MIKSI poltat tupakkaa?
Mä poltan koska siitä tulee hyvä olo ja se rentouttaa. On kiva mennä savuille kun oikein tekee mieli. Saa pienen hetken olla ihan yksin tai kaksin, ilman lapsia ja relata. Sitä paitsi tupakoivat saavat kavereita esim. työpaikalla on aina omat tupakointipiirit ja on aina joku joka tulee kanssasi tupakalle. Ja korostan että raskaus ja imetysaikana en ole polttanut.
Kommentit (8)
Reilu kuukausi sitten minäkin ajattelin noin. Harmitti vaan kun haisin pahalle ja näytin typerälle polttaessani.
Sitten luin Allen Carr:n kirjan Stumppaa tähän ja lopetin, ihan tuosta vaan, ilman minkäänlaisia korvaushoitoja, vieroitusoireita tai painon nousua. Nyt en enää muista miksi poltinkaan.
Onneksi sen saamiseen onkin noin 50% mahdollisuus.
enää menee vaan keskin määrin 2 tupakkaa päivässä. Jippii ja siitä olen tyytyväinen nekin heitän sitten pois kun siihen olen valmis.
Oli polttamatta yli 2v, nyt aloitti uudelleen, koska lääkäri tosiaan niin kehoitti.
, että minun ei TARVITSE polttaa. itsellä yrityksä takana miljoona. tällä kertaa en vouhottanut asiasta kenellekkään päätin vain että kun olen kirjan lukenut, lopetan. en myöskään koko ajan selittänyt että nyt olen ollut ilman 12 tuntia, vitsi ku tekee mieli jne. yksinkertaisesti päätin että nyt en ole siitä riipuvainen enää, se ei hallitse minua piste
Mutta älä kaiva verta nenästäsi, ei näistä kannata täällä huudella ;-)
Näitten räkivien, nuuskivien urpojen takia ei kannata yöunia menettää.
Kyllä te ihanat kessuttelevat naiset voitte kohottaa itsenne näiden muiden yläpuolelle. On se vaan niin ihana ja hygieeninen tapa että siitä kannattaa olla ylpeä!
Vierailija:
Näitten räkivien, nuuskivien urpojen takia ei kannata yöunia menettää.
Keuhkosyöpä ja muut lukemattomat sairaudet, rahanmeno savuna ilmaan, huono iho ja kunto, ällöttävä haju sekä hengityksessä että muutenkin (jota et muuten itse edes haista), toisten paheksunta ja aivottoman ihmisen leima otsassa.