Miksi monet miehet seisoo aina toinen jalka tuolilla kun puhuvat muille? ?
Huvittaa tämä ilmiö.
Tulee heti peruskoulu- ja ammattikouluajoilta mieleen 3 miesopettajaa jotka teki näin, ja ainakin yksi tuttu mies tekee tätä.
Mitä tällä niinko viestitetään?
Kommentit (52)
Tässä tulee tämä miesten ja naisten ero. Naiset eivät kykene ymmärtämään kaikkia miesten tekoja, ja sama toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias mies enkä ole koskaan puhunut näin (voi olla joskus joku sananvaihto venyttelyn yhteydessä käynyt), tai nähnyt kenenkään muunkaan miehen puhuvan. Ei kuulosta erityisen yleiseltä tavalta tai että sinunkaan otannalla 4 miestä elämäsi aikana olisi mitenkään "monet miehet"
Vastaus jota etsit kysymykseesi on luultavasti että he tekevät näin alistaakseen naisia ja näyttääkseen dominanssia muille miehille, kuka on lauman alfauros.
Älä viitsi valehdella. Kyllä niitä miehiä on ollut paljon enemmän kuin 4, jotka näin ovat tehneet, mutta noi nyt on niitä jotka on jääneet muistiin kun eivät ole tuiki tuntemattomia olleet.
Minua kiinnostaa mistä tämä ele johtuu, voihan se olla hyvinkin että yrittävät alitajuisesti olla alfoja. Miehet yekee tätä myös miesten seurassa, joten naisten alistaminen ei voi olla syynä. Mutta joku muu pomottelu kyllä.
Samoin jos miehet halaa toisiaan, ni usein näkee että päät pidetään irti toisistaan ja taputetaan niin lujaa selkään että kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee tämä miesten ja naisten ero. Naiset eivät kykene ymmärtämään kaikkia miesten tekoja, ja sama toisin päin.
No niinpä. Eikä se ole mikään huono asia, huvittavaa vaan puolin ja toisin. 😁
Totta kai uroksilla ja naarailla on luontaisrsti eri maneereja, eläimiähän mekin olemme.
Toi toinen jalka tuolin/kannon/kiven päällä, on miesten maneeri.
Itse joudun nostamaan välillä toisen koiven ylös tuolille tai jotain kun etureisi alkaa menemään tunnottomaksi, hermohäirö lonkassa.
m53
En ole koskaan kenenkään nähnyt tekevän noin. Sulla on outo tuttavapiiri.
Vierailija kirjoitti:
Junassa ja linja-autossakin nostavat koipensa? Kuski ja konnari?
Minä kun menin linja-autossa nostamaan jalan patterin päälle, niin sanoivat että "toikin istuu niin kuin omistaisi koko bussin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias mies enkä ole koskaan puhunut näin (voi olla joskus joku sananvaihto venyttelyn yhteydessä käynyt), tai nähnyt kenenkään muunkaan miehen puhuvan. Ei kuulosta erityisen yleiseltä tavalta tai että sinunkaan otannalla 4 miestä elämäsi aikana olisi mitenkään "monet miehet"
Vastaus jota etsit kysymykseesi on luultavasti että he tekevät näin alistaakseen naisia ja näyttääkseen dominanssia muille miehille, kuka on lauman alfauros.
Älä viitsi valehdella. Kyllä niitä miehiä on ollut paljon enemmän kuin 4, jotka näin ovat tehneet, mutta noi nyt on niitä jotka on jääneet muistiin kun eivät ole tuiki tuntemattomia olleet.
Minua kiinnostaa mistä tämä ele johtuu, voihan se olla hyvinkin että yrittävät alitajuisesti olla alfoja. Miehet yekee tätä myös miesten seurassa, joten naisten alistaminen ei voi olla syynä. Mutt
Ei tässä nyt kukaan muu taida valehdella kuin sinä, jos ihan pokkana väität että tuo olisi jotenkin miehille luontainen tapa puhua. Olen elämäni Suomen lisäksi asunut 3 eri maassa ja matkustanut hyvinkin monessa, enkä koskaan muista olleeni tilanteessa jossa tämmöistä elettä olisi viljelty. Ei yhdessäkään kulttuurissa sisältäen Suomen. Ehkä näissä sitten on jonkunlaisia maantoeteellisiä eroja ja tuollaista asentoa keskustella harjoitetaan esim. itä-suomessa. Se ei minulle alueena ole niin tuttu kuin muu Suomi ja sieltä tulevat ihmiset ovat mielestäni hieman erikoisia.
-eri
En muista koskaan tavanneeni tuollaista miestä. Ei niitä kovin monta ole ollut, ne harvat olen unohtanut. Aika paljon olen miehiä tavannut puolen vuosisadan aikana, miesvaltaisella alalla työtä tehneenä.
Missä edes on jatkuvasti tuoleja saatavilla? Jossain koulussa tai työpaikalla vai?
Ettei meillä vaan olisi uusi palstahullu syntymässä? Onneksi olkoon ja tervetuloa?
Vierailija kirjoitti:
Samoin jos miehet halaa toisiaan, ni usein näkee että päät pidetään irti toisistaan ja taputetaan niin lujaa selkään että kuuluu.
Juu. 😁
Vierailija kirjoitti:
Itse joudun nostamaan välillä toisen koiven ylös tuolille tai jotain kun etureisi alkaa menemään tunnottomaksi, hermohäirö lonkassa.
m53
Onko kaikilla jalan nostajilla hermohäiriö. 😂
Se voi olla dominoiva ele. Tai sitten vain huono selkä.
Vierailija kirjoitti:
Tai itse et ole vaan kovin tarkkanäköinen ympäristösi suhteen. Voi tätä nähdä tuntemattomienkin tekevän julkisilla paikoilla. Mene johonkin missä miehet kokoontuu, niin näet.
Tätä näkee ihan telkkaristakin, mm jääkiekkovalmentajilta ym. valmentajilta.
Vierailija kirjoitti:
Missä edes on jatkuvasti tuoleja saatavilla? Jossain koulussa tai työpaikalla vai?
Ettei meillä vaan olisi uusi palstahullu syntymässä? Onneksi olkoon ja tervetuloa?
Kyllä ne voivat jalan nostaa minkä tahansa korokkeen päälle. Ei tarvitse tuoli olla, penkki tai kivikin kelpaa, tai betoniporsas, kanto.. Mikä nyt on korkeammalla maan pintaa.
Jotain munahousujen propagandaa ja machoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai itse et ole vaan kovin tarkkanäköinen ympäristösi suhteen. Voi tätä nähdä tuntemattomienkin tekevän julkisilla paikoilla. Mene johonkin missä miehet kokoontuu, niin näet.
Tätä näkee ihan telkkaristakin, mm jääkiekkovalmentajilta ym. valmentajilta.
Juuri näin.
Eikä tämä ole mitään ilkeyttä miehiä kohtaan, vaan pelkkä tosiasia.
Se on kukkoileva ele, korostetaan omaa "mahtavuutta".
Pate.