Miesystävä on poistanut wa:sta milloin viimeksi paikalla
Muutama kuukausi seurusteltu. En tiedä milloin on poistanut ajan näkymästä, nyt vasta huomasin. Luulin eka, että mun kännykässä joku vika, kun aika ei näkynytkään. Joskus vaan teen niin, etten aamulla soita ennenkuin varmasti tiedän että on hereillä.
Pitäiskö mun nyt tulkita tästä jotain? Ei hänellä ainakaan ole mitään tarvetta peitellä jos on yöllä ollut puhelimella kun tiedän että usein on ollut, jos ei saa nukuttua
Kommentit (23)
Tein itse saman tempun, kun huomasin naisystäväni kyttäävän, koska olen puhelimella. Samalla minunkin näkyvistäni poistui muiden läsnäolotiedot. Oli hyvä muutos, suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Tein itse saman tempun, kun huomasin naisystäväni kyttäävän, koska olen puhelimella. Samalla minunkin näkyvistäni poistui muiden läsnäolotiedot. Oli hyvä muutos, suosittelen.
Niin, jatkan sen verran vielä, että tämä on ollut osa sosiaalisen median kokonaisuudistusta, jossa mm. poistin Facebook-tunnukseni ja vähensin muutenkin puhelimen räpläämistä oleellisesti. Suosittelen edelleenkin, vaikka jotkut asiaa hieman ihmettelivätkin, kyseinen naisystävä mukaan lukien.
"Ollut puhelimella". Tuo on just ärsyttävä sanonta ja ärsyttävää on, kun kaikki nykyään vaan räpläävät kännyköitään, jopa aikuiset.