Hävettääkö teitäkin tämä Suomen euroviisu?
Esitys ei ole edes mitenkään hauska, vaan ihan pelkkää itsensä munaamista. Ja kappale surkea, ei jätä mitään muistijälkeä.
Esiintyjä sanoi jossain, että ei osaa tuntea häpeää. Ehkä joskus kannattaisi opetella.
Kommentit (111)
Kyllä. Hänen annetaan siis esiintyä terveyssiteissä
Ei hävetä. Mä olen Suomea kannustanut pystypäin myös Nuku Pommiin, reggae ok, yammayamma -aikoina.
Tämän vuoden edustus ei ole edes suomalaista surkeimmistoa. Ihan pätevä ysäribiisi meemeineen.
Häpeää ei voi opetella. Sitä on tai ei. Mulla on vähän, muttei se 95 miehen kohdalla värähdä. Kyllä mä olen nauranut sen nudetangoille ja Piispan farkku bootseille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te häpeäjät silti katsotte viisut joka vuosi?
En ole katsonut enää pariinkymmeneen vuoteen, noita ehdokkaita vaan tuputetaan kaiken kansan nähtäville. Nyt taas tosi moukka lähtee edustamaan meitä. Hävettää ja paljon.
🤮. Yhtäpaljon ku edellinenkin. Eipä tarvi taaskaan katsoa. Viisuilla ei oo mitään tekemistä musiikin kanssa, pelkkää sirkusta nykyään. Hävettää olla suomalainen. Edustuskappale, just joo ja maailmalla on lystiä. Onneksi Lordi näytti mistä tuulee ja siihen se loppuikin, äänestäjät eivät ota opikseen mitä pitäs äänestää.
Harmittaa ja vähän hävettääkin. Olisi ollut parempiakin ehdokkaita. Jesse, Sara ja Miklu. No vaikka itseään toistava CK. Tosi ikävää että muutama tuhat ihmistä läpällä pilasi tän vuoden viisuedustamisen. Ei hyvä.
Nykyään ihmiset ei tunne häpeää, nämä aikuiset jotka paljastelee itseään oli sitten mies tai nainen Ovat samalla pdareita koska lapset ja nuoret katsovat. Ei tarvitse oikeasti ihmetellä että mistä nuoret oppii rumat temput.
Se on tosi hyvä, eikä hävetä yhtään! Parempi kuin viimevuotinen. Turha hävetä muidenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää. Euroraatihan jätti nämä viimeiseksi mutta hölmölän kannatusrinki äänesti nämä juntit jatkoon
Suomalaisista paskahuumori on "niin hassun hauskaa". Viikset ja muu kasarilook niin "kapinallista".
Vierailija kirjoitti:
🤮. Yhtäpaljon ku edellinenkin. Eipä tarvi taaskaan katsoa. Viisuilla ei oo mitään tekemistä musiikin kanssa, pelkkää sirkusta nykyään. Hävettää olla suomalainen. Edustuskappale, just joo ja maailmalla on lystiä. Onneksi Lordi näytti mistä tuulee ja siihen se loppuikin, äänestäjät eivät ota opikseen mitä pitäs äänestää.
Sitä mukaan kun ihmisten äö laskenut sitä typerämpää ja sisällöttömimpiä ohjelmia ollaan tuotettu,oikein junttiuden perikuvia kaikenmaailman käärijät ja Windows miehet.
Ei mutta Irlannin menkkaveri-noita-akkasatanisti hävettää ja huolella.
En ole kuullut biisiä enkä ole nähnyt sitä videota. Euroviisut eivät ole koskaan kiinnostaneet niin evvk miten niissä käy.
Siinä missä Käärijä oli vielä sympaattinen, niin tämä windowsjotain on vain creepy samalla tapaa kuin Jimmy Savile briteissä. Ja jengi vain nauraa, että kova on ja läppää hei. Ehkä rajattomuus teettää tätä - suhteellisuudentajuttomia ihmisiä.
No, nuoriso nyt on aina hinkunut ja kannattanut kaikkea trashia, nyt ennen kaikkea blacktrashia, kaikki pska kelpaa. Ollaan mukamas radikaaleja, vaikka ollaan niin konservatiivisia, että tällaistä semikonsuakin hirvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää. Euroraatihan jätti nämä viimeiseksi mutta hölmölän kannatusrinki äänesti nämä juntit jatkoon
Suomalaisista paskahuumori on "niin hassun hauskaa". Viikset ja muu kasarilook niin "kapinallista".
Irlainnin huulipunat pitkin naamaa ja purukalustoa pukeudun kortsupaketiksi ja hieron naamaan menkkaverta ja 666 kajalilla ei ainakaan ole liikaa yrittämistä ei ka liikaa kapinnallist vai mitä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irlainnin huulipunat pitkin naamaa ja purukalustoa pukeudun kortsupaketiksi ja hieron naamaan menkkaverta ja 666 kajalilla ei ainakaan ole liikaa yrittämistä ei ka liikaa kapinnallist vai mitä??
Ja muistetaan woke-tiedostus ja että he ovat he. Niin tiedostavaa & cutting edge.
Ei hävetä. Biisihän on aivan kelpo. Esitys ihan hauska/outo.
Miksi teitä hävettää se, mitä joku muu tekee?
Onneksi ei nähdä sitä edes vahingossa kun ei ole telkkaria. Internetti on täynnä parempaa tavaraa ja sieltä voi itse valita haluamansa.