Onko täällä ketään jolla olisi pitkät mutta ohuet hiukset?
Miten niistä saisi kivan näköiset? Tykkään pitkistä hiuksista ja ne sopivat tyyliini, mutta mulla on järkyttävän ohuet hiukset. Käytän usein pidennyksiä lisänä, mutta en jaksaisi aina laittaa niitä. Miten saisi omista hiuksista kivat ja tuuheamman näköiset? Auttaako tuuheuttava shampoo tms?
Kommentit (66)
Miten saada pidemmät ja paksummat hiukset? 9 parasta vinkkiä
Vierailija kirjoitti:
Kuivashampoo auttaa jonkin verran
Kampaaja jakaa ammattilaisvinkin
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/84c4c2ae-08b0-48e1-a7fa-47cf631a2189
Älä ainakaan vedä sitä kireälle ponnarille, näitä näkyy suomalaisilla naisilla paljon ja se vaan korostaa sitä ohuutta. Kunnon kohittava aine tyveen ja muitovaahto ja föönaus pää alaspäin, tämän jälkeen muotoilu. Jos kiharoista tykkäät niin ne saa hiukset näyttämään paksummilta
Ei mitenkään. Sakset esiin. Ohut pitkä hiirenhännältä näyttävä fleda on järkyttävä!!
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan vedä sitä kireälle ponnarille, näitä näkyy suomalaisilla naisilla paljon ja se vaan korostaa sitä ohuutta. Kunnon kohittava aine tyveen ja muitovaahto ja föönaus pää alaspäin, tämän jälkeen muotoilu. Jos kiharoista tykkäät niin ne saa hiukset näyttämään paksummilta
Pahoittelen typoja, lukulasit hukassa
Vierailija kirjoitti:
Noin vanhetessa käy.
No, minä olin sitten ohuine pitkine hiuksineni vanhus jo päiväkoti-ikäisenä teoriasi mukaan.
Mulla on ohut hiirenhäntä, joka aina ponnarilla, sillä on heti takussa jos auki. En halua leikata hiuksia, vaikka moni varmaan kieroon katsookin.
Miten saada paksummat ja tuuheammat hiukset? 10 luonnollista keinoa
https://hairlust.fi/blogs/blog/haluatko-paksummat-hiukset-lue-taalta-pa…
Kerrostettu leikkaus, raidoitus, tyvikohottaja, föönaus, kihartaminen.
Vierailija kirjoitti:
Noin vanhetessa käy.
Olen kolmekymppinen ja hiukset ovat olleet ohuet ihan lapsesta asti, aina ja elämäntavoista riippumatta. Perinnöllinen ominaisuus. Tuskailin asian kanssa jo ala-asteella.
Mikä ihmeen pakkomielle monelle on pitää pitkiä hiuksia tosiaan vaikka hiukset on tosi ohuet? Lyhyt polkka esim. paljon parempi.
Mulla on tukkaa paljon mutta yksi hius valtavan ohut, eli päätä myötenhän nuo aina menivät. Nyt mulla on (aidot) rastat jo kuudetta vuotta ja olen lopultakin hiuksiini tyytyväinen. Pitkä tukka ja ei todella ole ohut!
Hiusten kuivaaminen föönillä auttaa. Mulla tällä hetkellä ohuet hiukset kun hiuksia tippuu varmaan stressin takia paljon. Näyttävät föönauksen jälkeen ihan oklta, mutta kiinni pidän vain uimahallissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen pakkomielle monelle on pitää pitkiä hiuksia tosiaan vaikka hiukset on tosi ohuet? Lyhyt polkka esim. paljon parempi.
Itselläni lyhyt polkka näyttää ihan hirveältä eikä sovi omiin kasvonpiirteisiin, kun on raskas leukalinja, leveät leukaperät ja kaksoisleukaa vaikka olen hoikka. Pitkät hiukset sopii kasvonpiirteisiini.
Vierailija kirjoitti:
No, jos oikeasti on todella ohuet hiukset niin vaatii hirveää työtä ja paljon hiustuotteita että siitä polkasta ei paista kalju läpi. Itselläni on järkyttävän ohuet hiukset (hiukset alkoi lähteä hormonaalisista syistä jo 16veenä) ja pidän pitkää hiirenhäntää. Yöksi letille niin aamulla on tarpeeksi voluumia saada normaalilta näyttävä nuttura tai puoliponnari. Jos hiukset olisi lyhyet en saisi tuota ohuutta mitenkään peiteltyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos oikeasti on todella ohuet hiukset niin vaatii hirveää työtä ja paljon hiustuotteita että siitä polkasta ei paista kalju läpi. Itselläni on järkyttävän ohuet hiukset (hiukset alkoi lähteä hormonaalisista syistä jo 16veenä) ja pidän pitkää hiirenhäntää. Yöksi letille niin aamulla on tarpeeksi voluumia saada normaalilta näyttävä nuttura tai puoliponnari. Jos hiukset olisi lyhyet en saisi tuota ohuutta mitenkään peiteltyä.
Just näin! Paras keino piilottaa ohut hiirenhäntä on nuttura. Ohut päätä pitkin roikkuva latvoista hapsottava polkka ei näytä hyvältä.
Noin vanhetessa käy.