Oletko mokannut pahasti humalassa?
Oletko sinä mokannut pahasti humalassa?Oletko tehnyt jotain josta on ollut huonot seuraukset?
Kommentit (34)
Todellakin olen. Humalaa en itselleni enää salli.
No jaa, mitä nyt pistin 2 naista raskaaksi, mut mitä pienistä.
Kerran ja sit synnytin tumman jälkeläisen, ukko ei uskonut ettei se ole mun.
Kyllä ja järkyttävän monta kertaa ennen kuin älysin lopettaa koko touhun.
En. Olen ollut koko ikäni absolutisti. Suvussa on ollut tapana tulla raivohulluksi tai itsetuhoiseksi humalassa. Ei ole kiinnostanut kokeilla, olisinko myös sellainen.
Kyl olen mut mitä kännissä tapahtuu se jääköön salaisuudeksi.
Pari kertaa lauennut mutka vahingossa ja haastanut riitaa.
Poliisi oli vienyt noin 25-30 kertaa juoppoputkaan.
Kerran samalla viikolla 3 kertaa.Putkavahti kysyi oletko muuttanut tänne asumaan?
Sitten lopetin alkoholinkäytön kokonaan.
Onhan noita mokia tehty... pidetään asianomaisten välisenä tietona.
Vierailija kirjoitti:
Kerran ja sit synnytin tumman jälkeläisen, ukko ei uskonut ettei se ole mun.
Nyt kyllä logiikka meni nukkumaan jo alkuillasta. Siis:synnyttämäsi lapsi ei ole sinun?
Kyllä, mutta olen antanut anteeksi itselleni ja muille. Putkassakin olin kerran poliisin vastustamisesta :D
En niin pahasti, että olisi saanut lehdestä lukea.
En, koska en juo itseäni humalaan saakka. Pahimmat mokat tehnyt selvinpäin, elämä opettaa.
Pikkujouluissa menin ulos tupakalle ja palasin ravintolaan. Jossain vaiheessa hoksasin että olen ihan vieraassa porukassa ja raflakin on jotenkin outo. Olin ulkona alkanut jutella jonkun seurueen kanssa ja mennyt porukassa kadun toisella puolella olevaan juottolaan. Tosin se alkuperäinenkin uusi seurue oli kadonnut ja selitin taulu tuhannen täynnä jollekin ihan tuntemattomalle porukalle kuinka Valmetin vaihdelaatikkoremppaa tehtiin kaatosateessa taivasalla. Toinen oli pikkujouluillallinen kun alkoi turvottaa ja avasin vyön ja housunkauluksen. Olin aika hyvässä juopeessa kun tilaisuus päättyi ja laiton paitaa housuun. Tungin vahingossa pöytäliinaa housunkaulukseen ja noustuani pöydästä lähti koko astiasto permantoon. Nykyisin en mene enää pikkujouhuihin.
Vierailija kirjoitti:
En niin pahasti, että olisi saanut lehdestä lukea.
Minun mokailut ollut monta kertaa lehdessä.Nimeä ei kyllä onneksi ole mainittu.
Kaksi törkeää rattijuopumusta, 2.87 ja 2.92 promillea, kummallakin kertaa ojanpohjalla. Piti lopettaa tuo alko, ei näköjään sopinut itselle.
No jaa, se nyt on vähän miten sen ottaa. Olen joutunut humalassa tappeluun erään erittäin ilkeän ihmisen kanssa, en nyt sitä kyllä mokana pidä, sillä tilanne oli eskaloitunut jo pidemmän aikaa. Lisäksi olen kerran mokanut humalassa laivan terminaalissa ja jouduin takahuoneeseen, mutta minut päästettiin iloisin mielin ulos sieltä jatkamaan matkaani. Hupaisa homma. Tässä siis mokani, eli ei paljon häpeämistä.
Aivan riittävästi ja sitten lopetin alkoholin käytön.
Kyllä.Harmittaa vielä 40 vuoden jälkeenkin.