Terassille yskän/nuhan kanssa
Eli oon ollut flunssassa ja tänään pitäis juhlia vappua ja lähtee terdelle ottaa pari. Uskaltaako mennä??
Kommentit (34)
Yskää hieman ei kylläkään pahasti ja niistäminen loppunut melkein kokonaan ja kuumetta ei ole ollu missään vaiheessa. Ap
Kohta olet vielä pahemmin kipeä ja sen lisäksi tartutat muutkin. Hoida vaan kotona flunssaa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta olet vielä pahemmin kipeä ja sen lisäksi tartutat muutkin. Hoida vaan kotona flunssaa.
No on se kotona makaaminen vappuna ja tällä säällä aika perseestä.
Et tietenkään lähde tartuttamaan muita.
Jos olet kipeä, et mene. Aika itsekästä kieltämättä jos kipeänä menee tuollaiseen ja siellä sitten yskii ja köhii..
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään lähde tartuttamaan muita.
En osaa tällaisia ajatella koska olen itsekäs mulqvisti. ap
Haloo ei kai kukaan halua vappua kotona viettää tekemättä mitään...
sinne vaan. laita hyvä kiertämään
Tottakai lähdet! Pikkuyskä ei vapun juhlintaa haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Yskää hieman ei kylläkään pahasti ja niistäminen loppunut melkein kokonaan ja kuumetta ei ole ollu missään vaiheessa. Ap
Ehdit kyllä vielä kesän aikana rillutella terdellä ihan riittävästi. Älä tartuta muita räkänokallasi.
Yskä ei tosiaan mitään haittaa. Sinne vaan. Mukavaa vappua.
Vierailija kirjoitti:
Nuha lähtee nussimalla.
Pitääkö paikkansa? Onko joku kokeillut?
Mikä on yleisvointi?
Mulla voi flunssan jälkeen olla yli viikon yskää ja nuhaa, mutta muuten olo kuin terveenä.
Ei se ulkona niin helposti muihin tartu. Itsekin olen tällä hetkellä pienessä kevätflunssassa ja ulkona ollessa on parempi olo kuin sisällä.
Muistat varmaan kuinka korona-aikana(kin) pari-kolme vuotta muistutettiin, että yskit kyynärvarteen. Et siis laita kämmentä suun eteen ja sitten levitä paskojasi ympäriinsä aina kun tartut johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Muistat varmaan kuinka korona-aikana(kin) pari-kolme vuotta muistutettiin, että yskit kyynärvarteen. Et siis laita kämmentä suun eteen ja sitten levitä paskojasi ympäriinsä aina kun tartut johonkin.
Kumma kyllä ettei kovinkaan moni tätä oppinut. Mitä se kertoo näiden ihmisten älynlahjoista? Yleistietoahan tuo on vaikka siitä korona-aikana muistutettiinkin.
Siis ootko kipeä vielä? Jos olet, älä muita tartuta.