Tapailumies ei kysynyt vappusuunnitelmista
Pitääkö pahastua? En nyt lähtökohtaisesti olettanutkaan, että tehtäisiin jotain yhdessä mutta silti jäi sellainen olo että ei saa edes kysyä mitä toinen ajatteli tehdä.
Kommentit (47)
Mikä ihmeen tapailumies? Sitä ollaan yhdessä tai ei olla.
Vierailija kirjoitti:
No sellainen jonka on tuntenut reilun kuukauden ja kumpikaan ei ole valmiita vielä virallisesti sitoutumaan.
Mitä sitä nyt keskellä viikkoa sen ihmeellisempää, kivahan se vapaapäivä tietenkin on.
Mitenkäs ap viettää vappua?
Tapailumiehet usein viettää pyhät ja juhlapäivät perheensä parissa ja ehtii tapailla sitten taas, kun perhevelvollisuudet on suoritettu. Arki-iltaisin tavallisesti.
Kaikki ei vietä vappua mitenkään. Itsekin teen töitä, ja siinä se, päivä päivien seassa.
Sitten ei kysynyt. Sä vietät nyt huipun ihanan Vapun keskenäsi, tai ainakin feikkaat sen someen ja mielellään miesseurassa
Tavallaan surullista teille molemmille. Teistä kumpikaan ei ole löytänyt ihmistä josta olisi aidosti kiinnostunut ja jonka kansaa tunteet olisivat molemminpuolisia.
No kun ei kysynyt niin hänellä on muita suunnitelmia joihin sinä et sisälly.
Se että loukkaannutko vai et, on oma juttusi.
Tuossa ei ole mitään ihmeellistä:) Mulla esimerkiksi ei ole tapana noteerata vappua millään tavalla.
Omalla kohdalla toinen osapuoli alkoi pohjustaa vappua hyvissä ajoin, eli aloitti riidan ja sitä luontevasti seuraavan mökötyskuukauuden hyvissä ajoin. Näin on luontevaa olla kanssani radiohiljaisuudessa, ja vietää vappua yksin. Syy on tietenkin minun, kun olen se mikä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellainen jonka on tuntenut reilun kuukauden ja kumpikaan ei ole valmiita vielä virallisesti sitoutumaan.
Jos on oikeasti kiinnostava ihminen, niin kyllä hänen kanssaan mielellään viettää aikaa myös vappuna.
No kysyitkö itse tältä tapailumieheltä? Ilmeisesti et, eli pata kattilaa soimaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä, itsekin jos vielä erehdyn jotain suhteen tapaista yrittämään niin en todellakaan ole mikään varasija tai yksi monista. Joko kolahtaa tai ei riittävästi jo alkuvaiheessa.
Ei oo susta oikeesti kiinnostunut. Nyt tiedät.
Menee vikittelemään teinejä puistoon. Toivoo saavansa tiukkaa pimppaa raikkaassa kevätsäässä.
Nuoria tyttöjä on vappuna liikenteessä.
Sillä miehellä on jo omia suunnitelmiaan, joten ei halua kysyä mitä sinä teet kun sitten kärkkyisit niihin mukaan
No ei teistä ainakaan paria tule. Ei nyt pahalla.