Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on väärin antaa miehelle seksiä aina kun hän sitä haluaa

Vierailija
28.04.2024 |

Tarkoitan nyt omalle miehelle eikä kellekään random ukolle:D

Aina ei tarvitse olla yhdyntää, annan silloin suuhoitoa. Parisuhde voi hyvin ja ei ole mitään kireyttä tai vääntöä mistään asiasta. Mies tuleekin niin nopeasti että sen hoitaa siinä muun tekemisen ohella. Ei vaadi paljon parisuhteen kunnossa pito.

Kommentit (207)

Vierailija
1/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin, eikä ole väärin myöskään olla harrastamatta seksiä silloin kuin ei sitä halua. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee.

Vierailija
2/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta seksiä jos ei ole fiilistä mutta kuten ylempi totesi, jokainen tekee mitä tekee 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako ap miehesi aina sinulle, kun haluat, myös suuhoitoja, vai onko taas kerran yksipuolista tämä antaminen parisuhteessa?

Vierailija
4/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennyspussi 3 työntöä ja tuijotus seinään. Se ei ole rakastelua.

Vierailija
5/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaako ap miehesi aina sinulle, kun haluat, myös suuhoitoja, vai onko taas kerran yksipuolista tämä antaminen parisuhteessa?

Minun harvemmin tekee mieli. En syty itsestään, vaatii kosketusta ensin.

Ap

Vierailija
6/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen paskalle.

Vierailija
7/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa seksiä ?

Sitä halutaan. Minä ainakin.

T. Nainen

Vierailija
8/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en usko että mies koskaan kieltäytysi seksistä. Lisäksi en tykkää että minua nuollaan, miehelle on kiva suuseksiä kuitenkin antaa. Mukava nähdä kun toinen nauttii.

Ap

Vierailija
9/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tekeekö miehesi sinulle muita ekstrapalveluksia sitten kompensoimaan, esim. hieroo jalkojasi tai niskaasi, laittaa herkkuruokiasi yms.?

Vierailija
10/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa seksiä ?

T. Nainen

Ap on ilmeisesti alistuja ja saa nautintonsa palvelemisesta.

Vierailija
11/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
12/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa seksiä ?

T. Nainen

Miehellä seksin haluaminen on sitä että tuijotellut ruudulla pantavaa naikkosta tai kaupassa nähnyt kassaneidin, tyhjentää pussit sitten lähimpään naaraaseen joka on oma vaimo.

Vierailija
13/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies antaa?

0-3 minuuttia. Reisille.

Vierailija
14/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään väärää ole, jos haluat olla panopuu niin mikäs siinä.  Oikein puistattaa kuinka inhottavaa elämäsi on. 

Vierailija
15/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei kai tee mieli, jos mies on huono rakastaja. Hyvää seksiä haluaa, huonoa ei. 

Vierailija
16/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä outoa, että mies pystyy nauttimaan vaikka tietää että toinen ei ole oikein mukana hommassa. En itse kieltäydy juuri koskaan, mutta minulla tekee kuitenkin mieli. Tai ainakin tiedän että siinä esileikin aikana alkaa tehdä mieli. 

Vierailija
17/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tekeekö miehesi sinulle muita ekstrapalveluksia sitten kompensoimaan, esim. hieroo jalkojasi tai niskaasi, laittaa herkkuruokiasi yms.?

Ei se seksi ole mikään maksu- tai kiristysväline normaalissa hyvässä suhteessa.

Vierailija
18/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä! Mies huomioi minut aina ja tekee useimmiten meillä ruoat koska on hyvä kokki. En minä hänelle tykkäisi nautintoa edes tuottaa jos olisi täysin mulkku:D

Ap

Vierailija
19/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on AINA miehen tahto ja halu johon AKKA taipuu ja oikein julistaa sitä? Miksi "parisuhteen" hoito on aina sen fyysisesti vahvemman ja itsekkään jokaisen toiveen toteuttaminen? Miksi parisuhdetta ei hoideta miehen nimenvaihdolla, miehen huiviin pukeutumisella ja naisen haluttomuuteen taipumalla, vaan heterosuhteessa kaiken päättää mies?

Samaan aikaan ukkonne eivät tuomitse mitenkään naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Silti palkitsette, taivutte, kasvatatte näiden egoa ja palvotte. Pidä asiasi yksityisenä, älä tule tunkemaan sitä muiden naamalle.

Heikennät kaikkien naisen asemaa opettamalla että parisuhde = fyysisesti vahvemman sortajan tahto. Olet käytetty reikä.

Ja miksi ihmeessä nainen ei saisi harrastaa kenen tahansa miehen kanssa? Kunnon patriarkaalinen nauta.

Toivottavasti tämä on provo koska muuten kirjoittaja on todella sekaisin päästään :D

Vierailija
20/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja jatkossa tekee vielä harvemmin mieli, jos harrastat seksiä vaikka et halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä