Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet suojellut puolisosi itselläsi

Vierailija
29.04.2024 |

vai luotatko vain siihen, että puolisolla on itsellään riittävän hyvä ja luja tahto olla uskollinen ja sitoutunut sinuun ?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo sanavalinta oli huono ,mutta älkää antako sen häiritä. 

Vierailija
2/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä lausetta.

Miten olet suojellut puolisosi itselläsi. Onko tuo edes suomea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasjalkaisen urbani- ihmisen voi olla vaikea ymmärtää, mutta tarkoitan siis sellaista ennalta ehkäisvää toimintaa, joka vieroittaa vieraan osapuolen viettelyä , joka kohdistuisi sinun puolisoosi.

Vierailija
4/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttänyt vaimoni aina, huolehtinut orgasmeista aina kun ollut seksiä. Huolehtinut mielenkiinnon säilymisestä, ollut vähän edellä hänen mielihaluistaan. Nuollut aina, kun hän on halunnut aina. En ole koskaan kieltäytynyt seksistä ja olen ollut halukas ja hänen pillunsa perään. Kehunutkin pillua, varsinkin synnytysten jälkeen. Arvostanut ja rakastanut ehdoitta. 

Syystä, ettei kilpailu lopu parisuhteessakaan. Varmistanut, että jos on livennyt vieraisiin niin huomaisi, että oma mies on kykenevin ja hänen pitämiseen kannattaa panostaa.

Vierailija
5/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on vain osa elämää. Tärkeintä on olla läsnä, tukena ja kuuntelevana korvana toiselle arkisissa asioissa. Hyvä seksi on tietysti tärkeä osa suhdetta, mutta jos edelliseen ei kykene, niin ei sitä pelkällä seksillä korvata.

miehen mielipide

Vierailija
6/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sairain kysymys mikä on tullut vastaan tällä palstalla. Jos olet noin epäluuloinen ja noita mietit, niin pysy sinkkuna.

Vierailija
7/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyydyttänyt vaimoni aina, huolehtinut orgasmeista aina kun ollut seksiä. Huolehtinut mielenkiinnon säilymisestä, ollut vähän edellä hänen mielihaluistaan. Nuollut aina, kun hän on halunnut aina. En ole koskaan kieltäytynyt seksistä ja olen ollut halukas ja hänen pillunsa perään. Kehunutkin pillua, varsinkin synnytysten jälkeen. Arvostanut ja rakastanut ehdoitta. 

Syystä, ettei kilpailu lopu parisuhteessakaan. Varmistanut, että jos on livennyt vieraisiin niin huomaisi, että oma mies on kykenevin ja hänen pitämiseen kannattaa panostaa.

Tämä on ehkä ällöttävin viesti mitä olen tällä palstalla ikinä lukenut.

Vierailija
8/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni esim sellaisissa paikossa ja tilaisuuksissa, missä saa olla puoliso mukana,niin siellä kannattais olla paikalla vaikka se tuntuis tylsältä.  Miehet voisi olla tässä tosi aktiivisiakin, jos tilanne vaatii.

Vierailija
9/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ehkä ällöttävin viesti mitä olen tällä palstalla ikinä lukenut.

Voi olla sinusta. Olen ollut aina realisti ja koska menimme nuorina jo naimisiin ymmärsin, että houkutus vieraisiin miehiin on tavallista suurempi. Ymmärsin senkin, että jos en pidä vaimotani hyvää huolta, arvosta ja rakasta, ei häntä pysty mahdollisti pitämään omanaan. Halusin hänet ja ainon myös pitää, koska ymmärsin, että on poikkeuksellinen nainen. Olen saanut elämältäni ne mitä halusinkin.

Vierailija
10/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrin suojelemaan miestäni niin, että käyn kakalla töissä, jossa väännän jättiläismäisen ja hirveälle haisevan pökäleen. viikonloput pidättelen ja lomat sitten hankalampia.

t.siveä neitonen

11/12 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljasjalkaisen urbani- ihmisen voi olla vaikea ymmärtää, mutta tarkoitan siis sellaista ennalta ehkäisvää toimintaa, joka vieroittaa vieraan osapuolen viettelyä , joka kohdistuisi sinun puolisoosi.

Luotan siihen, että puolisoni ei petä minua. Minusta on miellyttävää, että hänen viehätysvoimansa huomataan, mutta luotan häneen. Vastaavasti hän voi luottaa 100 % siihen, että minä olen uskollinen hänelle.

Vierailija
12/12 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ruman. Jos joku sen pimeässä vie, niin päivänvalossa tuo pikaisesti takaisin. On toiminut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän