Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terve mies kiinnostuu aina ikäsistään naisista.

Vierailija
01.05.2024 |

Eipä mulla muuta. Ja mulla on varaa sanoa. Paljon nähty ja merkille pantu.

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Susanna Penttilä 51v, kiinnostuu vain nuorista miehistä 21-24v, eikä ikäisistään.

Vierailija
42/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän aikaa yhteisössä, missä on paljon 50-70 vuotiaita aktiivisia naisia. Itsestään huolehtivia, raikkaita, hyvännäköisiä  ja kivasti pukeutuvia ladyjä. Jonkun verran mukana myös samantyyppisiä ja -ikäisiä miehiä, joille näiden naisten seura on todellakin tavoittelun arvoista. On kiva jakaa samanlainen arvomaailma ja yhteinen aikamenneisyys, ollaan kuin samassa veneessä ja  ymmärrämme toisiamme, nykyisyyttä ja mennyttä. 

Fiksu ja kypsä aikuinen mies ei valitse ystäviä eikä kumppania pelkän iän perusteella, eikä haikaile nuorten naisten perään, eiköhän se persoona ja muut yhdistävät tekijät ratkaise enemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kiihkeä seksisuhde 17 vuotta vanhemman varatun miehen kanssa. Miehen puolison on hyvin saman ikäinen kuin mies. Eli mies on puoliksi terve. :D 

Vierailija
44/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies haluaa enää yli 40-vuotiasta naista? Ei kukaan, mutta moni joutuu tyytymään.

50+ miehelle kyllä kelpaa.

Suurin osa 50+ miehistä ovat siinä määrin pappaantuneita ettei minua kiehdo heidän ikäryhmänsä. eri

Vierailija
45/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti mies haikailee nuorten perään jos oli nuoruudessaan jotenkin sellainen ettei saanut tyttöjä. Tämä nuoruus ajan vaihe siis jäi välistä milloin olisi ensimmäiset ihastukset, pusut, kädestä pitämiset. 

Vierailija
46/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies haluaa enää yli 40-vuotiasta naista? Ei kukaan, mutta moni joutuu tyytymään.

Itse viisikymppisenä huomasin ikähaarukan kasvaneen kahdeksikymmeneksi vuodeksi, eli oma ikä plus miinus kymmenen, eli 40-60 v.

Vaikka suotta minä tätä kerron, naiset ei usko ja mitäpä miehet välittää toisen miehen ajatuksista.

Vierailija
47/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa 50+ miehistä ovat siinä määrin pappaantuneita ettei minua kiehdo heidän ikäryhmänsä. eri

Mutta ei kaikki.

Vierailija
48/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa tämä sama myytti pitää debunkata?

Men, regardless of their age, will always be attracted to women in their early 20s

https://metro.co.uk/2019/02/22/men-regardless-age-will-always-attracted…

Vierailija
49/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sukupolvea olevat iät toimii yleensä parhaiten. Kyllä peili kertoo henkilön oman iän ja kohderyhmän.

Vierailija
50/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako vähän päälle kolmekymppinen BBW, isot riipputissit?

Käy hyvin tuommonen tosielämän venus-patsas. M30

Vierailija
51/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei kaikki.

Niin. Aivan. Siksi kirjoitinkin, että suurin osa. Kaikessa on aina poikkeuksensa - myös iän suhteen. 

Vierailija
52/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole perustanut kiinnostustani ikään. Persoona ratkaisee olkoon nainen sitten 25-36

m31

Vierailija
53/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve mies kiinnostuu aivan kaikista naisista. Äiti ja sisko voidaan jättää pois kiinnostuksen kohteista.

Vierailija
54/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pannu 35 vuotta nuorempia. Se on tervettä jos mikä. Ja vaatii terveyttä.

Vierailija
55/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 50+, tykkään kyllä nuorista naisista. Noin kolmikymppinen hiukan jo kokenut on paras. Antaa pyytämättä suikkarin. Ei ola ahdaskatseinen vaikkapa kakkosen suhteen kun on jo kokeillut. Tykkää siitä, että viedään illallisille yms ja ymmärtää vastavuoroisuuden. 

Vierailija
56/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko epätervettä jos minä, 55 v mies seurustelen 45 vuotiaan naisen kanssa ja meinataan jopa mennä kesällä ihan naimisiin saakka? Eikä tuo nyt minusta hirveän isolta ikäerolta vaikuta enää tässä iässä missä me ollaan. Toki joku 15/25 v olis ihan eri asia.

Vierailija
57/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve mies kiinnostuu aivan kaikista naisista. Äiti ja sisko voidaan jättää pois kiinnostuksen kohteista.

Eli oma tytär kuitenkin sinulle kelpaisi?

Vierailija
58/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöystäväni ei ole vielä syntynytkään. t: Repa 62

Vierailija
59/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko epätervettä jos minä, 55 v mies seurustelen 45 vuotiaan naisen kanssa ja meinataan jopa mennä kesällä ihan naimisiin saakka? Eikä tuo nyt minusta hirveän isolta ikäerolta vaikuta enää tässä iässä missä me ollaan. Toki joku 15/25 v olis ihan eri asia.

Mä täytän pian 45v. ja mun mielestä 10 vuoden ikäero on ihan normaali. Ei ole mitään epätervettä teidän ikäerossa. Mä olin naimisissa 16 vuotta vanhemman kanssa eikä meidänkään suhteessa mitään epätervettä ollut.

Vierailija
60/135 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niinpä. Se on miehille epätervettä jos tapailee eri ikäistä. Naisille se on kuitenkin aivan tervettä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän