Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi luulet miesten kiinnostuvan nuorista naisista? Onko itsetunnon pönkittämistä, vallanhalua vai jotain muuta?

Vierailija
01.05.2024 |

Olisi kiinnosvaa kuulla naisten ajatuksia

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin taaplaa tyylillään.

Vierailija
82/86 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta miehet ovat himoinneet nuoria naisia koko historian ajan siltä osin kun tiedetään vuosituhansia taaksepäin. Biologiset syyt ainakin on selvät. Naisella on parasta ennen päiväys, jonka jälkeen hedelmällisyys alkaa heikentyä ja riski vammaisen lapsen synnyttämiseen nousee. Ehkäpä se on yksi syy miksi on ADHD kakaroita enemmän kuin koskaan. Kukapa ei haluaisi tuoretta, jos sellaista on saatavilla. Minä ainakin pengon kaupan hyllyjen perältä tuoreimmat päiväykset ja niin aion tehdä myös naisten kohdalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka manipuloitavissa palstalaiset ovat olleet nuorempina? Minua ällöttää tämä nuorten naisten infantilisointi. Miehet tykkää parikymppisistä naisista, hui hirveää. 

Minulla oli sen ikäisenä työpaikka, opiskelupaikka, ajokortti, äänestysoikeus, mahdollisuus lähteä asepalvelukseen. Ostin auton ja asunnon, säästin osakkeisiin. Moni hankkii tuossa iässä lapsia. Miksen olisi ollut tarpeeksi kypsä valitsemaan kumppanin, mikä ihmeen automaattinen ylivalta vanhemmalla miehellä olisi minuun ollut? 

Olin fyysisesti viehättävä. Olen ehkä edelleen, mutta ainakin silloin. Onko ihme jos miehet kiinnostuvat?  

Amen. 

Vierailija
84/86 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nälkäinen ihminen haluaa syödä? Onko kyseessä näyttämisen halu, identiteetin rakennus, kannanotto maailman tilanteeseen, vih#puhe vai protesti?

Vastaus: Koska on nälkä.

Samalla tavalla (nuori) nainen  (ja seksi) on seksiviettinsä puolesta normaalitoimiselle miehelle itseisarvoinen halun ja mielenkiinnon kohde.

Muunlaisten motiivien etsiminen (yleisellä tasolla) kertoo itselleni aika vieraasta maailmankuvasta. Onko siinä seksillä pelkästään väline- ja vaihtoarvoa?

Kovin on alkeellinen ja yksinkertainen kuva ihmisten välisistä vuorovaikutussuhteista. Jokainen ymmärtäköön oman älynsä ja taitojensa mukaan.

Vierailija
85/86 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi että näyttävät paremmilta. Muuta syytä ei ole, uskokaa jo. Miehet ovat hyvin yksinkertaisia tässä suhteessa. 

Vierailija
86/86 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka manipuloitavissa palstalaiset ovat olleet nuorempina? Minua ällöttää tämä nuorten naisten infantilisointi. Miehet tykkää parikymppisistä naisista, hui hirveää. 

Minulla oli sen ikäisenä työpaikka, opiskelupaikka, ajokortti, äänestysoikeus, mahdollisuus lähteä asepalvelukseen. Ostin auton ja asunnon, säästin osakkeisiin. Moni hankkii tuossa iässä lapsia. Miksen olisi ollut tarpeeksi kypsä valitsemaan kumppanin, mikä ihmeen automaattinen ylivalta vanhemmalla miehellä olisi minuun ollut? 

Olin fyysisesti viehättävä. Olen ehkä edelleen, mutta ainakin silloin. Onko ihme jos miehet kiinnostuvat?  

Miehen kirjoittama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan