Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on salanimeä käyttävä stalkkeri instassa

Vierailija
29.04.2024 |

Katsoo joka ikisen stoorini, mutta ei seuraa minua. Käy siis jatkuvasti profiilissani. Salanimeksi on keksitty suomalaisen miehen nimi ja profiililla ei ole yhtäkään seuraajaa. On siis ihan selkeästi väsätty tällaista kyttäämistä varten. Minulla on julkinen profiili työni takia

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän riittää 

Vierailija
2/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot :)

Rupea chattaamaan ja anna pesää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
4/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen profiilin katsominen ei ole stalkkausta. Stalkkaus eli vainoaminen on rikollista puuhaa, kuvien katsominen ei ole.

Vierailija
5/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
6/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös katson joskus sellaisten tyyppien kuvia ja stooreja, joita en kuitenkaan seuraa. Oonko nyt sitten stalkkeri?

Vierailija
7/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myös katson joskus sellaisten tyyppien kuvia ja stooreja, joita en kuitenkaan seuraa. Oonko nyt sitten stalkkeri?

Joskus. Tää tyyppi katsoo päivittäin.

8/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen estää?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
9/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisen profiilin katsominen ei ole stalkkausta. Stalkkaus eli vainoaminen on rikollista puuhaa, kuvien katsominen ei ole.

Hahaa. Nää jotka avaavat koko elämänsä somessa ja sitten itketään kun kaikki tietää 😂

Vierailija
10/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voit piilottaa tarinasi tältä tililtä, jos ahdistaa. Tai estää sen kokonaan. Toki sitten voi ilmaanta joku uusi tilalle

Vierailija
11/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkaiset kuvia päivittäin, mutta häiritsee jos joku katsoo niitä päivittäin?

Vierailija
12/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten touhuamiset ovat kyllä niin sekoja että niiden tarttee olla ihan päästä sekaisin niin kuin seinäkellot!

Vierailija
13/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei taida tietää mikä on stalkkauksen määritelmä :D se on sitä, että aktiivisesti häiriköidään toisen elämää ja tunkeudutaan yksityisasioihin. Se ei ole JULKISEN someprofiilin katsominen. Älä pidä sitä sivuasi julkisena, jos sitä ei kerta saisi kukaan katsoa.

Vierailija
14/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei taida tietää mikä on stalkkauksen määritelmä :D se on sitä, että aktiivisesti häiriköidään toisen elämää ja tunkeudutaan yksityisasioihin. Se ei ole JULKISEN someprofiilin katsominen. Älä pidä sitä sivuasi julkisena, jos sitä ei kerta saisi kukaan katsoa.

Hahhaa, niiiiiiin TÄMÄ!!!

Vierailija
15/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa erikoinen. Sulla on siis julkinen tili ja vielä työn vuoksi.Mainostatko itseäsi  ja mainostaako joko  muukin sinua? Puoliso? Lapset ? Sisko? Serkut? Sitten et voi valittaa, haluat tulla nähdyksi!  Sun pitää vaan hyväksyä myös ne katsojat, jotka ei ehkä seuraakkaan sua . Voivat olla hitaasti lämpeneviä, mutta tulevia asiakkaitasi kuitenkin. Jos ei vainoa sinua niin ei todellakaan ole stalkkeri , vaan utelias tai kiinnostunut . Saatan itsekin jonkin aikaa seurata jotain julkista instaa ja myös stooreja. Ei oo kukaan hermostunut ja kaupoja on tehty lopulta . 

Vierailija
16/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasi ovat julkisia ja niitä SAA katsoa 

Vierailija
17/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tästä sitten pitäisi seurata? Outoa on, mutta mitä sitten.

Vierailija
18/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sua tartte seurata 

monet tekee istaan vaan tunnuksen eri juttujen katseluun eikä auraa koskaan ketään eikä koskaan päivitä mitään 

se on ihan tavallista 

Vierailija
19/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa. Nää jotka avaavat koko elämänsä somessa ja sitten itketään kun kaikki tietää 😂

Miksi ap ei laita tiliään yksityiseksi? Mikä estäisi häntä tekemästä niin?

Vierailija
20/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt tyhmää pistää nettiin oma nimi ja päivityksiä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän