Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te, joilla on lapsia, pystytte suhteen alussa 24/7-tyyppiseen yhdessäoloon?

Vierailija
29.04.2024 |

Luin toista ketjua ja alkoi masentaa. Tuntuu, että en itse voi ikinä löytää suhdetta, koska itselläni ei ole lasten ja työn takia mahdollisuutta olla toisen kanssa 24/7. Minulle sopisi hyvin sellainen, että nähdään 1-2 kertaa viikossa, sitten suhteen syvennyttyä vaikka vähän enemmän, mutta mitään symbioosia en pysty tässä elämänvaiheessa kumppanin kanssa toteuttamaan. Tarkoittaako se nyt sitten sitä, etten voi saada enää parisuhdetta? Eikä kyse edes ole pelkästään lapsista, vaan en usko, että sellainen onnistu enää muutenkaan tässä iässä. Rakastuminen ja hullaantuminen kyllä, mutta ei se, että toinen täyttäisi koko elämän eikä mitään muuta elämää enää olisi.

Lapsettomilla kavereillani se tuntuu menevän just noin - tavataan Tinderissä ja suunnilleen tokien tai kolmansien treffien jälkeen ollaan koko ajan kahdestaan, joka päivä ellei ole työn takia pakko olla eri paikkakunnalla. Kavereita ei nähdä, harrastukset perutaan ja ollaan vaan sen toisen kanssa. Itse en usko, että tämä edes sopisi minulle - mutta tarkoittaako se nyt sitä, ettei mitään suhdetta kannata edes yrittää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan lapsettomilla viikonlopuilla ja välillä viikoilla yhdessä (mies sai muutettua samaan rytmiin), harvakseltaan vietetään viikonloppu uusperheporukalla. Molemmat toivoi aikuisten parisuhdetta, ei yhteenmuuttouusperheitä ennen lasten aikuistumista. Hyvin on toiminut, rakjaus kukoistanut vuosia ja vuosia, joskus sitten ehditään asua kahdenkin. 

Pitää vaan olla heti alussa tarkka siitä että on samat tulevaisuudentoiveet. 

Vierailija
2/2 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan lapsettomilla viikonlopuilla ja välillä viikoilla yhdessä (mies sai muutettua samaan rytmiin), harvakseltaan vietetään viikonloppu uusperheporukalla. Molemmat toivoi aikuisten parisuhdetta, ei yhteenmuuttouusperheitä ennen lasten aikuistumista. Hyvin on toiminut, rakjaus kukoistanut vuosia ja vuosia, joskus sitten ehditään asua kahdenkin. 

Pitää vaan olla heti alussa tarkka siitä että on samat tulevaisuudentoiveet. 

Tämä varmasti toimii, kun molemmilla on lapsia. Mutta jos toinen on lapseton, niin haluaako hän sitten heti 24/7-suhdetta, jossa koko muu elämä laitetaan jäähylle suhteen taki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla