Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei selvinpäin vappua viettävät,mitä olette touhunneet tänään?

Vierailija
30.04.2024 |

itse tein vähän pihahommia ja vaihdoin kesäverhot.Tilattiin pitsat ja syötiin munkkia ja juotiin simaa.

Mietin tässä kattoisko vielä jonkun leffan....

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta ja kossua olen vuorotellen vedellyt.

Vierailija
62/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitanu ja lääkinny 19 vuotiasta kissaa, rassukalla on flunssa. Perjantaina taas lääkäriin ja en usko että kissan elämä enää jatkuu🙁

tsemppiä 😥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitanu ja lääkinny 19 vuotiasta kissaa, rassukalla on flunssa. Perjantaina taas lääkäriin ja en usko että kissan elämä enää jatkuu🙁

Voi kissi-pientä. Toivotaan että vielä toipuu. Itse menetin tässä talven aikana kaksi kissa-vanhusta ja nyt talo tuntuu tyhjältä.

Vierailija
64/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ulkoilemassa, otin aurinkoa ja illalla paistoin makkaraa. En pidä vappua minään kummoisena juhlana, yksi päivä muiden joukossa.

Vierailija
65/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kunnon nokoset, kävin koiran kanssa rannalla, sunnuntaina oli vielä jäässä kokonaan, nyt täysin sula.  Keitin viisi nakkia ja söin ne pois.  Juustonaksut avasin, söin muutaman ja vein arkistoon. Takapihalla välillä tupakalla ja nautin kun mopopojat kiusaa mammoja ajelemalla ympäri kylää.

Vierailija
66/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi työpäivä, paitsi että kesken päivän piti käydä ikäkausimammografiassa 🙁. Taas teki kipeää.

Illasta mies kokosi uuden grillin ja sitä piti päästä testaamaan. Tein sillä aikaa perunasalaatin makkaran kaveriksi, ruokajuomaksi otin kuivan alkoholittoman siiderin vapun kunniaksi. Muuten ilta on mennyt sohvalla telkkaria katsellessa ja käsitöitä tehdessä. Ja muistinhan laittaa siskolle nimpparionnittelut viestillä. Onnea vaan kaikki muutkin Mirjat, Miiat, Mirat, Mirvat, Mirkat, Mirjamit, Mirellat ja Mirkkat.

Vierailija
67/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin töissä, touhusin taaperon kanssa ja ehdin ihme kyllä käymään salilla ja rullaluistelemaan. Lapsen iltatoimien jälkeen selasin vaan zombina uutisia. Hyvä että Kivimäki sai tuomion.

Vierailija
68/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahdin pikkulasta koko päivän. Ruokin, vaihdoin vaippaa, nukutin, kylvetin, pyykkäsin. Söin pari munkkia ja kävin kaupassa. Koiran kanssa vaunulenkillä. Illalla ranskalaiset uuniin

Toivottavasti et imetä, tuolla ruokavaliolla.

Vierailija
69/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä. Syötiin hodareita ja makaronisalaattia, leivoin munkkeka, leikin lasten kanssa trampalla ja kävin kaupassa. Tein perunasalaatin huomiselle, käytiin saunassa. Nyt illasta olen neulonut ja katsonut telkkaa.

Vierailija
70/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä vierähti lapsenlapsia hoitamassa. Illalla herkuttelimme pojan perheen kanssa: nakkeja, perunasalaattia, munkkeja ja simaa. Oli mukava päivä.

Vierailija
71/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi työpäivä, paitsi että kesken päivän piti käydä ikäkausimammografiassa 🙁. Taas teki kipeää.

Taas rauhastulehdus? Vaikka et imetä?

Vierailija
72/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Linnanmäellä

Vierailija
73/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä. Syötiin hodareita ja makaronisalaattia, leivoin munkkeka, leikin lasten kanssa trampalla ja kävin kaupassa. Tein perunasalaatin huomiselle, käytiin saunassa. Nyt illasta olen neulonut ja katsonut telkkaa.

Miten illasta voi neuloa. 

Vierailija
74/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenasin tavallista pidempään, käväsin äidillä munkilla ja istuin kaveriporukalla hetken terassilla. Kivaa oli ja kiva tulla kotiin

Vierailija
75/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illasta mies kokosi uuden grillin ja sitä piti päästä testaamaan. Tein sillä aikaa perunasalaatin makkaran kaveriksi, 

Miten illasta voi koota.

Vierailija
76/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä vierähti lapsenlapsia hoitamassa. Illalla herkuttelimme pojan perheen kanssa: nakkeja, perunasalaattia, munkkeja ja simaa. Oli mukava päivä.

POIKALAPSIHULLU tykkää perunasalaatista.

Vierailija
77/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenasin tavallista pidempään, käväsin äidillä munkilla ja istuin kaveriporukalla hetken terassilla. Kivaa oli ja kiva tulla kotiin

"Kävin äidillä munkilla" ... POIKALAPSIHULLUN kirjoitustyyli.

Vierailija
78/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kävin äidillä munkilla" ... POIKALAPSIHULLUN kirjoitustyyli.

Anteeksi mitä? Eivätkö muut ihmiset näe vanhempiaan?

Vierailija
79/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Voimia sulle.

Vierailija
80/88 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olutta ja kossua olen vuorotellen vedellyt.

Etkö osaa enää lukea otsikkoa humalaltasi  ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä