Miten voikin lyhyen tapailun päättyminen sattua näin paljon
Vain 3kk tapailua ja sattuu sydämeen. Ihastun tosi harvoin joten tekee kipeää siitäkin syystä. Tulevaisuuden tavoitteet ei vain kohdanneet. Tuntuu kuin olisi pidempikin suhde kyseessä, yhtälailla tekee kipeää kuin viimeisin parisuhde-ero.
En tiedä mitä tällä haen, ehkä halusin vain purkaa ajatukseni. Muita joilla lyhyt tapailu jättänyt sydänsuruja?
Kommentit (43)
Täällä toinen. Tapailu kesti 2-3 kk ja aikaa tuosta on yli 10 vuotta mutta vieläkin ajoittain kaipaan.
3 kk? Juu, olin 15v Ei sen jälkeen.
Ei se sydänsuru tosiaan välttämättä katso sitä yhdessäoloajan pituutta tai sitä, oliko suhde virallista seurustelua. Itse olin joskus 19-vuotiaana ihan rikki vain viikon kestäneen tapailusuhteen päätyttyä (oltiin tavattu joka päivä), olin ollut jo niin ihastunut. Nyt vanhempana en tosin usko, että noin lyhyessä ajassa voisin ihastua sillä tavalla. Mutta kolmessa kuukaudessa kyllä ehtivät jo tunteet kehittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vai ihan ammattiapua. Aika surkeaa, että on opetettu tähän eikä kohtaamaan tunteitaan. Niin ennen tehtiin ja otettiin opiksi kokemuksista.
Tai hommattiin päihdehäiriö, tehtiin itsari tai syyllistyttiin rikokseen.
Etkä edes tiedä mikä kiintymyssuhdetrauma tuossa on taustalla. Tulenko nauranaan sinun lonkkavaivoille? Nuoret sentään yrittää pysyä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen. Tapailu kesti 2-3 kk ja aikaa tuosta on yli 10 vuotta mutta vieläkin ajoittain kaipaan.
Vaikutat pakkomielteiseltä ja vainoaja-piirteiseltä jos mietit noin lyhyttä suhdetta vieläkin, vastapuoli tuskin edes muistaa sinua enää. Creepy.
Höpöhöpö, eihän tuo ole mitään tehnyt. Mielestäni vaikuttaa vaan toivottomalta romantikolta. (Itsekin olen)
Tapasin kerran 20 vuotta sitten ensitreffeillä jotka jäi ainoiksi, enkä oo sen jälkeen kyennyt parisuhteeseen
Tuo voi tuntu jopa pahemmalta kuin oikea ero koska et ole koskaan oppinut tuntemaan toista ihmistä. Teidän parisuhdekin on vain fantasiaa joten joudut suremaan epärealistista haavekuvaa. Oikeasta parisuhteesta eroaminen on helpompaa kun tietää myös ne huonot puolet mistä lopulta pääsee eroon.
Lisäksi salamaihastuminen voi viestiä siitä ettei ole tyytyväinen omaan elämäänsä. Silloin ero voi tuntua todella pahalta koska samalla joutuu kohtaamaan oman surkeutensa ja sen faktan ettei kukaan toinen tullutkaan sitä elämää muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo voi tuntu jopa pahemmalta kuin oikea ero koska et ole koskaan oppinut tuntemaan toista ihmistä. Teidän parisuhdekin on vain fantasiaa joten joudut suremaan epärealistista haavekuvaa. Oikeasta parisuhteesta eroaminen on helpompaa kun tietää myös ne huonot puolet mistä lopulta pääsee eroon.
Lisäksi salamaihastuminen voi viestiä siitä ettei ole tyytyväinen omaan elämäänsä. Silloin ero voi tuntua todella pahalta koska samalla joutuu kohtaamaan oman surkeutensa ja sen faktan ettei kukaan toinen tullutkaan sitä elämää muuttamaan.
Kiitos tästä kommentista, tässä on varmasti paljon totta. Lisäksi tämä mies oli ensimmäinen johon ihastuin neljä vuotta sitten tapahtuneen erittäin vaikean eron jälkeen. Oli ihanaa pystyä taas tuntemaan romanttisesti toista ihmistä kohtaan pitkästä aikaa. Nyt vaan sattuu sitäkin enemmän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat pakkomielteiseltä ja vainoaja-piirteiseltä jos mietit noin lyhyttä suhdetta vieläkin, vastapuoli tuskin edes muistaa sinua enää. Creepy.
Höpöhöpö, eihän tuo ole mitään tehnyt. Mielestäni vaikuttaa vaan toivottomalta romantikolta. (Itsekin olen)
Eli yli kymmenen vuoden aikana ei ole tullut ketään muuta joka on vienyt ajatukset tuosta pois? Se kertoo kaiken..eri asia olis surra jotain pidempää suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä kommentista, tässä on varmasti paljon totta. Lisäksi tämä mies oli ensimmäinen johon ihastuin neljä vuotta sitten tapahtuneen erittäin vaikean eron jälkeen. Oli ihanaa pystyä taas tuntemaan romanttisesti toista ihmistä kohtaan pitkästä aikaa. Nyt vaan sattuu sitäkin enemmän. Ap
nyt olet yksin kesän, ei käsistä pitelyä ja helliä kesäöitä.
Tästä se johtuu:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5563644/teilla-nousee-karvat-pystyyn-ku…
Teillä nousee karvat pystyyn kun kuulette Raamatun määritelmän: IHMINEN = MIES + NAINEN = YKSI / ei mies ja nainen / TULEE HIRVEE HALOO?????
Yhyy, te naiset yleensä jätätte kylmästi vain vastaamatta.
Siihen se johtaa se nk nussiminen... vaikka olisi aika vähäistä... teistä tuli yksi... ja olette ihan kusessa nyt 'molemmat'... ei kande ryhtyä semmoisiin puuhiin... oletko ollut kädetön? Nyt ette enää ole 'molemmat' vaan yksi. Se 'molemmat' on mennyttä aikaa. Ole onnellinen jos et 'ole yhtä' ainakaan useamman kanssa... sehän on ihan sekatavarakauppameininkiä sitten...
Vakka ja kansi... kuuluvat yhteen... Toisella joku kolo ja toisella joku joka laitetaan sinne koloon... sitten on vielä joku himo ihan liima jolla ne jää sitten ihan jumiin ja kiinni toisiinsa... kuinka monta kertaa jotta liima toimii? Ei kait ole tarkoitus liimautua hirmu moneen? Onks jollakin joku muu systeemi?
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, te naiset yleensä jätätte kylmästi vain vastaamatta.
Yli puoli vuotta sitten mies jätti vastaamatta ja katosi, vieläkin kirpaisee miettiä häntä. Ei uskalla enää yrittääkään tutustua kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Siihen se johtaa se nk nussiminen... vaikka olisi aika vähäistä... teistä tuli yksi... ja olette ihan kusessa nyt 'molemmat'... ei kande ryhtyä semmoisiin puuhiin... oletko ollut kädetön? Nyt ette enää ole 'molemmat' vaan yksi. Se 'molemmat' on mennyttä aikaa. Ole onnellinen jos et 'ole yhtä' ainakaan useamman kanssa... sehän on ihan sekatavarakauppameininkiä sitten...
En ole ikinä nussinut, eikä meidän suvussakaan ole koskaan nussittu. Olen opettanut omille lapsillekin, ettei vaan koskaan alkaisi nussia. Niin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasta parisuhteesta eroaminen on helpompaa kun tietää myös ne huonot puolet mistä lopulta pääsee eroon.
:D
Joo sama tilanne. 2kk tapailua, lähinnä seksiä. Minä olisin halunnut enemmän, mies ei. Ei kyllä sanonut suoraan mutta ei ainakaan ollut syntynyt syvempiä tunteia. Mä olen ihan rikki. Tää mies vaan oli ihana. Mä en varmaan löydä enää ketään yhtä ihanaa ja en uskalla avata taas jälleen sydäntäni
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli tosi hyvin kirjoitettu. Olen tämän suuntaisia miettinyt itsekin viime aikoina, kun olen surrut ihastusta joka ei tule koskaan johtamaan yhtään mihinkään, ei edes tapailuun. Suren koska hautaan herännyttä toivoa, tunnelin päästä sammutettua valoa, haaveita jotka eivät koskaan voi todeksi tullakaan, hyväksyntää ja rakkautta joka jäikin saamatta. Ja kohtaan taas silmästä silmään yksinäisyyteni, todellisen elämäni tyhjyyden ja oman merkityksettömyyteni.
Tuttu tunne. Flirtti ei vienytkään mihinkään muualle kuin niin pahaan oloon että tarvi ammattiapua.