Ihania työväenlauluja nyt Ylellä
Kommentit (56)
Kommunismi ei ole koskaan kolahtanut minuun. Ei tule tekemään sitä vastakaan.
Olen maalta. Isäni ja muut isännät läiskivät lantaa pelloille vappuna. Se oli hiljaisten miesten tapa osoittaa, mitä mieltä tuosta sossukouhotuksesta oikeasti oltiin.
Eipä sosialismikaan tuonut sitä mainostettua "uutta ihmistä" eli sellaista, joka ahertaa mieluummin yteishyväksi kuin omakseen. Ihmisluonnon vastaista.
Vierailija kirjoitti:
Olen maalta. Isäni ja muut isännät läiskivät lantaa pelloille vappuna. Se oli hiljaisten miesten tapa osoittaa, mitä mieltä tuosta sossukouhotuksesta oikeasti oltiin.
Ok.
Auringonlaskun ideologia. Yhä harvempi ihminen vauhkoontuu noista opeista.
Vierailija kirjoitti:
Eihän viljelijäväestö ole vappua juhlinut milloinkaan. On ollut pakko tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Auringonlaskun ideologia. Yhä harvempi ihminen vauhkoontuu noista opeista.
Ei suinkaan. Kapitalismi on tulossa tiensä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Mm. Hissu Hietalahti ja Tunna Milonoff mukana.
Ja Laura Malmivaara.
Vierailija kirjoitti:
Kommunismi ei ole koskaan kolahtanut minuun. Ei tule tekemään sitä vastakaan.
Ei ole kolahtanut minuunkaan, mutta työväenlaulut ovat minulle silti jonkinlainen guilty pleasure.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sosialismikaan tuonut sitä mainostettua "uutta ihmistä" eli sellaista, joka ahertaa mieluummin yteishyväksi kuin omakseen. Ihmisluonnon vastaista.
Naapurissahan tuo on nähtävissä. Piti ihan muutamassa sukupolvessa syntyä uusi "neuvostoihmisten" laji, joka saa kaiken kukoistamaan. Ei saatu aikaan kuin korruptiota ja tehtaita, jotka savuttivat komeasti.
Työväenlaulut on kyllä täyttä vihapuhetta puhtaimmillaan.
On aseisiin tarttumista, vallankumousta ja kostoa ja mitä kaikkia hirveyksiä onkaan.
Että vielä tänäkin päivänä löytyy porukkaa joka jaksaa veisata tuollaisia sairaita paskalauluja.
Vierailija kirjoitti:
Työväenlaulut on kyllä täyttä vihapuhetta puhtaimmillaan.
On aseisiin tarttumista, vallankumousta ja kostoa ja mitä kaikkia hirveyksiä onkaan.
Että vielä tänäkin päivänä löytyy porukkaa joka jaksaa veisata tuollaisia sairaita paskalauluja.
Oletko kuunnellut yhtäkään? Vai saatko tietosi oikeistopropagandasta?
https://areena.yle.fi/1-64131492