Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vappujuhlinta Helsingissä näyttää tosi teennäiseltä

Vierailija
01.05.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010397951.html

Kaikki on olevinaan niin hienoja mutta näyttävät naurettavilta Mimosoineen

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivarin vappupiknikki on hyvin helsinkiläinen ylemmän keskiluokan traditio. Piknikkejä suunnitellaan ja järkkäillään pitkään. Tarjottavathan ovat laadukkaita, ei todellakaan säästellä skumpassa tai tarjottavissa. Piknikillä vietetään keväsitä aamupäivää omien ystöävien, tuttavien kanssa ja toisten samanlaisten ylemmän keskiluoka seurueiden kanssa. Kaivarissa on vessoja. En itse helsinkiläisenä ole koskaan viihtynyt Kaivarissa, mutta olenkin syntynyt työväenluokkaan, vaikka olenkin tehnyt luokkaretken.

Typerä perinne joka pitäisi kieltää!

Oletko kateellinen vai mikä on? Ei ole rahaa tarjoilla seureellesi skumppaa ja mansikoita vai eikö ole ketään edes tulossa seurueesi? Anna ylemmän keskiluokan juhlia, miten se on sinulta pois?

Se on kuule kaikilta pienituloisilta pois jos verorahat menee skumppaan ja mansikkaan!

Vierailija
62/69 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä, että sinusta tuntuu siltä, ap. Olin tänään aamulla Ullanlinnanmäellä kuuntelemassa Ylioppilaskunnan Laulajia, ja minusta oli hieno kokemus, kuten myös kaikkien niiden valkolakkien näkeminen. Suomessa arvostetaan sivistystä, ja vappu on siitä näkyvä merkki.

Kerro, miten Helsingin ulkopuolella sitten vietetään sitä autenttista vappua? Kiinnostaa.

Yäk mitä teeskentelyä

Hei, tule sinäkin ensi vappuna kuulemaan Finlandiaa Ullikselle, niin muutat mielesi. Aamulla on erityisen hienoa, kun siellä ei ole vielä liikaa porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesan tärkeilijät nyt tiedetään nimittäin MAASEUTU IHMISEN TYÖNHEDELMISTÄ näille maksetaan KELA ELÄTYS!!

Vierailija
64/69 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kukaan mieti että ollaanpa nyt hienoja, vaan ihmiset on rentoutumassa ja pitämässä hauskaa. Ap hanki elämä. Olet katkera.

Eri mutta noin yleisesti, käsitys hauskanpidosta vaihtelee. Joillekin on kivaa olla tungoksessa ehkä humalassa. Jollekin toiselle tungos on kauhistus. Introverttina olen iloinen ettei kukaan tai mikään pakota ulos.

Sensijaan kateus ja katkeruus on myrkkyä ja vahingoittaa lähinnä katkeraa itseään. 

Vierailija
65/69 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 43

Vierailija
66/69 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me Hesessä asuvat ollaan hienonta porukkaa, mitä Suomessa löytyy ja juhlinta on täällä tosi hauskaa ja siistii!

Vierailija
67/69 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat irvessä puolipakolla keltainen yo-lakki päässä 😅

Vierailija
68/69 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap juhlii vappua vai miten pitäisi juhlia? 

Vierailija
69/69 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on varmaan kaikki jotain kolmannen polven akateemisia, joille kaikille yo-lakki parasta koskaan. Lapsesta asti tuolla vappubrunssilla pyörineet. Ei muuten ymmärrä.