Terve mies kiinnostuu aina ikäsistään naisista.
Eipä mulla muuta. Ja mulla on varaa sanoa. Paljon nähty ja merkille pantu.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin ehkä mieluummin, että henkisesti kypsä mies kiinnostuu ikäisistään naisista.
Täähän se ois.
Kiinnostuuko myös henkisesti kypsä nainen saman verran tienaavasta miehestä vai onko se kuitenkin parempi jos on enemmän rahaa?
Mä olen kiinnostunut saman verran tienaavista ja vähemmänkin tienaavista. Olen myös ollut kiinnostumatta selvästi itseäni paremman tienaavasta. Ei siihen rahaan ihastu.
Vierailija kirjoitti:
Mutta Susanna Penttilä 51v, kiinnostuu vain nuorista miehistä 21-24v, eikä ikäisistään.
No eihän se ole mies eikä vissiin ihan tervekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Mies kiinnostuu iso tissisistä ja persevistä naisista ikään katsomatta.
Tissien koko on mulle ihan sivuseikka. Hyvä perse on kyllä kiva. Tärkeintä naisessa on aito halu. Siis se että haluaa mun kanssa seksiä.
Ei riitä jos on poikapylly ja tissitön naisoletettu.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa tämä sama myytti pitää debunkata?
Men, regardless of their age, will always be attracted to women in their early 20s
https://metro.co.uk/2019/02/22/men-regardless-age-will-always-attracted…
The same study found that the age range of women men say they are most interested in tends to fall within their own age range. -- The figures suggest that there is a clear distinction between physical, sexual desire, and the connection men crave from actually interacting with a woman who has a similar level of maturity.
Toisin sanoen pitävät parikymppisiä erittäin pantavan näköisinä, mutta haluavat kuitenkin yhtä kypsää seuraa henkisesti eli puolisoksi valikoituu suurin piirtein saman ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole perustanut kiinnostustani ikään. Persoona ratkaisee olkoon nainen sitten 25-36
m31
"Persoonapa" hyvinkin.
Ikäerosuhteet on jotenkin kuumia, ei mennä massan mukaan vaan tunteiden.
Biologinen fakta on, että mies, jonka hedelmällisyys jatkuu pidempään iällisesti, hakee aina hedelmällistä ja synnytysvoimaista naista suvun jatkamiseksi.
Nykymaailma on muokannut eettisiä perusteita ja ns. moraalia rajoittavammaksi.
Ei ole montaakaan sataa vuotta siitä, kun kuninkaat ja ruhtinaat ottivat lapsivaimoja suvun jatkamiseen.
sulla on terveet arvot. Terveet ihmiset kiinnostuvat omanikäisistään. Sun kaltasta ihmistä tulee arvostettua.
Terve mies ja nainen kiinnostuu ihmisestä johon tuntee henkistä yhteyttä, eikä se katso ikää, kunhan on täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko epätervettä jos minä, 55 v mies seurustelen 45 vuotiaan naisen kanssa ja meinataan jopa mennä kesällä ihan naimisiin saakka? Eikä tuo nyt minusta hirveän isolta ikäerolta vaikuta enää tässä iässä missä me ollaan. Toki joku 15/25 v olis ihan eri asia.
Ei ole väliä vaika seurustelusit 15 vuotiaan naisen kanssa. Nostaisin vain peukkuja.
Kyllä todellakin olisi väliä, jos 55v. mies seurustelisi 15v. LAPSEN kanssa. Tuon ikäinen ei ole mikään nainen vielä ja sakkolihaakin vielä. Ja vaikka olisi jo 16v, niin ei silti oikein.
Hyvää jaksaisi odottaa. Miksi 16 olisi väärin vaikka silloin voi jo harrastaa seksiä vapaasti?
Naisten pilkkaamista taas. Terve nainen ei halua impotenttia vanhaa äijää.
Voisiko joku esittää graafin, joka kuvaisi miehen terveyttä suhteessa ikäeroon tämän ihastuksen kanssa?
Kyllähän terve 54vuotias kalju elähtänyt elostelija kiinnostuu 18 vuotiaista tytöistä..eiku...
Aloitus tuntuu ensimakustelulla vanhan naisen epätoivoiselta sissimarkkinoinnilta vanhojen naisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko epätervettä jos minä, 55 v mies seurustelen 45 vuotiaan naisen kanssa ja meinataan jopa mennä kesällä ihan naimisiin saakka? Eikä tuo nyt minusta hirveän isolta ikäerolta vaikuta enää tässä iässä missä me ollaan. Toki joku 15/25 v olis ihan eri asia.
Ei ole väliä vaika seurustelusit 15 vuotiaan naisen kanssa. Nostaisin vain peukkuja.
Kyllä todellakin olisi väliä, jos 55v. mies seurustelisi 15v. LAPSEN kanssa. Tuon ikäinen ei ole mikään nainen vielä ja sakkolihaakin vielä. Ja vaikka olisi jo 16v, niin ei silti oikein.
Hyvää jaksaisi odottaa. Miksi 16 olisi väärin vaikka silloin voi jo harrastaa seksiä vapaasti?
Jos sun pitää oikeasti tuota kysyä, niin et ole kyllä täysillä matkassa. Ei ole mies (tai nainenkaan) päästään terve jos 55-vuotiaana harrastaa seksiä 16-vuotiaan LAPSEN kanssa. Ei mitään moraalia.