Tuleeko muillekin ällöttävä The Other Danish Guy-mainos tuohon etusivulle? Vanha ukko haarat levällään pullotus housuissa
Vastenmielinen mainos. Ukon ilmekin on kuin jollakin hikisellä persulla.
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Niin se ukon ilme oikein lisää kuvottavuutta.
Juuri sellainen kusipäinen paskailme. Takuuvarmasti kusipää se ukkokin. Ei kukaan osaa esittää noin hyvin.
Hyvä mainos, koska herättää keskustelua. Koen ukon ihan sympaattisena, ei ällötä eikä herätä muitakaan tunteita, paitsi sitä sympatiaa.
Mua ei taas TUO nimenomainen mainos ärsytä, mutta ne nuoremmat rasvamaksaiset nuoret traaninvalkoiset kinkkukyljet kylläkin.
Sanon tämän naisena.
Joo kyllä hieraisin vähän silmiäni, että mitä.. Niiden mainokset menee koko ajan härskimpään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei taas TUO nimenomainen mainos ärsytä, mutta ne nuoremmat rasvamaksaiset nuoret traaninvalkoiset kinkkukyljet kylläkin.
Sanon tämän naisena.
Ai vanhoilla on vain oikeus olla lihavia, kuten tuolla ukolla?
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen mainos on paras antimainos koskaan. Hävittää täydellisesti kiinnostuksen kokeilla kyseisiä tuotteita.
M50
Äläs nyt. Tuollaiset pöksyt tulee sullekin tarpeeseen mihin mahtuu vaippa. Kenties pikemmin kuin arvaatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Isokulli saa ollavain komeilla nuorukaisilla, ei papoilla. Hyi.
No eihän tuossa mainoksessa näy kuin vaippa pullottamassa. Tosin eikös niistäkin joku saa kiksinsä..
Miten ne mainokset saa esitettyä???
Kuvottaa se mainos
Mainokset tulee sen mukaan millaisilla sivuilla Google on havainnut sinun käyneen ja personoi mainonnan sen perusteella. Kysymys kuulukin, millaisilla sivuilla sitä on tultu käytyä...
Oon estänyt kaiken mainonnan. Nyt kyllä tekis mieli vilkaista, mutta pidättäydyn siveellisesti.
Akat pistää kyllä paremmaksi,tarkoitan näitä Vagisan-mainoksia.Kas kun ei lykkää vielä likemmäksi kohdetta sitä kameraansa.
Vierailija kirjoitti:
Mainokset tulee sen mukaan millaisilla sivuilla Google on havainnut sinun käyneen ja personoi mainonnan sen perusteella. Kysymys kuulukin, millaisilla sivuilla sitä on tultu käytyä...
Mä en käy juuri millään sivuilla puhelimella. Joskus käytän sanakirjaa, kun haluan tarkistaa jonkun sanan oikean käännöksen.
Kiihotuin tästä tekstikuvailusta.
Joskus näkyy mutta ei herätä ahdistusta tai muitakaan tuntemuksia
Vierailija kirjoitti:
Oon estänyt kaiken mainonnan. Nyt kyllä tekis mieli vilkaista, mutta pidättäydyn siveellisesti.
Miten sen eston saa?
Huonosti personoitua mainontaa, kun oon nuorehko nainen enkä mikään vanha muhkumunainen ukkeli :D En oikein osu kohderyhmään.
Mulle ihan sama. Joku K Westin emäntä kulkee ilman housuja ja paitaa ja Suomenkin edusta Euroviisuissa on tänä vuonna housuton riehuja.
Ei siinä mitään. Viime vuonna oli paidaton riehuja.
Joskus, mutta ei herätä mitään tuntemuksia
Isokulli saa ollavain komeilla nuorukaisilla, ei papoilla. Hyi.