Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei selvinpäin vappua viettävät,mitä olette touhunneet tänään?

Vierailija
30.04.2024 |

itse tein vähän pihahommia ja vaihdoin kesäverhot.Tilattiin pitsat ja syötiin munkkia ja juotiin simaa.

Mietin tässä kattoisko vielä jonkun leffan....

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi maassa että pihahommat jää myöhemmäksi, ajattelin pestä ikkunat mutta en tarennu, huomenna pitäs olla lämpöasteita että sais alotettua ikkunapesut. Vappuna olen yleensä pessy jos ilmat ollu hyvät, näyttävät vaan kylmenevän koko ajan, viime vuonnaki oli kunnon lumipyry. Olen siivonnu seiniä myöten ja nukkunu päiväunia kissan kanssa, lukenu ja katsonu telkkaria, onneksi on maksukanavat. Polvella on lepokäsky niin en päässy edes metsään kävelemään, tympäsee ku kävelen yleensä joka päivä. 

Vierailija
42/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivän jälkeen laitettiin pieni pihapiknik perheen kanssa pystyyn ja ainoana vieraana oli esikoisen bestis. Herkuteltiin,  potkittiin jalkapalloa ja hypittiin trampoliinilla. Toivottavasti näitä perhevappuja olisi vielä muutama jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein lapsen heti aamusta lääkäriin korvatulehduksen vuoksi, paistoin munkkeja ja kaivoin kuoppia omena- ja päärynäpuita varten. Huomenna ystävien kanssa vappupiknikille.

Vierailija
44/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut Mantan lakituksessa, vetänyt yo-hatun päähän, käynyt musiikkitalossa ja kauppatorilla, syönyt miehen kaa ravintolassa. Terassillakin istuttiin aiemmin. Huomenna kaivariin piknikille.

Eli samaa kuin muutkin, ilman alkoholia.

Vierailija
45/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii osallistua keräykseen Ukrainalle 2.5 asti.

Keräyksen tuotto luovutetaan 9.5 Ukrainalle.

Operaatio sisua rajalle!

Kansalaiskeräys vie historian suurimman yksityisen avustuspaketin Suomesta Ukrainaan voitonpäiväksi

Tässä linkki josta pääsee osallistumaan

https://www.zeroline.fi/pages/sisua

Pekka Toveri:

https://twitter.com/PToveri/status/1785034989551157731

Vierailija
46/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vaikea tentti päivällä ja olen sen jälkeen ollut ihan väsyksissä ja aivosumussa. Onneksi taitaa mennä kuitenkin läpi, että ei turhaa stressannut. 

Maanantaina seuraava, että ei tässä kyllä ehdi paljon hengähtää. Huominenkin menee varmaan kerratessa. 

Vierailija
47/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUNKAAN SIEMENET MATOLLE!!!!!!

Vierailija
48/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi päivä. Lapsi ja mies nukkuvat jo. Mä katselen telkkua. Huomenna hetkuttellaan vasta. 

Vierailija
49/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennän Microsoftin Flight Simulatorilla Berliinistä Lontooseen edestakaisen käännön. Toki sitä ennen olin toimistotöissä päivän ja etänä osan iltapäivästä. Huomenna sama harrastus ja siinä sivussa oman firman asioita. 

M38

Vierailija
50/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi päivä. Lapsi ja mies nukkuvat jo. Mä katselen telkkua. Huomenna hetkuttellaan vasta. 

Siis herkutellaan. 

Vierailija
51/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla heti tuli kiire siivoomaan, kun tänään oli roska-autopäivä ja laatikkoon mahtui vielä hyvin poisheitettävää. Siivosin myös pihasta kaikenlaista talven aikana tuulen mukana tullutta ja viimeiset uudenvuoden paukkujen roskat.

Laitoin työsaappaat likoamaan desinfiointiliuokseen. Järjestelin työvaatteita niin, että toppakamppeet kaapin perälle ja ohuemmat eteen. Heitin parittomat työhanskat pois. Huuhtelin saappaista desinfiointiaineen pois. Soitin pari työpuhelua.

Laitoin munkkitaikinan alulle. Tein salaatit. Valmistelin tulevien työaamujen aamupalat jääkaappiin valmiiksi.

Kävin koiran kanssa kävelyllä. Vein vihannesten ja kukkien taimia sisältä ulkovarastoon kasvivalon alle hieman jarruttelemaan kasvua.

Paistoin munkit. Siivosin keittiön. Nostettiin pojan kanssa grilli varastosta esille, putsasin sen ja koekäytin sitä hetken.

Tein päivällistä, syötiin, munkkikahvit jälkkäriksi. Katsoin Murha paratiisissa.

Tein pihahommia, lämmitettiin sauna, saunottiin, grillattiin. Kohta nukkumaan, aamulla varhain töihin.

Tehokas vapaapäivä.

Vierailija
52/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole millään muotoa absolutisti, mutta tänä vappuna otan rennosti, teen vähän töitä ja hörppään Marttojen ohjeella pantua simaa sekä wanhanajan vissyä :)

On ollut todella mukavaa, mustarastas laulelee, muita ääniä ei kuulu. 

Vierailija
53/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt töissä normaalisti, tehnyt opiskeluun liittyviä hommia ja käynyt kirjastossa. Käynyt syömässä ulkona vapun kunniaksi. Illalla lukenut kirjaa ja syönyt herkkujäätelöä. On ollut mukava päivä.

Vierailija
54/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin leipomassa munkkeja myyjäisiin, sitten naapurin kanssa viiden kilsan lenkille, lopun päivää lukenut kirjaa ja välillä palstaillut.

Huomenna ikkunoiden pesua ym, siivoilua.

T. Eläkeläinen.

Vierailija
55/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitanu ja lääkinny 19 vuotiasta kissaa, rassukalla on flunssa. Perjantaina taas lääkäriin ja en usko että kissan elämä enää jatkuu🙁

Vierailija
56/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastanut flunssaa, käyny kaupassa ja lääkärissä, nukkunu, syöny kylmiä nakkeja ja perunasalaattia, munkkeja ja juonut simaa. Nyt joku ohjelma tabletilta ja sitte nukkumaan. Hyvää Wappua kaikille!

Vierailija
57/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitanu ja lääkinny 19 vuotiasta kissaa, rassukalla on flunssa. Perjantaina taas lääkäriin ja en usko että kissan elämä enää jatkuu🙁

olen nin pahoillani.tiedän tunteen.t.ap

Vierailija
58/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko niitä jotka joka juhloapäivänä ahdistuu kun ei ole itsellä juhlia? Sittne tulet tänne kun ahdistaa.. Ei herranen aika. Anna ihmisten tehdä mitä tekevät. Monet ei tee yhtään mitään, kutne minä.

Tämä on selvien ketju.Mene muualle sönköttämään.

Vierailija
59/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin salilla, kaupassa ja tein kotitöitä.

Vierailija
60/88 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

24C ja aurinkoista, joten kävin paistattelemassa päivää. Samalla kaupassa. Kokkasin ja nyt ruudussa nuorukaiset potkii palloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi