Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaihtoi renkaat vaan omaan autoonsa

Vierailija
30.04.2024 |

Mies on hyvin vahvasti käytöksellään vihjannut että on olemassa naisten ja miesten töitä. Ja tällä verukkeella jättänyt sen päivittäisen kodinhoidon minun harteilleni. Nyt sitten aika vaihtaa renkaat, niin eiköhän vaihtanut vaan omaan autoonsa. Ja odotti kai kehuja, mitalia ja melkeinpä kakkukahveja tästä urotyöstään? Että kun tympii tuo ukonkuvatus. 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn. Et sitten muuta keksinyt vapun kunniaksi.

Vierailija
22/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nastojen kuluminen on pientä kun vapun jälkeenkin on luvattu lunta mies ajatteli sinun turvallisuutta. aloitus vaikuttaa palstan valvojan itse kokemalta palstan valvojaksi ei kukaan täys päinen hakisikaan saatikka pääsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ero mokomasta äijänkuvatuksesta! Mun mies vaihtoi tänään mulle renkaat ja aina vaihtaa, mä teen hälle hyvää ruokaa, pyykkään kaikki pyykit. Välillä vähän marmatan jostain sotkemisesta, mutta kiitän kun hän aina auttaa minua. Pitää olla vastavuoroisuutta, yhteinen vanhuus menossa 45 v. liitto.

Olet outo🤔. Olen tottunut että naiset ei kiitä.  Omat tyttäreni on kiittänyt aina mutta muuten voin yleistää aika pitkälle kiittämättömyyttä.

Vierailija
24/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihdattaa autoliikkeessä tai parempi kun alat ajella taksilla. Sen jälkeen rahaa jää vähemmän ruokaan, niin keittelet ukollesi kaurapuuroa. Itse syöt tietenkin ravintolassa. Pyykit ukkos tietenkin pesee itse tai vie pesulaan. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Vierailija
25/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen aikoi ajaa ja mies pelasti auton ja vaimon estämällä ajoon pääsyn.

OB

Vierailija
26/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle että joko vaihtuu renkaat autossa tai rengas sormessa.

Vierailija
27/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä naisten valikoivaa tasa-arvoa, ensin huudetaan ja mesutaan tasa-arvon puolesta sitten kun sitä pitäisi toteuttaa aletaan paasaamaan, että se on miesten hommia;D

Vierailija
28/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän olet näitä voimafantasioissa päriseviä nykynaisia, joten mene ja näytä käytännössä miten se "kyllä nainen pystyy kaikkeen samaan kuin mies" toimii ja lopeta turha ulinasi.

No siis hyvillä välineillä renkaiden vaihto sujuu aika helposti. Siihen pystyy niin yli 70v anoppini kuin 20v tyttärenikin. Ei se ole ongelma naisille. 

Ongelma tässä tapauksessa on se, ettei aloittajan mies suostu tekemään mitään yhteiseksi hyväksi. Ei ilmeisesti kotihommissa eikä siis autojenkaan suhteen. Eli mies on kuollutta painoa koko suhteessa. 

No sinne vain tekemään siitä! HUS HUS! Kerran niin helppoa tuntuu olevan.

Siis onko se sinusta oikeasti vaikeaa?

Vierailija
29/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko vaihtaa renkaat ees ?

Mitä väliä? Kun ne renkaat voi vaihtaa alan liikkeessä. Miksi tämä on teille ihmisille niin hiton vaikeaa?

Vierailija
30/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa teet ruuvan vain itsellesi, peset vain omat pyykkisi jne. Tsemppiä!

Vierailija
31/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä joku nuori mies vaihtamaan renkaasi. Ainakin meidän suunnalla on useita nuoria miehiä jotka mainostavat facebookissa, et renkaan vaihto kotipihassa 25 euroa.

Vierailija
32/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän olet näitä voimafantasioissa päriseviä nykynaisia, joten mene ja näytä käytännössä miten se "kyllä nainen pystyy kaikkeen samaan kuin mies" toimii ja lopeta turha ulinasi.

Mitä ihmeellistä siinä olisi? Nykymiehet ne ovat monesti kädettömämpiä kuin nykynaiset...

Vierailija
33/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota ero mokomasta äijänkuvatuksesta! Mun mies vaihtoi tänään mulle renkaat ja aina vaihtaa, mä teen hälle hyvää ruokaa, pyykkään kaikki pyykit. Välillä vähän marmatan jostain sotkemisesta, mutta kiitän kun hän aina auttaa minua. Pitää olla vastavuoroisuutta, yhteinen vanhuus menossa 45 v. liitto.

Olet outo🤔. Olen tottunut että naiset ei kiitä.  Omat tyttäreni on kiittänyt aina mutta muuten voin yleistää aika pitkälle kiittämättömyyttä.

Kiitätkö sinä?

Vierailija
34/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah taas se sama naukuminen jostain renkaiden vaihdosta. Paras ratkaisu on kun ulkoistaa koko homman alan liikkeelle. Ja palstaukoilla taas joku aihe narista.

Vierailija
35/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on niin paljon sinkkutalouksia, että eiköhän jokainen opettele pakostikin hoitamaan tai maksamaan kaikki tarvitttavat hommat itse. Mikään niistä ei ole rakettitiedettä. Perheessä kyse on sitten työnjaosta.

Vierailija
36/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah taas se sama naukuminen jostain renkaiden vaihdosta. Paras ratkaisu on kun ulkoistaa koko homman alan liikkeelle. Ja palstaukoilla taas joku aihe narista.

Jep. Meillä molempien autoista vaihtaa liike ja renkaat jää sinne "hotelliin". Muutenkin liike hoitaa huollot tms. Ei tosiaan ole mitään miehen osa-aluetta meidän autot. Meillä molemmat kolataan lumia, leikataan nurmikkoa, pestään pyykkiä, imuroidaan ja vaikka vaihdetaan lamppuja. 

Vierailija
37/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton renkaan vaihdossa kesti tänä vuonna 20 minuuttia ja käytin auton omaa huonoa tunkkia eli ei siinä kauaa nokka tuhise, kun renkaat ovat vaihdetut.

Vierailija
38/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdata renkaat liikkeessä. Vähin äänin ota kesärenkaat mukaan autoon ja palautat nastarenkaat talliin. Etkä puhu mitään koko asiasta. Näin teet myös ensi syksynä. Asia ei vaadi mitään draamaa,sama kuin kävisi ruokakaupassa.

Vierailija
39/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin renkaat autoomme, sen jälkeen tein ruuan ja tyhjensin tiskikoneen.

Jarrupalat vaihdoin itse kuten starttimoottorinkin. Remontit teen itse jne..

Mutta minä olenkin mies. Vaimokin on.

Vierailija
40/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinä panet sitä ukonkuvatusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan