Annatko sinä miehelle hyvää joka päivä
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, tottuu liian hyvään eikä tee juttuja mitä haluat; pysyy paremmin kurissa ja auttaa kotitöissä ym kun pihtaa sopivasti ja antaa vongata sitä piparia
Miehestä tulee flegmaattinen jos saa aina kun haluaa
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, tottuu liian hyvään eikä tee juttuja mitä haluat; pysyy paremmin kurissa ja auttaa kotitöissä ym kun pihtaa sopivasti ja antaa vongata sitä piparia
Olen 36 vuotias nainen ja olen sitä mieltä että mies on perheenpää. Passaan häntä ja hoidan kaikki kotityöt, otan suhin ja annan naida kun hänellä on tarve. Avioliittomme toimii todellä hyvin, mieheni arvostaa minua ja on minulle todellinen herrasmies. En ymmärrä näitä en anna juttuja, kyllä naisen on annettava kun mies sitä haluaa. Itse pukeudun seksikäästi merkiksi miehelleni että minulla on nyt kiima. Tämän hän myös huomioi ja tyydyttää minut todella hyvin mahtavalla miekallaan. Arvostakaa naiset miehiänne sitä saatte mitä tilaatte. Anette.
Kyllä annan. Olen naimisissa naisen kanssa ja meillä on lapsia.