Terve mies kiinnostuu aina ikäsistään naisista.
Eipä mulla muuta. Ja mulla on varaa sanoa. Paljon nähty ja merkille pantu.
Kommentit (135)
Vietän aikaa yhteisössä, missä on paljon 50-70 vuotiaita aktiivisia naisia. Itsestään huolehtivia, raikkaita, hyvännäköisiä ja kivasti pukeutuvia ladyjä. Jonkun verran mukana myös samantyyppisiä ja -ikäisiä miehiä, joille näiden naisten seura on todellakin tavoittelun arvoista. On kiva jakaa samanlainen arvomaailma ja yhteinen aikamenneisyys, ollaan kuin samassa veneessä ja ymmärrämme toisiamme, nykyisyyttä ja mennyttä.
Fiksu ja kypsä aikuinen mies ei valitse ystäviä eikä kumppania pelkän iän perusteella, eikä haikaile nuorten naisten perään, eiköhän se persoona ja muut yhdistävät tekijät ratkaise enemmän.
Mulla oli kiihkeä seksisuhde 17 vuotta vanhemman varatun miehen kanssa. Miehen puolison on hyvin saman ikäinen kuin mies. Eli mies on puoliksi terve. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies haluaa enää yli 40-vuotiasta naista? Ei kukaan, mutta moni joutuu tyytymään.
50+ miehelle kyllä kelpaa.
Suurin osa 50+ miehistä ovat siinä määrin pappaantuneita ettei minua kiehdo heidän ikäryhmänsä. eri
Monesti mies haikailee nuorten perään jos oli nuoruudessaan jotenkin sellainen ettei saanut tyttöjä. Tämä nuoruus ajan vaihe siis jäi välistä milloin olisi ensimmäiset ihastukset, pusut, kädestä pitämiset.
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies haluaa enää yli 40-vuotiasta naista? Ei kukaan, mutta moni joutuu tyytymään.
Itse viisikymppisenä huomasin ikähaarukan kasvaneen kahdeksikymmeneksi vuodeksi, eli oma ikä plus miinus kymmenen, eli 40-60 v.
Vaikka suotta minä tätä kerron, naiset ei usko ja mitäpä miehet välittää toisen miehen ajatuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa 50+ miehistä ovat siinä määrin pappaantuneita ettei minua kiehdo heidän ikäryhmänsä. eri
Mutta ei kaikki.
Kuinka monta kertaa tämä sama myytti pitää debunkata?
Men, regardless of their age, will always be attracted to women in their early 20s
https://metro.co.uk/2019/02/22/men-regardless-age-will-always-attracted…
Samaa sukupolvea olevat iät toimii yleensä parhaiten. Kyllä peili kertoo henkilön oman iän ja kohderyhmän.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako vähän päälle kolmekymppinen BBW, isot riipputissit?
Käy hyvin tuommonen tosielämän venus-patsas. M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kaikki.
Niin. Aivan. Siksi kirjoitinkin, että suurin osa. Kaikessa on aina poikkeuksensa - myös iän suhteen.
Mä en ole perustanut kiinnostustani ikään. Persoona ratkaisee olkoon nainen sitten 25-36
m31
Terve mies kiinnostuu aivan kaikista naisista. Äiti ja sisko voidaan jättää pois kiinnostuksen kohteista.
Mä oon pannu 35 vuotta nuorempia. Se on tervettä jos mikä. Ja vaatii terveyttä.
Minä, 50+, tykkään kyllä nuorista naisista. Noin kolmikymppinen hiukan jo kokenut on paras. Antaa pyytämättä suikkarin. Ei ola ahdaskatseinen vaikkapa kakkosen suhteen kun on jo kokeillut. Tykkää siitä, että viedään illallisille yms ja ymmärtää vastavuoroisuuden.
Onko epätervettä jos minä, 55 v mies seurustelen 45 vuotiaan naisen kanssa ja meinataan jopa mennä kesällä ihan naimisiin saakka? Eikä tuo nyt minusta hirveän isolta ikäerolta vaikuta enää tässä iässä missä me ollaan. Toki joku 15/25 v olis ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Terve mies kiinnostuu aivan kaikista naisista. Äiti ja sisko voidaan jättää pois kiinnostuksen kohteista.
Eli oma tytär kuitenkin sinulle kelpaisi?
Minun tyttöystäväni ei ole vielä syntynytkään. t: Repa 62
Vierailija kirjoitti:
Onko epätervettä jos minä, 55 v mies seurustelen 45 vuotiaan naisen kanssa ja meinataan jopa mennä kesällä ihan naimisiin saakka? Eikä tuo nyt minusta hirveän isolta ikäerolta vaikuta enää tässä iässä missä me ollaan. Toki joku 15/25 v olis ihan eri asia.
Mä täytän pian 45v. ja mun mielestä 10 vuoden ikäero on ihan normaali. Ei ole mitään epätervettä teidän ikäerossa. Mä olin naimisissa 16 vuotta vanhemman kanssa eikä meidänkään suhteessa mitään epätervettä ollut.
Joo niinpä. Se on miehille epätervettä jos tapailee eri ikäistä. Naisille se on kuitenkin aivan tervettä :D
Mutta Susanna Penttilä 51v, kiinnostuu vain nuorista miehistä 21-24v, eikä ikäisistään.