Kesä tulee
Kesä tulee oletko valmis? Juhannuksen jälkeen se meni jo.
Kommentit (23)
Heitetään pois kaikki housut ja paidat mennään uimaan.
Ja taas saa pelätä käristyskuumuutta.
Ja menee toivottavasti pian, kuten näillä pohjolan perukoilla on tapana.
Kyllä! 😎 Mulla on jo huvipuiston työvaatteet ja avain 🤩
Toivottavasti. Helteitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Verhot kiinni ja tuulettimet päälle. Jääkaappiin kylmää juotavaa ja pakastimeen jäätelöä. Viileä suihku ja ohuet vaatteet. Niillä pärjää, ei sitä käristystä koskaan kauan kestä.
Nyt vaan naatitaan ninkauan kun tätä kestää.
Tuleehan se, mutta iltasanomat jo ehti kertoa kylvöjen olevan myöhässä. Toki koskaan en itse elämäni aikana ole missään nähnyt kylvöä huhtikuun puolella aloitetun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verhot kiinni ja tuulettimet päälle. Jääkaappiin kylmää juotavaa ja pakastimeen jäätelöä. Viileä suihku ja ohuet vaatteet. Niillä pärjää, ei sitä käristystä koskaan kauan kestä.
Luuletko tosiaan, että niitä tarvitaan? Kesästä tulee viileä ja sateinen. Tätä toivon, mutta ennusteisiin ei aina ole uskominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että niitä tarvitaan? Kesästä tulee viileä ja sateinen. Tätä toivon, mutta ennusteisiin ei aina ole uskominen.
En luule mitään, sää voi olla mitä vain, ei sitä ennalta kannata arvailla. Kerroin vain, miten helteistä selviää, jos sellaisia sattuisi tulemaan.
Päivä kerrallaan. Kesävaatteita mulla on, mm leggingsit.
Naisilla on taas pienet topit joten kaupungilla kiva katsella kun on silmänruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä ei tarvii - tulee viileä ja sateinen kesä. 💙
Huh! 15 lämmintä yhtenä päivänä.
Hikiakat jo valittaa.
Alko, kofeiini, kipulääkkeet minimiin, ei hiota öisin.
Parasetamoli on ykkösiä hiottajana.
Minulla alkaa kesä sydämessä heti, kun lumet on poissa ja maa näkyy. Ja päättyy, kun lumi taas tulee. Omalla lihasvoimalla liikkuvana kinokset, tuiskut yms. on pahin asia talvessa, minkä takia kesäfiilis alkaa heti, kunhan niistä päästään.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole koskaan sellaista. Sinun saunassikin on kuumempi, sitäkin siedät.
Todellakin olen koska on sitä odotettukin pitkän talven jälkeen.