Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ex haluaa lähetellä nakukuviaan minulle, vaikka seurustelee

Vierailija
01.05.2024 |

Ero tuli noin 1,5v sitten yhteisymmärryksessä. Edelleen olemme yhteyksissä myös asiallisesti silloin tällöin, harvakseltaan. Mutta lähes joka viikko olemme yhteydessä seksiviestein ja -kuvin. Hän seurustelee tiiviisti, minä en. Meillä oli hyvä seksielämä ja näköjään se jatkuu edelleen tässä muodossa. Mietin vain, mikä saa vastarakastuneen tekemään tällaista. Itseäni ei haittaa ollenkaan, hauskaa ja kiihottavaa viihdettähän tämä meille on.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä hauskaa ja kiihottavaa hänellekin. Harmi vaan että joku muu saa sitten hänet.

Vierailija
2/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa haluaisi enää seurustella hänen kanssaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä siltä exältä vaikka.

Vierailija
4/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa edelleen että laukeat nautinnollisesti hänen alastonta vartaloaan hekumoiden.

Vierailija
5/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypä siltä exältä vaikka.

Emme keskustele ollenkaan seurusteluasioista. Vain sen verran, että milloinka ei ole hyvä aika kirjoitella eli huudattaa puhelinta. Ap

Vierailija
6/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän että voit tehdä tuosta rikosilmoituksen jos kiihotut viestistä ja päinvastoin. Jompi kumpi voi saada tästä hyvät korvaukset!

Vierailija
7/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Tämähän on aivan erinomainen aloitus AP. Minä voisin lyhyen tekstisi perusteella kirjoittaa tänne oikein muhkean stoorin. Epäilen jopa että tämä on mehukas provo... Sanojasi ja lauseitasi tarttis vaan vähän vääntää ja kääntää... mutta ne taipuisivat erinomaisesti ainakin minun mielikuvitukseni tuottamaan stooriin.

Voisitko kuvailla alkajaisiksi niitä nakukuvia? Minkälaisia ovat? Mitä asentoja - jotain törkeää vai ihan viatonta? Viaton eksä? Ajatteletko kun niitä katsot että luonto on kyllä ihmeellinen ja nainen... makaava, lepäävä ihminen on kuin maisema erilaisine kohoumineen, jopa vuorineen... kun katsot hänen nakukuviaan niin seuraat silmilläsi ja 'syöt' hänen ihanaa pintaansa... eikö ole ihan syötävän hyvä 'maisema'... mihin muuhun voisit tätä ihmenaista verrata?

Niin - et tietenkään haluaisi seukata ihmisen kanssa joka on liian hyvä ollakseen totta... sellainenhan on ihan pelottavaakin... koko pilvilinnasi voisi romahtaa kun olet lähettänyt tämmöisen prinsessasi iäksi linnasi torniin vangiksi... Vapaa prinsessa on ihan eri juttu kuin vangittu.

Tässä kuvamuodossa nyt sitten jatkuu teidän hyvä seksielämänne eikä sua haittaa yhtään... sua vain kiihottaa... Mitäs jos siirtyisit tolle seksipalstalle kuvaamaan mitä oikein 'hääräät' hänen nakukuviaan katsellessasi... Siellä saattaa olla monta nälkiintynyttä jota kiinnostaa tämmöinen meininki... Miten olisi voisitko lähettää noita saamiasi nakukuvia eteenpäin - vaikka heille, ketä lienevät nälkäiset miessakit...

Nautinnollisia (=???) hetkiä sinulle, mutta älä ihan läkähdy... vettä myllyyn ja pidä pää kylmänä! 

Vierailija
8/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio tuntuu edelleen hyvältä. Jotkut tarvitsevat paljon huomiota, joka suunnasta.

Vierailija
9/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä sairas maailma. Ihan turha väittää, että kunhan tässä vaan keksin mielikuvitusjuttuja. Sieltä syvimmästä sisimmästä ne tulevat, ja kertovat karun totuuden. 

Vierailija
10/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Tämähän on aivan erinomainen aloitus AP. Minä voisin lyhyen tekstisi perusteella kirjoittaa tänne oikein muhkean stoorin. Epäilen jopa että tämä on mehukas provo... Sanojasi ja lauseitasi tarttis vaan vähän vääntää ja kääntää... mutta ne taipuisivat erinomaisesti ainakin minun mielikuvitukseni tuottamaan stooriin.

Voisitko kuvailla alkajaisiksi niitä nakukuvia? Minkälaisia ovat? Mitä asentoja - jotain törkeää vai ihan viatonta? Viaton eksä? Ajatteletko kun niitä katsot että luonto on kyllä ihmeellinen ja nainen... makaava, lepäävä ihminen on kuin maisema erilaisine kohoumineen, jopa vuorineen... kun katsot hänen nakukuviaan niin seuraat silmilläsi ja 'syöt' hänen ihanaa pintaansa... eikö ole ihan syötävän hyvä 'maisema'... mihin muuhun voisit tätä ihmenaista verrata?

Niin - et tietenkään haluaisi seukata ihmisen kanssa joka on liian hyvä ollakseen totta... sellainenhan on ihan pelottavaakin... koko pilvilinnasi

Hienoa, että salainen, puhelimitse jatkuva seksisuhteemme on saanut sinut inspiroitumaan miettimään aihetta pidemmälle! En aio kuvailla enkä lähetellä näitä juttujamme ja kuviamme mitenkään enkä minnekään. Minusta on mukavaa, että hurjasteleva seksielämämme jatkuu näin, vaikkei muuten mitään halua ole yhdessä jatkaa. Itselläni ei ole uutta kumppania, mutta miten rakastuneella riittää intoa vielä entisen kanssakin tähän. Ap

Vierailija
11/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksimielinen viestittely? Kokemusta - minkälaista? Viestittely josta ei tiedä onko kaksimielistä tai tarkoitettu sellaiseksi? Lähettäjä ei tiedä mitä haluaa eikä voikaan tietää koska siitä miten ihmissuhteet tulevat kehittymään ei voi etukäteen tietää yhtään mitään. 

Vierailija
12/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modernia tämä kuvien lähettely... ja puhelinseksi näillä älypuhelimilla tosielämän partnereiden välillä... Kyllä oli parempaa ennen kun ei mitään kuvia lähetelty vaan kuuli vaan toisen ihanan seksikkään äänen.

Muistatteko puhelinvastaajatkin ja ihanat viestit ja pitkä viestiketjut niissä? Elämä  oli kyllä parempaa ennen.

Minne ootte säilöneet kaikki vastaajalaitteet - onks nekin vaan tullu joksi roskiskamaksi?

Vierailija
13/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä sairas maailma. Ihan turha väittää, että kunhan tässä vaan keksin mielikuvitusjuttuja. Sieltä syvimmästä sisimmästä ne tulevat, ja kertovat karun totuuden. 

Kyllä. Tämä on oikeasti minun (hyvää)  elämääni. Ap

Vierailija
14/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotatko sä että ex ei lähetä sun kuvia eteenpäin?

Vierailija
15/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotatko sä että ex ei lähetä sun kuvia eteenpäin?

Kyllä. Ap

Vierailija
16/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi se saa kicksejä itsensä jakamisesta?

Luuletko, että olet ainoa "sivuhoito" ja miltä tuntuu olla osana pettämistä?

Vierailija
17/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi se saa kicksejä itsensä jakamisesta?

Luuletko, että olet ainoa "sivuhoito" ja miltä tuntuu olla osana pettämistä?

Tiedän olevani ainoa. Ei tunnu pahalta. Ap

Vierailija
18/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi roikut exässäsi? Etkö huomaa, miten hän pitää sinut otteessaan? Nyt eteenpäin!

Vierailija
19/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi mennyt vappusimat päähän ja aloit fantasioimaan exästäsi? Hän seurustelee tiiviisti, ei hän sinua enää halua!

Vierailija
20/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida olla vasta rakastunut, tai sit se on tosiaan päästään vinksallaan 😳 miksi ihmeessä lähdet mukaan tuohon?

Mulla on toiminut noissa tilanteissa se, kun oon kysynyt uuden naisen puhelinnumeroa ja sanonut että olis vähän asiaa naiselle.

En itse ainakaan pystyisi tekemään noin toiselle naiselle vaikka minkälainen mlkku mies olisikin, toivon että saa tietää että saa ukon pihalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi