Miksi luulet miesten kiinnostuvan nuorista naisista? Onko itsetunnon pönkittämistä, vallanhalua vai jotain muuta?
Kommentit (86)
Yleensä vain henkisesti keskenkasvuiset siat saalistaa itseään puolta nuorempia naisia. Tunnen paljon keski-ikäisiä miehiä jotka ei todellakaan vilkuile minkään teinityttöjen perään, vaan katselevat ihan oman ikäisiään.
Miksi meidän pitäisi tällaista pohtia? Jokainenhan voi vapaasti kiinnostua minkäikäisestä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 37v mies ja olin hiljattain baarissa missä porukka noin 18-23 vuotiaita. Hetken kierreltyäni ja katseltuani huomasin, että olen ihan väärässä paikassa. Kaikki naiset oli niin nuorennäköisiä kuin teinityttöjä ja itseni ikäisiä ei ollut yhtään. Päätin vaihtaa baaria koska en halunnut olla se "säälittävä setä" joka yksin istuu pöydässä katselemassa. Niin ne vuodet vieree ja pitäisi vain itse tajuta asia 👍
M37
Jos sinulla olisi ollut saumoja tai olisit niin kuvitellut, et olisi vaihtanut paikkaa.
Tai voisiko mitenkään olla mahdollista että 37-vuotiasta ei vain yksinkertaisesti kiinnosta 20-vuotiaat. Se olisi se todennäköisempi vaihtoehto.
Todella harvinainen ominaisuus miehessä jos ei parikymppinen kiinnosta.
Minä taas en tunne yhtään nelikymppistä miestä, joka olisi kiinnostunut parikymppisistä missään mielessä. Seksiseuraakin hakevat samasta ikäluokasta tai minimissään kolmekymppisistä. Taitaa olla jotain päässä vialla niillä jotka on kiinnostuneita puolta nuoremmista.
Kaksi syytä:
1. Nuoret naiset eivät ole vielä oppineet miten toksiset ihmiset manipuloivat ja käyttävät hyväksi. He eivät tiedä ns. "red flageja" ja ovat helposti manipuloitavissa vs vanhemmat naiset, jotka ovat oppineet jo ja osaavat asettaa esimerkiksi rajoja ja myös pitää niitä. Nuorten naisten naiviius vetää nimenomaan hyväksikäyttäjiä puoleensa.
2. Vallan halu. Nuoret naiset ovat ikävä kyllä usein helposti kontrolloitavissa erilaisten tapojen kautta, esim raha, koska harvoin nuorilla naisilla on paljon rahaa ja vanhempi mies voi luvata esim. että nainen saa olla työttömänä kunhan tekee lapsia, ja sitten kun lapset tulee alkaa se taloudellinen väkivalta ja naisen voi olla vaikeampi lähteä, kun ei koulutusta tai rahaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kiinnosta se miksi nuoret naiset " kiinnostuvat" vanhemmista miehistä. Vanhempi mies ei OTA nuorempaa naista.
Eivät ole kiinnostuneita. Toki joltain vanhalta äijänkävyltä voi pummia vaikka juomia baarissa, mutta siihen se sitten jääkin.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen seksuaalista intressiä. Ajatus kiinteästä vartalosta ja tietynlaisesta viattomuudesta. Kiva ulkonäkö.
Jotkut miehet taas eivät välitä nuoremmista, sillä heidän mielestään ei voi olla mitään yhteistä puhuttavaa. Eräs mies tokaisi näin: mitä puhuisin huomattavasti nuoremman naisen kanssa? Kokeiden arvosanoistako?
Mun mielestä tuollainen kommentti kuvastaa jokseenkin yksinkertaista luonnetta. Jo pelkkään ihmisyyteen kuuluu se, että kykenee kommunikoimaan eri ikäisten ja eri elämäntilanteissa olevien ihmisten kanssa.
N27
Heikot yksilöt haluaa tallata muita jotta tuntisivat itsensä vahvemmaksi. Kyseessä on naisvihaksi naamioitu ihmisviha, joka pyritään normalisoimaan. Terveiden ei tarvi alistaa ikinä.
Kuinka manipuloitavissa palstalaiset ovat olleet nuorempina? Minua ällöttää tämä nuorten naisten infantilisointi. Miehet tykkää parikymppisistä naisista, hui hirveää.
Minulla oli sen ikäisenä työpaikka, opiskelupaikka, ajokortti, äänestysoikeus, mahdollisuus lähteä asepalvelukseen. Ostin auton ja asunnon, säästin osakkeisiin. Moni hankkii tuossa iässä lapsia. Miksen olisi ollut tarpeeksi kypsä valitsemaan kumppanin, mikä ihmeen automaattinen ylivalta vanhemmalla miehellä olisi minuun ollut?
Olin fyysisesti viehättävä. Olen ehkä edelleen, mutta ainakin silloin. Onko ihme jos miehet kiinnostuvat?
Vierailija kirjoitti:
On varmaan yhdistelmä montaa asiaa, kuten aloituksessa mainittuja ja lisäksi oman nuoruuden haikailua, jännityksen kaipuuta ja ovathan nuoret nättejä.
Tää viimeksi mainittu, se on syy
M49
Vierailija kirjoitti:
Kaksi syytä:
1. Nuoret naiset eivät ole vielä oppineet miten toksiset ihmiset manipuloivat ja käyttävät hyväksi. He eivät tiedä ns. "red flageja" ja ovat helposti manipuloitavissa vs vanhemmat naiset, jotka ovat oppineet jo ja osaavat asettaa esimerkiksi rajoja ja myös pitää niitä. Nuorten naisten naiviius vetää nimenomaan hyväksikäyttäjiä puoleensa.
2. Vallan halu. Nuoret naiset ovat ikävä kyllä usein helposti kontrolloitavissa erilaisten tapojen kautta, esim raha, koska harvoin nuorilla naisilla on paljon rahaa ja vanhempi mies voi luvata esim. että nainen saa olla työttömänä kunhan tekee lapsia, ja sitten kun lapset tulee alkaa se taloudellinen väkivalta ja naisen voi olla vaikeampi lähteä, kun ei koulutusta tai rahaa siihen.
En usko että asiaan vaikuttaa yhtään se että nuoret naiset kiihottavat miehiä seksuaalisesti enemmän
Miksi nälkäinen ihminen haluaa syödä? Onko kyseessä näyttämisen halu, identiteetin rakennus, kannanotto maailman tilanteeseen, vih#puhe vai protesti?
Vastaus: Koska on nälkä.
Samalla tavalla (nuori) nainen (ja seksi) on seksiviettinsä puolesta normaalitoimiselle miehelle itseisarvoinen halun ja mielenkiinnon kohde.
Muunlaisten motiivien etsiminen (yleisellä tasolla) kertoo itselleni aika vieraasta maailmankuvasta. Onko siinä seksillä pelkästään väline- ja vaihtoarvoa?
Vierailija kirjoitti:
Olen 37v mies ja olin hiljattain baarissa missä porukka noin 18-23 vuotiaita. Hetken kierreltyäni ja katseltuani huomasin, että olen ihan väärässä paikassa. Kaikki naiset oli niin nuorennäköisiä kuin teinityttöjä ja itseni ikäisiä ei ollut yhtään. Päätin vaihtaa baaria koska en halunnut olla se "säälittävä setä" joka yksin istuu pöydässä katselemassa. Niin ne vuodet vieree ja pitäisi vain itse tajuta asia 👍
M37
Tuskastuit kun naiset pitivät sinua liian vanhana
Oon nelikymppinen nainen ja onhan suurin osa parikymppisistä nyt paljon paremman näköisiä kuin keski-ikäiset. Joku Suvi Tiilikainen on poikkeus, ja edelleen paremman näköinen kuin suurin osa nuorista naisista mutta hän on harvinaisuus. En ihmettele yhtään että miehet katselee nuoria naisia.
Mutta erittäin harva nuori nainen on millään lailla kiinnostunut keskimääräisestä nelikymppisestä miehestä. Ja suhde harvemmin tuo ikäisten välillä toimii jos joku 20 v tuo kaveriporukan bileisiin isänsä ikäisen sedän.
Toki kolmen promillen känni ja perus suomalainen käsitys naisista ja parisuhteesta auttaa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Papparaiset ja setämiehet yliarvioivat oman markkina-arvonsa. Sitä voi pönkittää rahalla ja valta-asemalla, mutta nuorten naisten antama huomio jää vain pinnalliseksi. Suuri ikäero on turn off. Itse en voi sietää lipevien setämiesten flirttailuyrityksiä. Oikeasti nuoret naiset haluavat ikäistään seuraa ja kaipaavat nuorten miesten huomiota.
- Iiris23v. -
Sinä haet mutta ei tarkoita että kaikki muut ikäisesi ajattelvat samalla tavalla
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan kaikkia miehiä kiinnostaa eniten lapset (18-65 vuotiaiden ryhmässä), tarkalleen ottaen 12 vuotiaat. Jos miehillä ei olisi mitään rajoitteita niin se olisi heitä seksuaalisesti eniten kiinnostava ryhmä. Koska niin ei voi tehdä niin se kiinnostus rajataan mahdollisimman alas suojaikärajaa koska kuitenkin se nuori nainen vielä jotenkin näyttää lapselle. Eikä ole mikään yllätys että eniten naiset kertoo kohdanneensa ahdistelua juuri 12 vuotiaana, siihen joukkoon kuulun minäkin.
En usko. Edellisessä keskustelussa joku näyttä tutkimuksen jossa n. 22-vuotiaat oli kaikkien miesten mieleen ulkoisesti, ja se kuulostaakin uskottavalta. Samaisessa tutkimuksessa henkisesti miehetkin halusi kumppanikseen omaa ikäänsä lähellä olevan.
Mitä järkeä on kysyä naisilta, miksi joku mies toimii noin? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Siltä mieheltähän sitä pitäisi kysyä, tosin vastaus ei välttämättä ole totuudenmukainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin vanhemmat naiset kiinnostuvat nuorista miehistä. Suhteessa nuoreen naiseen valtasuhde saattaa kääntyä päinvastoin kuin yleensä ja vanhasta miehestä tulee seksuaalinen objekti. Se on hieno ja ennen kokematon tunne monille miehille. On mukavaa olla haluttu.
Ei taatusti tapahdu.
Olet väärässä.
Meil o hyvä meininki, vaik ikäeroa on kymmenen vuotta. Olen ukkoani vanhempi akka. Yhdes oltu 23 vuotta.
Eivät päätä siitä itse, se menee ihan biologian sanelemana. Joillakin on vain kehittyneemmät aivot, joten he ymmärtävät tämän itsekin ja päättävät vastustaa alkeellisempia himo jaan.