Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mokannut pahasti humalassa?

Vierailija
29.04.2024 |

Oletko sinä mokannut pahasti humalassa?Oletko tehnyt jotain josta on ollut huonot seuraukset?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä ja pahasti.

Vierailija
22/34 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran paskonut yhteen hattuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä.

Vierailija
24/34 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vappuna kussut ylioppilaslakkiini...

Vierailija
25/34 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja monta kertaa.

Nyt voisit kuitenkin kertoa että mitä sinä olet mokannut kun niin kovasti kiinnostaa.

Vierailija
26/34 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, humalassa on hauskaa ja olen vaan silloin ns "maailmanhalaaja" tyyppiä.

Vierailija
27/34 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enkä edes vain kerran tai kahdesti ja olisi voinut käydä todella huonostikin kun normaali itsesuojeluvaisto puuttui usein kokonaan. Silti ihan eniten harmittaa se moka, joka ei edes ollut känninen toilailu eikä ylilyönti vaan enemmänkin hienoinen väärintulkinta tai ehken jopa tulkitsemattomuus jälkeen päin tasan ainutkertaiseksi osoittautuneessa tilanteessa, jonka vuoksi hyvinkin saatoin ns. kävellä onneni ohi. 

Tuossa siis harmittaa sekä se, etten ikinä päässyt selvittämään oltaisiinko me oltu toisillemme ne oikeat että tietenkin myös se, että olisimme olleet.

Se känni tosiaan kannatti ja kuten arvata saattaa, tuon hetken muistan ihan kristallinkirkkaasti ja en ymmärrä yhtään kuinka saatoin edes olla noin tollo.

Vierailija
28/34 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/34 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mogasin. Lopputuloksena 3 vuoden kuluttua kaksi lasta ja niiden kuollut isä. Minä en tappanut häntä.

Ite aina iloisessa käntsyssä silloin nuorena. Lauloin ja join ja hurvittelin, kuitenkin liikaa. 

Vierailija
30/34 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pikkusen joo. Periaatteessa en oo mitään pahaa tehnyt kellekään,  mutta sekin voi olla tulkintakysymys. 

Vierailija
31/34 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä. Tappeluissa on oltu, putkassa käyty sekä rahat, pankkikortit, silmälasit ja puhelimet hukattu :D Ja nämä sieltä kevyemmästä päästä.

Vierailija
32/34 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran ja sit synnytin tumman jälkeläisen, ukko ei uskonut ettei se ole mun.

Nyt kyllä logiikka meni nukkumaan jo alkuillasta. Siis:synnyttämäsi lapsi ei ole sinun?

Ja huumorintaju ei ole herännyt vieläkään, vaikka on jo iltapäivä.

Vierailija
33/34 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujouluissa menin ulos tupakalle ja palasin ravintolaan. Jossain vaiheessa hoksasin että olen ihan vieraassa porukassa ja raflakin on jotenkin outo. Olin ulkona alkanut jutella jonkun seurueen kanssa ja mennyt porukassa kadun toisella puolella olevaan juottolaan. Tosin se alkuperäinenkin uusi seurue oli kadonnut ja selitin taulu tuhannen täynnä jollekin ihan tuntemattomalle porukalle kuinka Valmetin vaihdelaatikkoremppaa tehtiin kaatosateessa taivasalla. Toinen oli pikkujouluillallinen kun alkoi turvottaa ja avasin vyön ja housunkauluksen. Olin aika hyvässä juopeessa kun tilaisuus päättyi ja laiton paitaa housuun. Tungin vahingossa pöytäliinaa housunkaulukseen ja noustuani pöydästä lähti koko astiasto permantoon. Nykyisin en mene enää pikkujouhuihin.

Oot ihan paras

Vierailija
34/34 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vappuna kussut ylioppilaslakkiini...

Ahaa eli tän vuoksi ne lakit on vanhana ihan keltasia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä