Mieheni ei uskalla kysyä tai pyytää seksiä minulta
Hänelle myös nolouden tunne jos on kiimainen olo ja panettaa, ei kehtaa tunnustaa.
Kommentit (14)
Ollaan ihan näyttävä pariskunta.
Miehet vilkuilee minua ja on kyllä mieheni huomannut...siitäköhän johtuu? Ei kai.
Minä ole pyytänyt kyllästymiseen asti. Enään en kiimoista puhu kun tyhjän saa pyytämättäkin ja ei vituta niin paljoa kun toinen ei reagoi millään tavalla vaikka varmasti tuntuu hyvälle kuulla olla haluttava.
Minä sytyn vaan miehistä jotka osaavat näyttää halun ja kiinnostuksen. Miehesi kaltainen teinipoika ei nappaisi yhtään.
Ehkä miestäsi on nälvitty - olevinaan leikillään hänen ollessaan viellä puperteetti ikäinen. Se voi jättää tuon kaltaista ongelmaa. Uskoisin että hän pääsee siitä harmista . Kerro vaan, että on ihan suotavaa ja oikein kun osoittaa halunsa.
Niin miksi ap itse passiivisena möllötät jos huomaat toisen panetuksen?
Vai mistä tiedät tämän asian?
Jos olet kieltäytynyt liian usein niin kuka vaan hiljentyisi ja odottaa sinulta aloitetta ja ilmoitusta sinun kiimoista
Vierailija kirjoitti:
Minä sytyn vaan miehistä jotka osaavat näyttää halun ja kiinnostuksen. Miehesi kaltainen teinipoika ei nappaisi yhtään.
Mun noiden aikojen kokemusten mukaan teinipojat just näyttää sen halun ja kiinnostuksen. Voi luoja niitä hetkiä nojailla jossain pojan käsi pitäen mun ranteita ylhäällä kii ja suudellessa samalla vartaloilla kiehnaten. Seksiä ilman seksiä. Sanot ap miehelles, että hän saa ottaa sut miten haluaa. Menee usein aika kiihkeäksi ja naisena tuppaa silloin päätymään alle nauttimaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva juttu se. Meillä taas vaimo haukkuu perverssiksi, joka ei tee muuta kuin vonkaa kulli pystyssä. Eipä siinä, onhan niitä naisia maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tilanne Ap:n tapauksessa toisinpäin? - Miksi miehen tulisi olla suhteessa aina se, joka osoittaa hakunsa ja kiinnostuksensa? Tai tasa-arvon aikana niin, että myös hänellä -ykeisimmin nuehillä- on yhtälailla oikeus odottaa, että nainen tekee aloitteen seksiin.
Toki naisen täytyy tällöin myös olla valmis kohtaamaan se, ettei mies innostu ja kiinnostu harrastamaan seksiä.
- Tai kuten, joku nainen sanoisi mahdollisesti vastaavassa tilanteessa ei nyt kun mulla on taas pää kipeä. - Ikäänkuin seksistä kieltäytymistä tarvitsisi aina perustella jotenkin.
Muut miehet kyllä flirttaa ja ehdottelee
Miehesi on tyypillinen nainen