Terassille yskän/nuhan kanssa
Eli oon ollut flunssassa ja tänään pitäis juhlia vappua ja lähtee terdelle ottaa pari. Uskaltaako mennä??
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Nuha lähtee nussimalla.
Riippuu, kuka nussii. Mikä on on kestävyys, voiko toivoa edes joskus jotain, suuteleeko, puhuuko vai onko mykkä?
Ainako vain saa hänen puolestaan jännittää ja näytellä. Taasko tää sama? Se on ohi? Multa tulee jo. Reisille.
Tai puolilöysällä vatkaamista katse seinään suunnattuna, jos impotenssi antoi tuon kerran myöden sen verran, että sai värkin sisään asti 😁 , lasti.
Järkyttävää! Jss. Jzz..
AP:lle:
* 0-3 työntöä ei auta mihinkään kutkaan saati nuhaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistat varmaan kuinka korona-aikana(kin) pari-kolme vuotta muistutettiin, että yskit kyynärvarteen. Et siis laita kämmentä suun eteen ja sitten levitä paskojasi ympäriinsä aina kun tartut johonkin.
Kumma kyllä ettei kovinkaan moni tätä oppinut. Mitä se kertoo näiden ihmisten älynlahjoista? Yleistietoahan tuo on vaikka siitä korona-aikana muistutettiinkin.
Onhan se ihan hyvä merkki, että ei kannata olla tällaisen ihmisen kanssa missään tekemisissä. Eivät ole penaalin terävimpiä kyniä joten tuskin heillä ainakaan minulle on mitään annettavaa. Mieluummin hengailen fiksumpien ihmisten kanssa.
Totta kai. Olethan itsekäs vähä-järkinen, mene toki!
Itsekin olen pikku flunssassa ja lähden 6 kaverin kanssa kapakkaan istumaan. Vappua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta olet vielä pahemmin kipeä ja sen lisäksi tartutat muutkin. Hoida vaan kotona flunssaa.
No on se kotona makaaminen vappuna ja tällä säällä aika perseestä.
Elämä on, mitä sitten? Onko tuo joku peruste mennä levittelemään tautejaan ympäriinsä. Hyi v***u mikä sika.
Älä näitä kuuntele. Mene terassille ja pidä hauskaa.
Pysy kotona ja syö vaikka jotain hyvää ruokaa ja katso hyviä elokuvia.
Osta vaikka lava kaljaa kotiin ja bileitä popit kaakossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on yleisvointi?
Mulla voi flunssan jälkeen olla yli viikon yskää ja nuhaa, mutta muuten olo kuin terveenä.
Ja edelleen tartutat kaikkiin muihin kuten varmaan peruskoulun biologiasta muistat.
Töihinkin joutuu siinä kunnossa menemään. Jälkioireet ei enää riitä syyksi sairaslomalle.
Mä hengasin kuumeessa baarissa parin kaverin kanssa ei ollu flunssasta tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Osta vaikka lava kaljaa kotiin ja bileitä popit kaakossa.
Ei jos asut kerrostalossa.
Ootko ihan vasta ollut flunssassa? Jos on jotain vanhaa yskää ja muuten olet ollut jo terve jonkin aikaa, voit mennä. Mutta, jos olet vasta toipumassa, niin ei kiitos.
Ja edelleen tartutat kaikkiin muihin kuten varmaan peruskoulun biologiasta muistat.