Palju, oletteko tykänneet?
Kokemuksia kaivataan. Onko tullut käytettyä paljon? Kaikki vinkit hankintaan ja käyttöön otetaan vastaan.
Kommentit (50)
Kannattaa ottaa sellainen jossa on muovi sisus. Ei mene aikaa ja vettä kun ei tarvitse "turvottaa" sitä paljua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinne voi hukkua, aika syvä?
Taapero hukkuu vaikka ämpäriin tai ojaan. Ei hokaa nostaa päätänsä ylös.
Lapsenlapsi meinasi oikeasti hukkua ojaan kun äitinsä puki vauvaa. Onneksi isoveli huusi, että sisko makaa ojassa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli muutaman vuoden. Inhosin sitä jynssäämistä kun siellä lillutaan isolla porukalla ties mitä pöksyissään. Varsinkin nuoret kavereineen. Ei läheistenkään tuttujen hygienian perusteellisuudesta tiedä eikä sitä kehtaa kysyä. Lopulta sanoin perheelle että joko palju lähtee tai minä.
N46
No kumpi sitten lähti?
Vierailija kirjoitti:
En. Vesi muuttuu limaiseksi parissa päivässä. Iso työ pestä palju.
Itsellä järvi vieressä, niin helppo vaihtaa vesi usein. Kaks päivää se vesi pysyy hyvänä eli viikonlopun esimerksi.
2'' polttomoottoripumpulla se palju on puolikaasullakin alle 5 minuutissa täynnä, tyhjäksi laskeminen itse asiassa kestää kauemmin.
Oma palju kannattaa jos sopiva tarjous sattuu kohdalle. Itse laskeskelin, että muutama sesonkikauden vuokrauskerta maksaisi jo helposti enemmän.
Ei kannata tehdä kärryn päälle kun sitten sitä kaikki kinuamassa lainaan.
Olen tykännyt paljusta muuten kovasti, mutta jostain syystä tukkakipua usein seuraavana aaamuna koko porukalla :D
Ja siis palju on ihana!
Ei vaihdeta vettä päivittäin, miksi pitäisi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Vesi muuttuu limaiseksi parissa päivässä. Iso työ pestä palju.
Itsellä järvi vieressä, niin helppo vaihtaa vesi usein. Kaks päivää se vesi pysyy hyvänä eli viikonlopun esimerksi.
2'' polttomoottoripumpulla se palju on puolikaasullakin alle 5 minuutissa täynnä, tyhjäksi laskeminen itse asiassa kestää kauemmin.
Oma palju kannattaa jos sopiva tarjous sattuu kohdalle. Itse laskeskelin, että muutama sesonkikauden vuokrauskerta maksaisi jo helposti enemmän.
Ei kannata tehdä kärryn päälle kun sitten sitä kaikki kinuamassa lainaan.
Juu kaveri harmitteli juuri kun paljukärryä aina kysellään lainaan ja sitten ikävä tutuilta kysellä korvauksia kun jotain kolhua tullut lainareissulla tai joitain tarviketta hukkunut.
Vierailija kirjoitti:
Täysi turhake.Monella tutulla jäänyt alkuhuuman jälkeen käyttämättömäksi.Työläs pestä ja vesi pitää vaihtaa jokakerta ellei halua lillua ihorämmäleiden keskellä.Yöks!
Ei se ole yhtään vaikea pestä. Laskee tyhjäksi, kastelukannuun vaikka pesuainevettä minkä lorottaa reunoille, hetken päästä pitkävartisella harjalla pyyhkii altaan ja letkulla huuhtoo pesuaineet lopuks pois.
En luopuisi, todella kiva yhdistelmä pihasaunan ohessa - pitäisi hankkia mökillekin. Helteelläkin kiva, kun maltillisesti lämmittää.
Kannattaa ostaa lasikuitu tai terässisuksella. Ovat toki kalliimpia kuin ämpärimuovi, mutta helpompia huoltaa. Puhdistus on helppoa ja vesi toki vaihdetaan joka lämmityskerralla.
Täysi turhake.Monella tutulla jäänyt alkuhuuman jälkeen käyttämättömäksi.Työläs pestä ja vesi pitää vaihtaa jokakerta ellei halua lillua ihorämmäleiden keskellä.Yöks!