Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaihtoi renkaat vaan omaan autoonsa

Vierailija
30.04.2024 |

Mies on hyvin vahvasti käytöksellään vihjannut että on olemassa naisten ja miesten töitä. Ja tällä verukkeella jättänyt sen päivittäisen kodinhoidon minun harteilleni. Nyt sitten aika vaihtaa renkaat, niin eiköhän vaihtanut vaan omaan autoonsa. Ja odotti kai kehuja, mitalia ja melkeinpä kakkukahveja tästä urotyöstään? Että kun tympii tuo ukonkuvatus. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee metatyötä ja miettii sun renkaittesi vaihtoa. Älä aliarvioi metatyön kuormittavuutta.

Vierailija
42/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap:n auton renkaat on vaihdettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti ymmärrä tämän aloituksen tapaisia parisuhteita. Siis nautitteko te tuosta ainaisesta vänkäämisestä vai miksi kotityöt on niin vaikeita? Meillä molemmat tehdään noin 50-50 ja hyvin harvoin tarvitsee huomauttaa mistään, yleensä jos jompikumpi on unohtanut jotain. Tuossa AP:n tilanteessa mieheni olisi varmasti vaihtanut molemmista autoista renkaat samalla, koska siinä säästää aikaa ja vaivaa, kun ei tarvitse tarvikkeita etsiä uudestaan. En kyllä pidä mitään kirjaa miesten enkä naisten töistä ja olen myös vaihtanut itse renkaat muutaman kerran. Helppoa on, kun on hyvä kumppani

Ja en muista minkä teleoperaattorin lausahdus oli mutta se sopii tähän: vaihtamalla paranee.

Vierailija
44/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ukolle että vaihda renkaat mun autoon. Ei me miehet tajuta mitään vihjeitä. Meidän tuvassa on sellainen komento että vaimo ilmoittaa minulle mitä kotityötä alan tekemään. Mitään oma-aloitteista verhojen vaihtoa en tule taatusti ikinä tekemään. Auton renkaat vaihdan käskemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi