Hei selvinpäin vappua viettävät,mitä olette touhunneet tänään?
itse tein vähän pihahommia ja vaihdoin kesäverhot.Tilattiin pitsat ja syötiin munkkia ja juotiin simaa.
Mietin tässä kattoisko vielä jonkun leffan....
Kommentit (88)
Tänään? Olin töissä. Vappu on huomenna.
Olin töissä ja kävin uimassa. Nyt selailen aihe vapaan keskusteluja
Rapsuttelin pihaa, grillasin, siivosin ja nyt pötkötän sohvalla. Huomenna teen tippaleipiä.
Kävin lenkillä, kaveri kävi syömässä ja nyt telkkaa/nettiä ja neulomista.
No onhan nyt vappuaatto ja yleensä tänään juodaan.t.ap
ja huomennakin selvinpäin,kuten aina.
Pihahommia täälläkin. Alkuillasta grillattiin, tulin juuri saunasta ja kun mies tulee kohta perässä, aletaan katsoa Utö-sarjaa.
Kävin vaihdattamassa kesärenkaat ja ruokakaupassa. Sen jälkeen olen lähinnä katsonut telkkaria. Väsyttää kun on pari yötä nukkunut huonommin, joten ei oikein muuta jaksa.
Pihalla polttopuita pinomassa. Kivaa hommaa kun saa omaan tahtiin tehdä ja pikkulintujen viserrystä kuunnella.
Olin töissä. Koristelin vähän. Kävin mummoa katsomassa.
Tein töitä, kävin lenkillä ja kaupassa.
Huomenna teen töitä, käyn lenkillä ja leipomossa.
Jännää on.
No aamulla makasin sängyssä, päivällä sohvalla ja nyt taas sängyssä. Kunnon kuumetauti, ei jaksa mitään muuta kuin palstaa selailla...
Tein metallista diskanteille telineet a-pilariin asennusta varten
Olen opiskellut. Tulin tänne laiskottelemaan. Olen aikuinen eli en vietä opiskelijavappua. Ihan mineraalivettä on pullossa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin vaihdattamassa kesärenkaat ja ruokakaupassa. Sen jälkeen olen lähinnä katsonut telkkaria. Väsyttää kun on pari yötä nukkunut huonommin, joten ei oikein muuta jaksa.
Niin, ja päivän olin toki töissä.
Vahdin pikkulasta koko päivän. Ruokin, vaihdoin vaippaa, nukutin, kylvetin, pyykkäsin. Söin pari munkkia ja kävin kaupassa. Koiran kanssa vaunulenkillä. Illalla ranskalaiset uuniin
Tein koiran kanssa parin tunnin lenkin järven rantaan. Katselimme silkkiuikkujen soidinmenoja ja muuta lintuelämää.
Laitoin itselleni ruokaa ja otin iltapäivätorkut. Illalla oli vakikuntosalivuoro kolmen muun naisen kanssa. Kuntoiltiin ja parannettiin maailmaa.
näin yksin elävänä laitoin tulet takkaan, tein hyvää safkaa, vedin kunto-ohjelman läpi normaalisti ja kohta nukkumaan.
Alkoholia en ole pitkään aikaan juonut ja jotenkin sitä vaan nauttii ku on vaan, kuinka tykkää.
Pienessä kännissä, muuten selvinpäin kiitos kysymästä. Huomenna akkunoitten pesua. Mitäs muutakaan sitä tällaisena erakkona järkevää keksisi.
Juonut vettä raakana ja haistellut käsidesin alkoholin tuoksua.