Hei selvinpäin vappua viettävät,mitä olette touhunneet tänään?
itse tein vähän pihahommia ja vaihdoin kesäverhot.Tilattiin pitsat ja syötiin munkkia ja juotiin simaa.
Mietin tässä kattoisko vielä jonkun leffan....
Kommentit (88)
Rakensin pienoismalleja ja heittelin palloa.
Kävin ruokakaupassa, käytin koiria lenkillä, otin suihkun. Kaveri tuli käymään niin turistiin. Söin munkkeja. Nyt olen töissä :)
Hyväillyt itseäni, näppäimistöä ja kitaran kaulaa. Näitä kaikkia kohtalaisen hellästi.
Kävin Hesessä syömässä, nautin pihalla ulkoilmasta, luen netistä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Pienessä kännissä, muuten selvinpäin kiitos kysymästä. Huomenna akkunoitten pesua. Mitäs muutakaan sitä tällaisena erakkona järkevää keksisi.
Miten ollaan pienessä kännissä selvinpäin?
Kävin kaupassa, tein töitä ja kohta menen nukkumaan. Huomenna ulos lenkille jos aurinkoinen päivä. Menee monta tölkkiä kuplavettä. Ihanaa olla selvinpäin. 2+ kk edellisestä oluesta. Pöhöttynyt naapuri näytti lähtevän kaupungille. Mitään hyvää ei tapahdu keskiyön jälkeen humalassa. Tämän tiedän omasta kokemuksesta ja sen voi todeta myös uutisia lukemalla.
En kummemmin juhli, kaupassa kävin ja tippaleipää ja nakkeja ostin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa, tein töitä ja kohta menen nukkumaan. Huomenna ulos lenkille jos aurinkoinen päivä. Menee monta tölkkiä kuplavettä. Ihanaa olla selvinpäin. 2+ kk edellisestä oluesta. Pöhöttynyt naapuri näytti lähtevän kaupungille. Mitään hyvää ei tapahdu keskiyön jälkeen humalassa. Tämän tiedän omasta kokemuksesta ja sen voi todeta myös uutisia lukemalla.
onneksi ei tarvii kärsiä pöhöstä ja krapulasta😂Juominen on niin turhaa.t.ap
Mä tein iltavuoron, nyt syön, palstailen, menen suihkuun ja nukkumaan. Aamulla pesin pyykkejä, talvivaatteita pois. Vihdoinkin.
Ootko niitä jotka joka juhloapäivänä ahdistuu kun ei ole itsellä juhlia? Sittne tulet tänne kun ahdistaa.. Ei herranen aika. Anna ihmisten tehdä mitä tekevät. Monet ei tee yhtään mitään, kutne minä.
Kolme alle kouluikäistä tarmoa täynnä ja olen vielä raskaana niin paimentamisessa ja ruuan laitossa päivä meni. Sain viimeisenkin nukkumaan ja mies kohta töistä kotiin. Huomenna hällä tuplavuoro joten kotiiurakka jää minulle kokonaan. Eväät sain vielä miehelle äsken tehtyä ja pienesti iltasyötävää.
Tänään oli tavallinen työpäivä, huomenna menen kummitytön kanssa keskustaan katsomaan vappumeininkiä ja käydään jossain hänen valitsemassaan paikassa syömässä. Varmaan haluaa myös ilmapallon.
Olin töissä ja kotiin tultuani kävin ensin suihkussa. Nyt nautin iltapalaa ja ajattelin katsoa jonkin leffan.
Huomenna myös töihin.
Siivosin asunnon tip top ja tein tonnikala pitsan. Kohta vedän käteen.
Nukun. Heräsin välillä. Juon vettä. Takas nukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienessä kännissä, muuten selvinpäin kiitos kysymästä. Huomenna akkunoitten pesua. Mitäs muutakaan sitä tällaisena erakkona järkevää keksisi.
Miten ollaan pienessä kännissä selvinpäin?
Taiteilijaelämää. Ensin otetaan nopeat nousut saunassa, sitten juostaan parvekkeelle viilentymään ja lopulta herätään hikisenä kesken Voicen finaalin ja todetaan, että olipa kivaa.
Hyvää vappua!
Vierailija kirjoitti:
Pihahommia täälläkin. Alkuillasta grillattiin, tulin juuri saunasta ja kun mies tulee kohta perässä, aletaan katsoa Utö-sarjaa.
Onko se hyvä sarja?
Tänään on normaali tiistai, eli normaaleja tiistaihommia kotona. Huomenna on töistä vapaa mutta ei mitään sen ihmeellistä. Torstaina normaali torstai. Eipä tässä mitään sen erilaista.
Alkuillasta lakitusta katsomassa, munkkeja, simaa, viestittelyä ystävien kanssa, siivousta ja pyykinpesua, nyt Netflixiä. Odotan teiniä kotiin.
Huomenna mökille.
Päivällä luin pääsykokeisiin, kun lapset oli päikyssä. Hain lapset kolmelta ja puistoiltiin iltaan asti sekä syötiin ulkona vappuherkkuja. Kotiin palattiin kahdeksalta ja iltapesujen jälkeen lapset kävi nukkumaan. Nyt odotan, että jaksan vielä itse raahautua hammaspesulle.