Mulla on salanimeä käyttävä stalkkeri instassa
Katsoo joka ikisen stoorini, mutta ei seuraa minua. Käy siis jatkuvasti profiilissani. Salanimeksi on keksitty suomalaisen miehen nimi ja profiililla ei ole yhtäkään seuraajaa. On siis ihan selkeästi väsätty tällaista kyttäämistä varten. Minulla on julkinen profiili työni takia
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Hot :)
Rupea chattaamaan ja anna pesää
Eikun ap voisi antaa kakkoseen? Sitähän kuitenkin salaa toivoo.
Mulle kyllä tulee instassa usein samojen tilien julkaisuja nähtäville joita en seuraa ja jotka eivät seuraa minua tod. näk niiden yhteisten seuraajien yms vuoksi.
Ja kun nykyään voi tehdä useampia tilejä, niin en mene takuuseen etteikö se päätilin jutut voisi sekoittua instan puolella.
Ja sitten ihmiset antaa installe kaikenmailman lupia yhteistietoihinsa ym. Itse en ole niin tehnyt mutta insta ehdottelee minulle sellaisten ihmisten tilejä joiden kanssa olen ollut yhteyksissä tai joiden yhteystiedot minulla on ihan muista syistä.
Tuli mieleen sekin kun joku joskus valitti kun en koskaan reagoi hänen stooreihin tms jotka olin katsonut. Totuus kuitenkin oli ja on se että en koskaan katso kenenkään stooreja. Vaan pyyhkäisen nopeasti pois.
Aika moni esiintyy instassa "salanimellä" joten hieman huvitti tuo maininta siitä.
Estä se - ja katso seuraavan julkaisusi katsojat läpi. Luultavasti panikoi ja katsoo kerran pari tilisi oikealla accountillaan, ajatellen ettet kiinnitä yhteen kertaan huomiota.
Ap itse kuitenkin kyyläilee kuka tykkäilee mistäkin kommenttikentillä.
Vierailija kirjoitti:
Estä se - ja katso seuraavan julkaisusi katsojat läpi. Luultavasti panikoi ja katsoo kerran pari tilisi oikealla accountillaan, ajatellen ettet kiinnitä yhteen kertaan huomiota.
Vaihtoehtoisesti voit tehdä storyn joka näkyy vain tälle ihmiselle. Esim. että annat jotain arvokasta tavaraa ilmaiseksi kaupunkisi torilla seuraajille klo 17 huomenna, jos tulee sanomaan salasanan. Sit menet sinne torille ja venaat tuleeko, näet kuka tää on.
Onko ap näitä huomiohakuisia?