Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on tyly kassoille, tavarantoimittajille jne.

Vierailija
29.04.2024 |

Tapailemani mies on todella ihana ja mukava, mutta viimeksi oikeinpelästyin kun hänen piti puhua tavarantoimittajille. Äänensävy oli jäätävä. Samoin muistelelen viimeksi kassalla hän oli myöskin töykeä.

Pitäisitkö tätä merkkinä jostain isommasta?

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään seuraa semmosten ihmisten kanssa jotka ottavat asiakseen tylyttää milloin ketäkin. 

Vierailija
42/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeiden ihmisten kanssa ei kannata alkaa parisuhteeseen. Jossain vaiheessa ilkeydet kohdistuvat sinuun.

Ei se kerro ihmisen luonteesta mitään, jos hänellä on ammattitaitoa kohdata asiakaspalvelija.

Eihän se mikään ammattisuhde ole mitä sanot kaupan kassalle tai ravintolan tarjoilijalle. Eivät he ole sinulla töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko ihan miehenä sanoa: JSS. Tuo taitaa valitettavasti olla ikkuna henkilön sielunmaisemaan.

Voi ei! Kun hän on muuten niin ihana :(

Ymmärtäväinen, huomioiva, empaattinen.

Feikkaa kunnes saa sut nalkkiin. Ei se oikeasti oo kovin ihana. Sun vaistot varoitti hyvasta syysta.

Kokemukseni mukaan tällaisilla ihmisllä on kova kiire, mutta tällä miehellä ei ole. Hän on hyvinkin varovainen, minä olen ennemminkin ollut innokas ja hän on toppuutellut. En siis tietenkään ole syöksymässä yhtään mihinkään, mutta saatan käyttä tunnesanoja.

No sinä olet jo täysin selvästi päättänyt, ettei se miehe

En en tietenkään, meillä on ollut jo muutama pieni "riita" joissa olen kyseenalaistanut asioita ja hän on sanonut että olen tarkkasilmäinen.

Olen varovainen.

Vierailija
44/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylyys ruokkii tylyyttä. Tarttuu kuin räkätauti muihinkin ihmisiin. Tylyydellä ei luoda terveitä ihmissuhteita. 

Vierailija
45/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag on 

Vierailija
46/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tapaus,Sannaarosyndrooma hällä on.

Vierailija
47/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko ihan miehenä sanoa: JSS. Tuo taitaa valitettavasti olla ikkuna henkilön sielunmaisemaan.

Voi ei! Kun hän on muuten niin ihana :(

Ymmärtäväinen, huomioiva, empaattinen.

Kannattaa luottaa omaan intuitioon. Jos kerran sinulle on jo herännyt asiasta epäilyksiä, luota siihen. Luota siihen mitä näät.  Kyllä luonnevikaiset sen luonteensa näyttävät. Pitää uskoa siihen mitä näkee. 

Vierailija
48/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten sellainen että väittää olevansa sitoutunut vain minuun, mutta kun tapaamme, puhelin piippaa viestejä. Ja sitten hän sanoo ettei hänellä ole kauheasti kavereita (Kavereille on jo selitys, sama kuin itselläni)

Viimeksi sentään laittoi puhelimen äänettömälle.

Vierailija
49/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeiden ihmisten kanssa ei kannata alkaa parisuhteeseen. Jossain vaiheessa ilkeydet kohdistuvat sinuun.

Ei se kerro ihmisen luonteesta mitään, jos hänellä on ammattitaitoa kohdata asiakaspalvelija.

Eihän se mikään ammattisuhde ole mitä sanot kaupan kassalle tai ravintolan tarjoilijalle. Eivät he ole sinulla töissä.

Ei niin, mutta asiakaspalvelun ammattilainen tietää, miten kannattaa käyttäytyä, jos haluaa parasta mahdollista palvelua.

Vierailija
50/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuollainen käytös olisi riittävä syy lopettaa koko suhde. En halua olla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka kohtelevat muita huonosti, saati seurustella sellaisen kanssa. Reklamaatiot voi hoitaa asiallisestikin, ja erityisesti ylemmyydentuntoinen suhtautuminen muihin on ikävä piirre ihmisessä. 

Juuri tuollaisten ihmisten takia lopetin miltei 30 vuoden urani Stockan asiakaspalvelussa. En oo katunu!

Ainakin ennenhän Stockmannilla oli se mentaliteetti että "asiakas on aina oikeassa ". Valittajille korvattiin kuittia kyselemättä. Ja palvelu oli viimeisen päälle.

Jepjep ja asiakkaat raahasi Anttilasta ostamiaan tavaroita meille ja sai enempi rahaa mitä olivat itse maksaneet... Juuri niihin valituksiin ja töykeyksiin kyllästyin näitten minäminä ihmisten takia. Yksi esimerkki että asiakas tuli vaatimaan että pitää kuuluttaa että osa muista asiakkaista poistuisi jotta hänen olis miellyttävämpää tehdä ostoksia kun ei olis niin kauheeta ruuhkaa...

Vierailija
51/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
52/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tuhlaisi aikaani mieheen, jonka käytöstä joutuisi häpeämään. Saat parempaa seuraa.

Vierailija
53/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tuhlaisi aikaani mieheen, jonka käytöstä joutuisi häpeämään. Saat parempaa seuraa.

Ei se ole ollut sellaista mitä pitäisi hävetä, äänensävy vaan on kylmä eikä hän taida kunnioittaa näitä ihmisiä.

Hyvin hienovaraista, siksi tässä itseäni epäilenkin.

Vierailija
54/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielii kyvyttömyydestä empatiaan. Suhteen alkuvaiheessa kannattaa tarkkailla, miten kumppaniehdokas toimii tilanteessa, jossa hänellä on valtaa. Mokaava asiakaspalvelija, taksikuski, heikkolahjainen ihminen, eläin...

En veisi suhdetta pidemmälle. Sinulle on tietysti mielin kielin, näin aluksi, mutta lopulta tuo sama empatiakyvyttömyys tulee kohdistumaan myös sinuun ja mahdollisiin lapsiin.

Vierailija
55/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole ollut sellaista mitä pitäisi hävetä, äänensävy vaan on kylmä eikä hän taida kunnioittaa näitä ihmisiä.

Tämä mies on siis huippupätevä. Luultavasti ammatiltaan yrittäjä/johtaja. Hän tietää, että koskaan ei kannata jättää asiakaspalvelijalle fiilistä siitä, että asiakas oli tyytyväinen.

Vierailija
56/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huono ja pelottava merkki. Aluksi exäni oli minua kohtaan kultaisin mies, mutta tyly esim. asiakaspalvelijoille, jolleivät he heti ymmärtäneet mitä tarkoitti. Muutettiin yhteen ja ei aikaakaan, kun alkoi kohdella minuakin tylysti ja asettui yläpuolelleni. Siitä ei mennyt kauaa, kun jo petti ja aloitti väkivallan. Silloin juoksin. Toivon, että olisin juossut jo alussa ja sitä suosittelen sinullekin. 

Olen sitä mieltä, että todellisen luonteen näkee parhaiten siitä, miten kohtelee "alempiaan". Tarkoitan tällä sitä, että pomoa näiden kannattaa kohdella hyvin, mutta esim. kaupan kassa on heidän mielestään heitä alempana ja siksi voi kohdella huonosti. Tähän kannattaa kiinnittää jo tutustumisen alussa huomiota. 

Vierailija
57/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. lopeta. kavahda, on joo merkki.

Vierailija
58/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gut feeling. Sitä pitäisi aina kuunnella, alitajuntasi yrittää kertoa sinulle, että mies on munapää, vaikka tietenkään et halua sitä uskoa. Tule sitten kirjoittamaan vaikka sinne "mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset" -ketjuun kun heräät, menee aikansa mutta kerrasta oppii.

Vierailija
59/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös seurata millä tavalla suhtautuu eläimiin. Se kertoo myös ihmisestä paljon.

Vierailija
60/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielii kyvyttömyydestä empatiaan. Suhteen alkuvaiheessa kannattaa tarkkailla, miten kumppaniehdokas toimii tilanteessa, jossa hänellä on valtaa. Mokaava asiakaspalvelija, taksikuski, heikkolahjainen ihminen, eläin...

En veisi suhdetta pidemmälle. Sinulle on tietysti mielin kielin, näin aluksi, mutta lopulta tuo sama empatiakyvyttömyys tulee kohdistumaan myös sinuun ja mahdollisiin lapsiin.

Hän ihan todella vaikuttaa super empaattiselta. Vähintään yhtä paljon kuin minä. Minä siis usein fyysisesti tunnen muiden kivun ja olen muutenkin todella tunteellinen. Vedän kyllä usein puoleeni itseni vastakohtia, mutta oli jo ajatellut että tämä mies on ok :/

Ainiin hänellä saattaa ääni murtua jos hän puhuu jostain tunteellisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän