Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terve mies kiinnostuu aina ikäsistään naisista.

Vierailija
01.05.2024 |

Eipä mulla muuta. Ja mulla on varaa sanoa. Paljon nähty ja merkille pantu.

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta palstamammojen mukaan KAIKKI miehet haluavat vain 18-22 timmikroppaisen instabeibin.

Vierailija
2/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo. Terveet miehet ovat sitten harvassa. 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla kyllä.

Vierailija
4/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä terve mies sinua ottaisi :)

Vierailija
5/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta

Vierailija
6/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies haluaa enää yli 40-vuotiasta naista? Ei kukaan, mutta moni joutuu tyytymään.

Vierailija
7/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Mies kiinnostuu iso tissisistä ja persevistä naisista ikään katsomatta.

Vierailija
8/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies haluaa enää yli 40-vuotiasta naista? Ei kukaan, mutta moni joutuu tyytymään.

Moni mies höylää ilolla milfiä ja gilfiä jos vaan tissiä ja persettä löytyy. Lautoihin ei koske kuin raksamiehet.

Vierailija
9/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve nainen kiinnostuu aina kiltistä tavismiehestä.

Vierailija
10/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites terve nainen.  Onko rahan perässä juokseva loora ?

Vierailija
11/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait mä sitten en ole terve kun haluaisin päälle nelikymppisen, sopivista paikoista pehmeän, hieman iän mukana tuomia "pikkuvirheitä" omaavan naisen kumppaniksi.

M30.

Vierailija
12/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä 100%, se johtuu henkisestä kehityksestä. Toki mies voi olla henkisesti kehittymätönkin ja hakeutua kaltaistensa seuraan. 

Mut jos mä katson itseä, mä olen 30v mies, mul ei tulis pieneen mieleenkään seurustella jonkun 20v naisen kanssa. Ihan vaan sen takia, koska mä tiedän sen naisen olevan vielä ihan lapsi henkisesti.

Ei sil ulkosel oo yhtää mitää välii, mä en vaan pysty hengailee minkään lapsen kanssa, ellei se ole sitten oma tai jonkun muun ihan oikea lapsi, kenen kanssa pitäisi mennä puistoon leikkimään, se on tottakai asia erikseen, mut seurustelusuhde? Ei

Vierailija
13/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikärasisti. Kunhan on täysi-ikäinen niin sen jälkeen ikä on vain numeroita. Hitto mun ikäisenä nelikymppinen on nuori nainen.

M.52

Vierailija
14/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan

Vierailija
15/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä 100%, se johtuu henkisestä kehityksestä. Toki mies voi olla henkisesti kehittymätönkin ja hakeutua kaltaistensa seuraan. 

Mut jos mä katson itseä, mä olen 30v mies, mul ei tulis pieneen mieleenkään seurustella jonkun 20v naisen kanssa. Ihan vaan sen takia, koska mä tiedän sen naisen olevan vielä ihan lapsi henkisesti.

Ei sil ulkosel oo yhtää mitää välii, mä en vaan pysty hengailee minkään lapsen kanssa, ellei se ole sitten oma tai jonkun muun ihan oikea lapsi, kenen kanssa pitäisi mennä puistoon leikkimään, se on tottakai asia erikseen, mut seurustelusuhde? Ei

Minkälainen ikäero sit saa olla? Noin 5 vuotta suuntaan ja toiseen ja sit riippuu henkilöistä? Kun molemmat on nuoria niin se on vähän eri juttu kuin sit kun ollaan jotain 50 ja yli.

Vierailija
16/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta palstamammojen mukaan KAIKKI miehet haluavat vain 18-22 timmikroppaisen instabeibin.

Ei mun mielestä. 

Vierailija
17/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos demaripj:lla on itseään reilusti vanhempi nainen.

Vierailija
18/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ehkä mieluummin, että henkisesti kypsä mies kiinnostuu ikäisistään naisista. 

Vierailija
19/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50+ miehelle kyllä kelpaa.

Vierailija
20/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Mies kiinnostuu iso tissisistä ja persevistä naisista ikään katsomatta.

Tissien koko on mulle ihan sivuseikka. Hyvä perse on kyllä kiva. Tärkeintä naisessa on aito halu. Siis se että haluaa mun kanssa seksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä