Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terve mies kiinnostuu aina ikäsistään naisista.

Vierailija
01.05.2024 |

Eipä mulla muuta. Ja mulla on varaa sanoa. Paljon nähty ja merkille pantu.

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostat 18 v tyttärellesi rintsikat, niin ekana ei tule mieleen vongata samanikäistä.

Vierailija
102/135 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun 25v mies kiinnostuu n25v naisista se on tervettä. Mutta jos sama mies kiinnostuu samanlaisista naisista 20v myöhemmin se ei ole tervettä? Miksi naismaun pitäisi muuttua että se on terve? Vai onko niin että nuoret miehet ei ymmärrä naisten päälle mutta vanhempien pitäisi ymmärtää että 45v on parempi kuin 25v?

No suhteeseen on syytä pyrkiä suht samanikäisen kanssa koska ei ne nuoremmat halua vanhaa setää, lisäksi yleensä 25 v ja 45 v ovat aivan eri elämäntilanteissa ja henkisesti eri kehitysvaiheissa jolloin mitään yhteistä ei ole. Jos 45 v on mieleltään edelleen kuin 25 v niin hänellä on pahoja ongelmia. 

Itse olen alle 40 ollut pari- ja ystävyyssuhteissa vanhempien ja nuorempien kanssa ja kyllä meillä on ollut paljonkin yhteistä. Elämäntilanteet voi olla eri mutta ei se tarkoita ettei mitään yhteistä olisi.

Vierailija
104/135 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun 25v mies kiinnostuu n25v naisista se on tervettä. Mutta jos sama mies kiinnostuu samanlaisista naisista 20v myöhemmin se ei ole tervettä? Miksi naismaun pitäisi muuttua että se on terve? Vai onko niin että nuoret miehet ei ymmärrä naisten päälle mutta vanhempien pitäisi ymmärtää että 45v on parempi kuin 25v?

Siksi koska mitä vanhemmaksi mies käy, sitä todennäköisemmin reilusti nuorempi nainen on vaan päiväuni, haave,..etc..

haavetajuatko! Joka ei koskaan toteudu. Ja toteutuu isolla rahalla, se on valhetta, miehestä ei kiinnostuta omana ITSENÄÄN, VAAN RAHAPUSSINA.

Oho kylläpä meni tunteisiin. Kiinnostuksen kohteista puhuttiin ei todennäköisyyksistä. Mutta hyvä että sain herätettyä tunteita😅

Vierailija
105/135 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin pidän noin 25+ -ikäisiä naisia erityisen viehättävinä, sen kummemmin rajaamatta vuosia yläpuolelta.

Syyt palautuvat ulkonäköön ja energiaan (molemmat voivat ja erityisesti jälkimmäinen voi toimia iässä kuin iässä). Valtapeleihin ei ollenkaan, niitä joudun moderoimaan työelämässä riittämiin. Olen 43-vuotias mies, mielestäni keskivertotallaaja.

Vierailija
106/135 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta palstamammojen mukaan KAIKKI miehet haluavat vain 18-22 timmikroppaisen instabeibin.

Mä olen kuullut tuon väitteen palsta-inceleiltä :O

Vierailija
107/135 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun pitää oikeasti tuota kysyä, niin et ole kyllä täysillä matkassa. Ei ole mies (tai nainenkaan) päästään terve jos 55-vuotiaana harrastaa seksiä 16-vuotiaan LAPSEN kanssa. Ei mitään moraalia.

Millä tavoin se on moraalikysymys? Jos molemmat sitä haluavat niin siitä vaan.

Vierailija
108/135 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mutta mies välttämättä jaksa lähteä treffeille vaan treffit halutaan jättää kokonaan pois.

Vierailija
109/135 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan sit olla sairas kun tyttöystäväni on 23

T. M27

Vierailija
110/135 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap päästäsi vialla? Miten voisin olla kiinnostunut 57-vuotiaista naisista? Kulahtuneita ja rumenemisprosessi kovassa vauhdissa.

M57

Vierailija
111/135 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 64, mutta mieluiten katselen parikymppisiä naisia, joten luultavasti en ole terve. Vanhustentalon asukkaat eivät ole säväyttäneet koskaan.

Vierailija
112/135 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies haluaa enää yli 40-vuotiasta naista? Ei kukaan, mutta moni joutuu tyytymään.

Mä olen 43v ja mun mies on 10v nuorempi. 

Klassinen tyytyminen.

Miten niin? Mieheni olisi saanut kenet tahansa mutta valitsi minut.

Vierailija
113/135 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jos on oikea nainen, eikä mikään tyhjäpäinen instabeibe, kiinnostaa iästä riippumatta.

Vierailija
114/135 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehet jotka katselevat naisia, jotka ovat niin paljon nuorempia että voisivat olla miehen lapsia, ovat suoraan sanottuna vastenmielisiä. Pahinta on jos nämä oikeasti vielä kuvittelevat saavansa naiselta jotain vastakaikua. Varmasti lähes jokainen nainen kokemuksesta tietää että tällaisia harhaisia paatsoja riittää - valitettavasti.

Sellainen 10 vuoden ikäero on vielä ihan ok, joskaan en itse haluaisi niin paljon vanhempaa miestä. Itselleni yläikäraja on 7 vuotta vanhempi mies. Itseäni nuorempaa miestä en myöskään haluaisi.

Vierailija
115/135 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos mielipiteestäsi

Vierailija
116/135 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ikäistään vanhemmista saa kiinnostua?

Vierailija
117/135 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies haluaa enää yli 40-vuotiasta naista? Ei kukaan, mutta moni joutuu tyytymään.

Ihan hyvin olen kelvannut yli 40 vuotiaana. Nimenomaan itseni ikäisille miehille, ja hyvä niin. Itseäni huomattavasti nuoremmilla on edessä vielä monet murheet, jotka itse on jo taakseen jättänyt ja vanhempi mies ei taida pysyä nelikymppisen naisen perässä. Useimmat ikääntyessään aina rauhoittuu hyvin monella tapaa.

Vierailija
118/135 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se 54v kansanedustaja, joka yritti iskeä 18-vuotiasta. Noloa.

Vierailija
119/135 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarua, nainen valitsee miehen, mies voi valita vain niistä, jotka valitsevat hänet. Naisten pahin kilpailija on AINA nuorempi nainen. 

Vierailija
120/135 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vedätysyritys. Miehet on iästä riippumatta eniten kiinnostuneita 18-22 -vuotiaista, mutta senhän varmaan tiesitkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi