Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko mokailleet autolla ajaessa?

Vierailija
29.04.2024 |

Nolottiko?

Kommentit (38)

21/38 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rutannut auton moneen kertaan. 

Kaikken pahinta oli, kun aamulla näin missä kunnossa auto oli eikä itsellä mitään muistukuvaa. Olin ajanut kännissä autoa, mutta tuon jälkeen myin autoni enkä ole rattiin sen jälkeen koskenut. Pahinta tässä on se, etten tiedä mihin törmäsin, mutta toivottavasti vaan liikennemerkkiin. Hain kyllä uutisia, että kolaripaikalta poistunutta etsitään. 

Missä paikkakunnalla tapahtunut?

Vierailija
22/38 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä10185 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikken pahinta oli, kun aamulla näin missä kunnossa auto oli eikä itsellä mitään muistukuvaa. Olin ajanut kännissä autoa, mutta tuon jälkeen myin autoni enkä ole rattiin sen jälkeen koskenut. Pahinta tässä on se, etten tiedä mihin törmäsin, mutta toivottavasti vaan liikennemerkkiin. Hain kyllä uutisia, että kolaripaikalta poistunutta etsitään. 

No en todellakaan kerro ja olen muuten vaihtanut IP-osoitteeni ja sen takia uskalsin tämän verran edes kertoa. Helvetinmoinen järkytys oli nähdä se auto rutussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10185 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan kerro ja olen muuten vaihtanut IP-osoitteeni ja sen takia uskalsin tämän verran edes kertoa. Helvetinmoinen järkytys oli nähdä se auto rutussa. 

Mulla oli vielä kasko autossa, mutta en uskaltanut pistää korjausta vakuutuksen, kun olisi pitänyt selittää mitä tapahtui vaan sen sijaan vein auton omalla kustannuksella korjattavaksi toiselle puolen Suomen ja sitten auto meni myyntiin.

Vierailija
24/38 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutama vuosi sitten ajanut mieheni uudehkon auton mökkitiellä lumihankeen. Traktori hinasi meidät takaisin tielle. Kotiin päästyämme mies huusi minulle siitä vihaisesti vaikka jo kotimatkalla pyytelin anteeksi.

Vierailija
25/38 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kortin saamisen jälkeen v. 1985, vieras kaupunki - Lappeenranta, käännyin yksisuuntaiselle ja tietty väärään suuntaan. Ihan kauheeta.

Toinen Turku, siellä tehtiin tietä uusiki, pelkkää sepeliä kaikki kaistat ja kävelytiet, ei oikeastaan muuta liikennettä ja huonosti opastettu, missä on ajotie, niin huomasin olevani siellä kävelytien puolella.

Kolmas tietyömaa, mies sanoo vieressä, että ei toi merkki ole meille. No ei olisi pitänyt uskoa, kun tiesin, että on meille. Vastaan tulee ne toiset autot. Ei auttanut kuin kääntyä kohdalle osuvalle sivutielle ja käydä siellä häpeämässä tarpeeksi kauan, ettei asfalttimiehet enää muista tai on ehtineet jo jonnekin kauemmas.

Vierailija
26/38 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet täällä kehuvat itseään ja erinomaisuuttaan miten ovat selvinneet yhdellä mokalla ja jo yli miljoona kilometriä ajeskellut. Sekin on moka, kun ajaa kolmion takaa toisen eteen ja luulee että hyvin siihen väliin ehti, mutta eivät tajua, että sen eteen ajetun autoilijan on vähintään pitänyt nostaa jalka kaasulta tai siirtää se jopa jarrulle estääkseen kolarin. Nämä hosuheikit ja hillevit jatkavat ajamistaan autuaan tietämättöminä aiheuttamastaan mokasta.

27/38 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10185 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kolaroi yks kännikuski, joka lähti karkuun. Arvaa vituttiko, kun jouduin itse maksamaan korjaukset. Poliisit etti häntä ja minä myös seuraavan viikon ajan, mutta ei löytynyt.

Vierailija
28/38 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka paljon. Tuoreena kuskina Helsingissä ja ajot keskustaan. Vuodessa tulee kokemusta enemmän kuin välttämättä ikinä maalla. Paljon liittymisiä, muun liikenteen varomista, ennakoinnin oppimista jne. Eka vuosi oli todella kamala, mutta julkisilla kulkeminen verotti jaksamista ihan liikaa

Vierailija
29/38 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka paljon. Tuoreena kuskina Helsingissä ja ajot keskustaan. Vuodessa tulee kokemusta enemmän kuin välttämättä ikinä maalla. Paljon liittymisiä, muun liikenteen varomista, ennakoinnin oppimista jne. Eka vuosi oli todella kamala, mutta julkisilla kulkeminen verotti jaksamista ihan liikaa

Lisäksi joka päivä näkee jonkun törttöilevän. On koskemattomuutta ja sitten on kuspäitä jotka ajaa kuin kuspäät esim sulkuviivojen yli.

Tosin onpa niin käynyt itsellekin, mutta kaistalle ei ollut muita menijöitä silmän kantaman alueella 

Vierailija
30/38 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ajokortin vuonna 82 ja ajelin ylinopeutta niin usein, että vallesmanni kutsui puhutteluun ja uhkasi ottaa ajokortin pois.

Ruttasin myös noina aikoina  ajamani auton ja sen toisen jonka takakulmaan tömäsin.

Sen jälkeen olen saanut ylinopeussakkoja silloin tällöin. Ikäkään (57) ei tuo älyä.

Vierailija
31/38 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut heti noudattaa poliisin pysäytyskäskyä, kun sellaisen valotikun kanssa huitoi tiellä. Ei mulla ollut mitään muistikuvaa, että mitä se tarkoittaa ja kuvittelin merkin olevan, että aja ohi toista kaistaa. Hitto että hävetti, kun poliisi tuli sättimään mua ja pyysin jotain tuhat kertaa anteeksi.

Vierailija
32/38 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mokannut ja hävettää vieläkin kun ajattelen sitä. Lähestyin autolla moottoritietä enkä jostain syystä tajunnut että mulla oli väistämisvelvollisuus. Havahduin vasta kun mulle töötättiin. Hävetti tosi paljon. Aivot eivät yhtäkkiä toimineet mulla. 

Vierailija
33/38 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana mokailin enemmän, mutta kummasti se on vähentynyt. Mä vähennän aina mokien määrän nopeusrajoituksesta, eli ei passaa montaa kertaa mokailla enää, joudun jo nyt ajelemaan alle kuuttakymppiä.

Vierailija
34/38 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa peruuttanut parkista takana olleeseen. Ja jätin lapun, toinen otti yhteyttä, toinen ei. Ja kyllähän se nolotti kun ihmisiä näkemässä, tuttukin vielä sattui.

Vierailija
35/38 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme, kuten kaikki muutkin.

Vierailija
36/38 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselyjen mukaan 90 prosenttia miehistä on keskimääräistä parempia autoilijoita ja sama prosentti pätee heidän mielestään yhdessä toisessakin jutussa, mutta sitä en kehtaa tässä yhteydessä mainita.

Vierailija
37/38 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Autoillessa, ja elämässä yleensäkin on tärkeintä ettei tee lainkaan virheitä.

Vierailija
38/38 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselyjen mukaan 90 prosenttia miehistä on keskimääräistä parempia autoilijoita ja sama prosentti pätee heidän mielestään yhdessä toisessakin jutussa, mutta sitä en kehtaa tässä yhteydessä mainita.

Tämä johtuu siitä että naiset ovat keskimäärin niin huonoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän