteita, tajusin että ahneet lähteneet odottamaan ilta alea. Teki mieli sanoa ettet enää elä niin kauaa että saat tuon kaiken syötyä. Katselin itse leipää ja yks mummo änkesi äkkiä ottamaan punalaputettuja leipiä etten minä vain niitä saa, no en olisi halunnut ostan aina leivän niin että on mahdollisimman pitkä päiväys
Otin eilen kaikki loput 60% alennus grillimakkarat. Kävin 30 min sen jälkeen kun tuo 60% oli alkanut. Joku aukos päätä.
Sanoin: haista v ja tu aikaisemmin jos olet köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Otin eilen kaikki loput 60% alennus grillimakkarat. Kävin 30 min sen jälkeen kun tuo 60% oli alkanut. Joku aukos päätä.
Sanoin: haista v ja tu aikaisemmin jos olet köyhä.
Lisäys: 14 pakettia korissa oli. Laitoin mökillä pakastearkkuun.
Olisit tarjonnut mummolle omaa uljasta prinssinakkias.
En ollut minä,en syö sikaa missään muotoa ,terveisin mummi -itis- Prismasta.
Entä jos sitten ostaisi jo etukäteen, jos tulee porukalle. Että kauppa ehtii tilata lisää tai varautua. Kuten pitäisi jo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kerran kaupassa noin klo 19 että mikä mummo kokous on menossa ja kärryt täynnä punalaputettuja tuotteita, tajusin että ahneet lähteneet odottamaan ilta alea. Teki mieli sanoa ettet enää elä niin kauaa että saat tuon kaiken syötyä. Katselin itse leipää ja yks mummo änkesi äkkiä ottamaan punalaputettuja leipiä etten minä vain niitä saa, no en olisi halunnut ostan aina leivän niin että on mahdollisimman pitkä päiväys
Kuitenkin tiiraat punalappuja. Ei sinua olisi yuo muutoin kiinnostanut
Vierailija kirjoitti:
Mikset sulkenut ja avannut kämmentäsi ja sanonut "talk to my hand"? Tämä ele on nimenomaan tälläisiä tapauksia varten.
Miksi pitäs puhua englantia? Eikö suomella pärjää?
Vierailija kirjoitti:
Look at my face, look at my face. Am I bovvered? I aint bovvered!
-Lauren-
Voi hyvin olettaa että grillijuhlat, ei mitään erikoista.