Seiska: Mika Tommola,63: Nuori salarakas
Asioista hyvin perillä olevien tahojen mukaan Tommola on pitänyt jo pidempään salarakasta. Vaimo on tietoinen Mikan nuoresta naisystävästä, Seiskalle kerrotaan.
Mikan salasuhteesta saatiin vahvistus myös hänen työpaikaltaan.
-Tommolan ja häntä puolta nuoremman naisen suhde on ollut julkinen salaisuus. Mika on tuonut naista muun muassa töihinsä liittyviin tapahtumiin, mediaväki kertoo.
Hopeaketun charmi on vastustamaton
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/nuori-salarakas-mika-tommolan-paho…
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pellehermannin näköinen vajakkipapparainen. Salaraks ja leipoo omaa vaimoa turpaan? Suomalaisen setämiehen prototyyppi 😃
Missä on ollut että "leipoo turpaan"? 😳 Nyt kannattaa olla jo tarkkaa tietoa jos täällä levittelet? Kirjoituksetkin on kriminalisoitu, tiesithän?
En välitä v*ttuakaan....
Jos liitto kestää niin vaimo(ke )saa kokea omaishoitajan ihanuutta. Suomen terveyshuolto huononee ja päätyy myös rahanpesulafkoille.
Seiskan jutun loppuosassa:
*Seiskan tietojen mukaan viime syyskuinen episodi ei ollut ensimmäinen kerta, kun Tommola saa hallitsemattomia raivokohtauksia.*
Mitä ihmettä? Saa näitä julkisesti?
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen tätä asiaa Mikan ja niin monen muun kohdalla:
Miten nämä nuoret naiset haksahtaa isänsä ikäiseen mieheen? Onko itsetunto niin huono, että otetaan riemusta kiljuen vastaan isän ikäisen miehen lepertelyt, kun kuvitellaan, ettei saada oman ikäistä miestä?
Ja vielä enemmän ihmettelen: miksi jotkut nuoret naiset kelpuuttavan isänsä ikäisen VARATUN miehen? Sen verran pitäisi kunnioittaa edes itseään, ettei lähde kolmanneksi pyöräksi jonkun +keski-ikäisen miehen kotkotuksiin.
Kun itse olin teini-ikäinen ja n. 20v., oman ikäiset eivät olleet kiinnostuneet minusta ainakaan muuten kuin satunnaiseen hauskapitoon, eli minä en ollut kiinnostava, olin vain mahdollinen reikä. Sitten oli niitä vanhempia miehiä, jotka olisivat halunneet treffeille. Olin imarreltu, koska itsetuntoni oli pohjamudissa, mutta käsitin silti, että jotain mätää on tilanteessa, jossa 35 - 40-vuotias mies olisi kiinnostunut 18 - 20-vuotiaasta. Enkä koskaan käynyt heidän kanssaan treffeillä. Kävin treffeillä 6-7 vuotta vanhempien miesten kanssa, mutta heillä alkoi olla jo kova vauvakuume, enkä itse olisi voinut kuvitella vauvoja vielä moneen vuoteen. Lopulta kun lakkasin etsimästä puolisoa, törmäsinkin mieheeni, 3 vuotta minua vanhempaan, ja olemme olleet siitä lähtien yhdessä ja esikoisemme saimme ollessani 28v. Näin jälkikäteen tuntuu kammottavalta, millaiset miehet olivat kiinnostuneet hädin tuskin täysi-ikäisestä tytöstä.
Mutta vastaus kysymykseesi: huono itsetunto, omanikäiset miehet ovat mitä ovat, epätoivo, ja varmasti jollain tapaa myös raha ja status kiinnostaa.
Vornanen (PS) vonkasi pikkutyttöjä ravintolassa vahvassa humalassa. Sitten hän ammuskeli ravintolan ulkopuolella otettuaan painimatsia pikkutyttöjen seuramiesten kanssa.
Onkohan vaimo nalkuttanut nuoresta rakastajattaresta ja siitä tullut riita?
Onks tää se Hyypiö joka vetelee omaa muijaansa turpaan..nice guy?
Vierailija kirjoitti:
Omituisen näköinen hyypiö. Mitä naiset siinä näkee?
Isältään perityt karmeat mulkosilmät!
Voisiko seiska jättää ihmiset rauhaan. Myötähäpeä lehti.
Mikä naisia tuollaisessa puutarhatontussa viehättää?
googlettamalla tulee marika fingerroosin kuvat
Vierailija kirjoitti:
googlettamalla tulee marika fingerroosin kuvat
Eiköhän nuo molemmat olisi liian vanhoja toisilleen
Vierailija kirjoitti:
Mikä naisia tuollaisessa puutarhatontussa viehättää?
Ikä
Vierailija kirjoitti:
Mika on persu!
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Eli vaimon olisi pitänyt läiskäistä Tommolaa eikä Tommolan tarttua astaloon.
Pomppasi lattiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituisen näköinen hyypiö. Mitä naiset siinä näkee?
Isältään perityt karmeat mulkosilmät!
Linkittäisitkö tänne vielä oman kuvasi niin voisimme tehdä vertailua
Muistakaa urpot siellä "puistossa" pämpätessänne että huomenna on työpäivä.
Mä yritän miettiä.
Olin 27 kun aloin seurustelemaan 12 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mietin kyllä sitä ikäeroa jonkin aikaa.. siis pidin sitä aluksi aivan liian isona erona ja katselin,että mies liian vanha, näky jo harmaata etc.
No lopulta kuivui kokoon koko homma,muuyamassa vuodessa. Eron jälkeen sitä lähestyi yhdellä risteilyllä joku parikymppinen, siis näin kaiken... ja saatiin riita aikaan,missä se käski mun hypätä mereen :D ja mä kommentoin jotain ilkeää sen vehkeen toimivuudesta).
En siis sen nuoren naisen kuullen sanonut mitään.
No vietin yön toisen miehen hytissä ja se aamulla soitteli missä hitossa olen.
Vihje: Älä reissaa exän kanssa, ennenkuin kaikki sellaiset tunteet kuolee :D
Mutta yli 60v?
Ei helvata.
Mikä salarakas se muuten on sellainen,josta kaikki tietää...
Itse olen antanut pakkeja "liian nuorille miehille" about 30vuotiaana. Siis joillekin 19-25 v.
Vaikka olis ollut kuinka "hyvännäköinen". Ei vaan jutut mätsää yhtään. Ja tuntuu väärältä.
En tiedä miksi jotkut näkevät nuoret niin himoittavina.
Mutta tiedän myös yhden 28 vuotiaan miehen kenen kanssa oli juttua ollessani 35 v. Sitä häiritsi meidän ikäero. Ei siis seurusteltu tai mitään, enkä itsekään halunnut mitään.
Mutta olin vähän järkyttynyt,kun huomasin sen seuraavaksi vikittelevän 18 vuotiaita???
Onko miehillä, kaikilla? Joku vietti nuoriin naisiin?
Itselläni ei ole nuoriin miehiin. Jo jutut niin kaukana siitä,että jaksaisi kuunnella.
Suomi nyt on täynnä lääkäreitä ja lentäjiä mutta on vain yksi uutiskevennysmies. Ei ihme, että on vientiä.
Onkohan joku nuori lentoemo joka kaipaa julkisuutta Mikan varjolla...Mikahan on stuertti.