Tuleeko muillekin ällöttävä The Other Danish Guy-mainos tuohon etusivulle? Vanha ukko haarat levällään pullotus housuissa
Vastenmielinen mainos. Ukon ilmekin on kuin jollakin hikisellä persulla.
Kommentit (188)
MInä katselsin verrattain mielelläni appelsiini-ihoisia XXXL malleja. Kumman vähän sellaisia mainoksia ilmaantuu selaimeeni. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ukkoja on Monacossa huvijahdillaan ja parikymppisiä supermalleja paatti täynnä 😎
Riittävästi fyffendaalia, niin ne tanssii pari tuntia palkattuna botskilla.
Asiasta on keskusteltu aikaisemminkin
Mielestäni on tavallisen näköinen, vanheneva mies, mille kontrastina kivanväriset alkkarit. Ettekö huomaa, että tuollaisia omatkin miehenne ovat joko nyt tai jonkin ajan kuluttua? Isistä ehkä on vielä useammalla havaintoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen mainos on paras antimainos koskaan. Hävittää täydellisesti kiinnostuksen kokeilla kyseisiä tuotteita.
M50
Olet vain kateellinen kun omat pallisi ovat kolmasosa verrattuna mainoksen karjuun. Etelässä kaikki kasvaa isommaksi ja mehevämmäksi.
Tulee. Minusta symppismainos. Tekee hyvää nähdä tavallisia kehoja mainoksissa. Meidäthän on valitettavasti aivopesty ja olemme tottuneet vain siloiteltuihin malleihin.
Just tuollaiset ihanat miehet maksaa kaikista eniten, eivätkä välttis edes halua panna (kun ei seiso). Heille riittää että saavat katsella ja nuolla.
Sanni16kerava
Vierailija kirjoitti:
Haloo nuoriso,
Kaikki valahtaa vanhemmiten alaspäin kropassa. Voi myös olla kunnon roikkopallit, vitjamuna.
Vanhainkodin hoitsuna voin vielä kertoa että ei mitenkää epätavallista että kivespussi roikkuu melkeenpä polvissa.
Herranjumala että tällä palstalla oppii elämästä asioita.
Isopalli se on eikä vaippahousu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen mainos on paras antimainos koskaan. Hävittää täydellisesti kiinnostuksen kokeilla kyseisiä tuotteita.
M50
Olet vain kateellinen kun omat pallisi ovat kolmasosa verrattuna mainoksen karjuun. Etelässä kaikki kasvaa isommaksi ja mehevämmäksi.
Etelässä on myös enemmän "kasvitauteja".
Vierailija kirjoitti:
Just tuollaiset ihanat miehet maksaa kaikista eniten, eivätkä välttis edes halua panna (kun ei seiso). Heille riittää että saavat katsella ja nuolla.
Sanni16kerava
Maksan vielä enemmän, kun nuolet itse alapääsi.
Vaari 82
Mulle miehenä näkyy jostakin syystä isokokoisten rehevien naisten uimapuku- js alusvaatemainoksia.
Hämmennyin kyllä kun mulla on mainosesto päällä ja silti siellä on semmoinen vastaava kiihottava näky.
Sitten tajusin, että näyttö vaan heijastaa.
Voihan vitjat!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Mulle miehenä näkyy jostakin syystä isokokoisten rehevien naisten uimapuku- js alusvaatemainoksia.
Anttilan kuvasto oli paras. Sitä sai selailla silloin, kun itsestä tuntui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo nuoriso,
Kaikki valahtaa vanhemmiten alaspäin kropassa. Voi myös olla kunnon roikkopallit, vitjamuna.
Vanhainkodin hoitsuna voin vielä kertoa että ei mitenkää epätavallista että kivespussi roikkuu melkeenpä polvissa.
Herranjumala että tällä palstalla oppii elämästä asioita.
--- ja elimistä.
-winner-
Mikä on vitjapalli? Kun niistä täällä puhutaan
Danny olisi hyvä malli.