Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi luulet miesten kiinnostuvan nuorista naisista? Onko itsetunnon pönkittämistä, vallanhalua vai jotain muuta?

Vierailija
01.05.2024 |

Olisi kiinnosvaa kuulla naisten ajatuksia

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 37v mies ja olin hiljattain baarissa missä porukka noin 18-23 vuotiaita. Hetken kierreltyäni ja katseltuani huomasin, että olen ihan väärässä paikassa. Kaikki naiset oli niin nuorennäköisiä kuin teinityttöjä ja itseni ikäisiä ei ollut yhtään. Päätin vaihtaa baaria koska en halunnut olla se "säälittävä setä" joka yksin istuu pöydässä katselemassa. Niin ne vuodet vieree ja pitäisi vain itse tajuta asia 👍

M37

Jos sinulla olisi ollut saumoja tai olisit niin kuvitellut, et olisi vaihtanut paikkaa.

Tai voisiko mitenkään olla mahdollista että 37-vuotiasta ei vain yksinkertaisesti kiinnosta 20-vuotiaat. Se olisi se todennäköisempi vaihtoehto.

Vierailija
42/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ovat jääneet henkisellä tasolla jälkeen ja unelmat ovat edelleen teinipojan tasolla. Mielessä pyörii fantasiat kuumista misuista ja nopeista autoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 37v mies ja olin hiljattain baarissa missä porukka noin 18-23 vuotiaita. Hetken kierreltyäni ja katseltuani huomasin, että olen ihan väärässä paikassa. Kaikki naiset oli niin nuorennäköisiä kuin teinityttöjä ja itseni ikäisiä ei ollut yhtään. Päätin vaihtaa baaria koska en halunnut olla se "säälittävä setä" joka yksin istuu pöydässä katselemassa. Niin ne vuodet vieree ja pitäisi vain itse tajuta asia 👍

M37

Jos sinulla olisi ollut saumoja tai olisit niin kuvitellut, et olisi vaihtanut paikkaa.

Tai voisiko mitenkään olla mahdollista että 37-vuotiasta ei vain yksinkertaisesti kiinnosta 20-vuotiaat. Se olisi se todennäköisempi vaihtoehto.

Todella harvinainen ominaisuus miehessä jos ei parikymppinen kiinnosta. Toki tuota hyvin harva myöntää naisseurassa.

Vierailija
44/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnosta se miksi nuoret naiset " kiinnostuvat" vanhemmista miehistä. Vanhempi mies ei OTA nuorempaa naista.

Vierailija
45/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet ovat jääneet henkisellä tasolla jälkeen ja unelmat ovat edelleen teinipojan tasolla. Mielessä pyörii fantasiat kuumista misuista ja nopeista autoista.

Legendaa ja vanhanaikaista yleistämistä, ei pidä paikkaansa.

Vierailija
46/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aloittaja tarkoittaa otsikkonsa miehellä vanhempaa miestä, joka on kiinnostunu nuoresta, juuri ja juuri lain suojan ylittäneestä naisesta, niin syynä on pedofilistinen taipumus, joka on onnistuttu kääntämään siihen ettei enää vaani lapsia, vaan juuri ja juuri täysi-ikäisiä. Ei siinä muuta syytä ole. Ja parmempi noin (joskin säälittävää sekin) kuin sitten iljettävät lapsia saalistavat pedot. Ja vanhoilla naisilla sama, jotka deittailevat vain juuri ja juuri 18  täyttäneitä.

Vierailija
47/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on miehille tärkeintä ja lisäksi nuorilla naisilla on ollut vähemmän seksikumppaneita kuin vanhemmilla.

Vierailija
48/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopesu. Ja monesta paikasta. Seksuaalisuuden ylikorostaminen. Alkoholi. Ja jotenkin kuvitellaan että sillä onneen. Mielikuvia. Jämähtäminen teiniaikaan tai 20v aikakauteen. Luullaan että toinen on valmis paketti jo nuorena ja heitä hyödyttävä, oikeasti ihminen kehittyy vielä pitkään ja voi muuttua vaikka miten. Sitten on erikseen ne joilla on mieltymyksiä nuoriin. Elokuvissa sankaritar on yleensä nuori nainen ja samoin b-filmeissä.

Vierailija
49/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 25v tuttu, joka tapailee 42v miestä. Tällä miehellä on kotimaassaan vaimo ja kaksi lasta. Tuttuni ihan tosissaan kertoi, että kyseinen mies tarvii sivusuhteen, koska "his wife doesn't understand him"... Olin vähän että voi hyvänen aika. Onko kliseisempää paskaa, mitä keski-ikäinen, varattu mies voi nuorelle naiselle sanoa :D

Vierailija
50/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen on ohjailtavissa ja suostuu helposti heikompaan asemaan, mies korokkeella. Ellei todella ole sisukas ja terävä, tietävä.

Vierailija
51/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siinä pitäisi olla jokin tuollainen syy? Justhan se yksi ikääntynyt putiikinpitäjänainenkin kertoi tapailevansa vain nuoria (itseään 30 vuotta nuorempia) miehiä, koska viehättyy/pitää nuorista miehistä.

Miksi siihen pitäisi miehellä olla jokin muu syy kuin se, että nuoret naiset viehättää itseä toisin kuin oman ikäiset?

Kyllä saa ihmetellä ääneen, miksi aikuinen ihminen haluaa itselleen nuoren ja kokemattoman vastaparikseen. Minusta se kertoo huonosta itsetunnosta (näyttämisenhalu) ja epäkypsyydestä, jos ikäisensä ihmisen kanssa ei millään tasolla kohtaa.

Tästä voimme päätellä, että naisella tuo ikäero estää jälkeläisten tulon. 30 v. vanhempi mies sen sijaan voi tuottaa jälkeläisiä. 

Naisella siis tuo ei periydy, miehellä periytyy.

Ihan täyttä hevonkukkua teoriasi.

Vierailija
52/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi että pitävät heitä viehättävinä. Ja jos haluaa perheen niin nuoren kanssa on enemmän aikaa. 

Minä tykkään komeista, harteikkaista miehistä joilla on paljon tukkaa päässä ja muitakin ominaisuuksia. Ei siihen liity sen kummempaa vallanhalua. 

Vierailija
53/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nainen, mutta mistä tuo vallanhalu tulee edes mieleen?

Vallanhalu on ehkä vähän hämärä sana, mutta kyllä mä tunnistan niissä vanhemmissa miehissä jotka mua lähestyy sellaista, että tavallaan ei edes haluta olla samalla tasolla vaan mies on siinä olevinaan ikään kuin auktoriteetti ja se on tietenkin helpompaa paljon nuoremman kuin itsensä ikäisen kanssa. Nää miehet ei siis etsi vertaistaan vaan haluavat päteä.

Vierailija
54/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin vanhemmat naiset kiinnostuvat nuorista miehistä. Suhteessa nuoreen naiseen valtasuhde saattaa kääntyä päinvastoin kuin yleensä ja vanhasta miehestä tulee seksuaalinen objekti. Se on hieno ja ennen kokematon tunne monille miehille. On mukavaa olla haluttu.

Jotain ongelmia on aikuisella, joka pyörii omien lasten ikäluokkaa olevien nuorten ympärillä. Ei ymmärretä sitä omaa ikää ollenkaan. 

Vierailija
55/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 25v tuttu, joka tapailee 42v miestä. Tällä miehellä on kotimaassaan vaimo ja kaksi lasta. Tuttuni ihan tosissaan kertoi, että kyseinen mies tarvii sivusuhteen, koska "his wife doesn't understand him"... Olin vähän että voi hyvänen aika. Onko kliseisempää paskaa, mitä keski-ikäinen, varattu mies voi nuorelle naiselle sanoa :D

Kyseenalaistaisin sen naisen älyä.

Vierailija
56/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ei ymmärrä minua on siis ihan kansainvälinen setämiesten väittämä 🤣

Vierailija
57/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin vanhemmat naiset kiinnostuvat nuorista miehistä. Suhteessa nuoreen naiseen valtasuhde saattaa kääntyä päinvastoin kuin yleensä ja vanhasta miehestä tulee seksuaalinen objekti. Se on hieno ja ennen kokematon tunne monille miehille. On mukavaa olla haluttu.

Jotain ongelmia on aikuisella, joka pyörii omien lasten ikäluokkaa olevien nuorten ympärillä. Ei ymmärretä sitä omaa ikää ollenkaan. 

Eikä käyttäydytä sen (ikänsä) mukaisesti!

Vierailija
58/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset kiinnostuu miehistä ? 

Vierailija
59/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos aloittaja tarkoittaa otsikkonsa miehellä vanhempaa miestä, joka on kiinnostunu nuoresta, juuri ja juuri lain suojan ylittäneestä naisesta, niin syynä on pedofilistinen taipumus, joka on onnistuttu kääntämään siihen ettei enää vaani lapsia, vaan juuri ja juuri täysi-ikäisiä. Ei siinä muuta syytä ole. Ja parmempi noin (joskin säälittävää sekin) kuin sitten iljettävät lapsia saalistavat pedot. Ja vanhoilla naisilla sama, jotka deittailevat vain juuri ja juuri 18  täyttäneitä.

No tuo nyt on ihan täyttä potaskaa.

Vierailija
60/86 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset kiinnostuu miehistä ? 

Tuota minä en ole henkilökohtaisesti koskaan oppinut ymmärtämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän