Esikoululaisella puukko mukana satakuntalaisessa päiväkodissa
-Tapaukseen liittyi myös uhkailua.
https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000010396426.html
Tää vielä puuttui 🙄
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän poika teki yläkoulussa käsityötunnilla puukon. Olin ylpeä siitä. Mutta nyt en tiedä mitä ajatella. Pääosin käyttää puukkoa nikkarointiin mökillä.
En voi käsittää miksi lapset saavat koulussa tehdä toisen vahingoittamiseen, jopa tappamiseen, tarkoitettuja aseita. Suorastaan tärisen vihasta koulua kohtaan ja pelosta lasten turvallisuuden takia. Tähänkö on Suomessakin menty?
Puukko on perinteinen tarve-esine, jolla voi vuolla vaikka kaarnalaivoja tai pillin pajupuusta. Sienimetsälläkin usein hyödyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu?
Jos se aikoi mennä kis.saa tap pa maan?Näitähän te vassarit rakastatte?
Niiku Vornanen pistoolilla ampuilemaan ihmisiä. Näistä te persut tykkäätte.
Arkipäivää kouluissa. Tosin nyt alkaen vitosluokasta
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhemmat jättää puukkoja 6-vuotiaan saataville?
Hai, miten mie valvon miun jokaista mutkaa ja keklua.
Kansanedustaja ainesta! Hyvä homma.
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustaja ainesta! Hyvä homma.
Jep. Siitä tulee vielä hyvä kissantappaja kuten demareista aina.
Miksinei? Mulle annettiin puukko 5 vuotiaana ja opetettiin käyttämään, kyllä lapsi ymmärtää vastuullisuuden päälle, kun vastuuta annetaan. Askattelin sillä kaikenlaista. Säilytin omassa pöytälaatikossa ja toki olin myös partiolainen, joiden retkillä oma puukko oli oleellinen. Olen siis syntynyt 92.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhemmat jättää puukkoja 6-vuotiaan saataville?
Eli miksi vanhemmilla on keittiö? Kyllä tuon ikäinen lapsi sellaisen saa jos haluaa. Enemmän on kyllä kysymys siitä, että minkä ihmeen takia se oli mukana.
Silloin kun minä olin koulussa, niin katsottiin vinoon jos pojalla ei ollut linkkaria taskussa.
onko tämä sama kakara hakanut toisen lapsen kun isompi piti kiinni, joku "äiti" tiktokissa pahoittelee lapsensa tekemisiä
"Ei saa jättää lasten ulottuville"
Puukot ja pesuaineet on syystä listalla.
Oletko partiosta kuullut? Retkeilystä, erätaidoista, kalastuksesta?