Palju, oletteko tykänneet?
Kokemuksia kaivataan. Onko tullut käytettyä paljon? Kaikki vinkit hankintaan ja käyttöön otetaan vastaan.
Kommentit (32)
Ihmiskeittoastia, kuten ennen oli vitseissä
Olenko ainoa joka rakastaa paljuilua, ihana istua siellä ja ihailla kesäyötä tai elokuun tähtitaivasta ja jutella läheisten kanssa. Mies hoitaa sen jynssäämiset ja vedenvaihdot kaivosta. On tosi suosittu kun nuorisolle tulee ystäviä mökille.
Meillä oli muutaman vuoden. Inhosin sitä jynssäämistä kun siellä lillutaan isolla porukalla ties mitä pöksyissään. Varsinkin nuoret kavereineen. Ei läheistenkään tuttujen hygienian perusteellisuudesta tiedä eikä sitä kehtaa kysyä. Lopulta sanoin perheelle että joko palju lähtee tai minä.
N46
Muutamalla tutulla on ja kaikilla jäänyt käyttämättömäksi alkuhuuman jälkeen.Vissiin niin työläs.
Aika likaiseksi meni paljun vesi kun n. 15 rypläsi siinä. Muutaman tunnin aikana. Kävin kaksi kertaa siinä.. No tuli testattua.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka rakastaa paljuilua, ihana istua siellä ja ihailla kesäyötä tai elokuun tähtitaivasta ja jutella läheisten kanssa. Mies hoitaa sen jynssäämiset ja vedenvaihdot kaivosta. On tosi suosittu kun nuorisolle tulee ystäviä mökille.
Mä tykkään tosi paljon. Parilla ystäväperheellä on. Uutenavuotena oltiin ystävien luona ja istuttiin paljussa oikein pitkän kaavan kautta. Oli ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Toimii minun kipuilevaan kroppaan, hermosärky hellittää paljussa. Mies meilläkin jynssää, täyttää ja lämmittää. Ja tyhjentää käytön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli muutaman vuoden. Inhosin sitä jynssäämistä kun siellä lillutaan isolla porukalla ties mitä pöksyissään. Varsinkin nuoret kavereineen. Ei läheistenkään tuttujen hygienian perusteellisuudesta tiedä eikä sitä kehtaa kysyä. Lopulta sanoin perheelle että joko palju lähtee tai minä.
N46
Hyvä keino päästä akasta eroon. Minne muutit?
Weetee ihmisten status juttuja. Niinkuin tatuoinnit ja dubain matkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Hyvä keino päästä akasta eroon. Minne muutit?
Sun pitää ensin hankkia se akka ennen kuin voit hankkiutua siitä eroon. Ihan vinkkinä.