Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä elintarvikkeet on pilattu "uudella" reseptillä tai muuten vaan huononettu laatua?

Vierailija
29.04.2024 |

Aloitan eli Pommac ja Mignon munat. Molemmat maistuu ihan erilaiselta kun muutama vuosi sitten

Kommentit (261)

Vierailija
221/261 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillitassut, 90-luvulla olivat hyviä. Nyt en huolisi edes ilmaiseksi. Valmistajakin vaihtui jalostajasta Saarioiseksi. Tehkää palvelus ja lopettakaa niiden valmistus kokonaan.

Vierailija
222/261 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian panimon Sun'n ginger beer- limsa. Raikas, aidolta sitruunalta ja inkivääriltä maistuva saunajuma. Ostin taas pitkästä aikaa tuota ja voi yök. Imelää ja kitkerää esanssilitkua, johon hampaat mätänevät. Inhoan inkivääriesanssia, mutta rakastan oikeaa inkivääriä ja nyt tämäkin maistuu hirveältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Crème Bonjour tuorejuustot on nyt viimeisimpänä pilattu.

Söin tätä yksissä juhlissa ja olin järkyttynyt mausta. Kommentoin, että tästähän oli tullut kohu kun aineksia oli muutettu. Ystävä ei huomannut maussa eroa. Minä kyllä huomasin. En osta. 

Vierailija
224/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saarioisten rusinaton maksalaatikko. Voi vaihdettu palmuöljyksi.

Onkohan tässä ajateltu vegaaneja?

vegaaninen maksa?

Vierailija
225/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yleisesti kana, kanan fileet ja fileesuikaleet (joita en kyllä juurikaan käytä). Niihin on pumpattu ihan älytön määrä nestettä, ne ei enää ruskistu pannulla ollenkaan vaan pelkästään kiehuu siinä nesteessään. Hyi olkoon, meinasin oksentaa kun viimeksi tein kanakastiketta (ostin fileitä ja suikaloin itse). Keittolautasellisen nestettä sai kaataa pannulta pois, ennen kuin kana alkoi ruskistua. Oli niissä toki ennenkin nestettä, mutta ei todellakaan näin paljoa kuin nykyisin.

Vierailija
226/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audimies tulee ja muuttaa kaiken.

Vierailija
227/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audimies tulee ja muuttaa kaiken.

Ja Kummelinpanomies.

Vierailija
228/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen Pepsi (sisältää sekä sokeria että makeutusaineita, hyi)

Lidlin paistopisteen korvapuustit (nykyään vegaanisia ts voi puuttuu ja sen kyllä huomaa)

Jo mainittu creme bonjour. Yäk! Kuka tollasta enää ostaa?

Vierailija
229/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rebl Eats Spicy Italian leipä. Siihen vaihdettiin pepperjack-juuston tilalle vegaaninen juusto. En osta enää. Olen kasvissyöjä ja kannatan vegaanisuutta noin muuten, mutta vegaanista juustoa en voi sietää.

Vierailija
230/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grillitassut, 90-luvulla olivat hyviä. Nyt en huolisi edes ilmaiseksi. Valmistajakin vaihtui jalostajasta Saarioiseksi. Tehkää palvelus ja lopettakaa niiden valmistus kokonaan.

Vähän ihmeellinen kommentti tähän ketjuun. Jalostajan grillitassut kun ovat eri tuote kuin Saarioisten grillitassut. Vähän kuin vertaisi kokista pepsiin ja valittaisi että ei maistu samalta.

Vierailija
231/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tässä ajateltu vegaaneja?

Mikä siinä on maksan korvike?

Vierailija
232/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lidlin Saskia-vesistä vähennetty hiilihappoa? Lakkasin ostamasta pari vuotta sitten, kun tuntuivat muuttuneen liruiksi.

Vierailija
233/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarvikkeita, joopajoo. 

Vierailija
234/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien valmistajien useimmat mikroateriat on pilattu lisäämällä niihin sitä suovalta maistuvaa korianteria. Aikaisemmin minulla oli muutama harva suosikki, joita ostin, jos en ehtinyt laittaa itse ruokaa. Nyt on luettava tarkkaan seloste, että tietää, onko mainittua maustetta lisätty. Jos on, niin hyllyyn jää. Saarioisten ohrahuttu on sentään vielä entisensä. Herkullista.

Vierailija
235/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan tosi paljon 70-luvun Oululaisen jälkiuunileipää. Se maku oli lyömätön.

Oli vielä 2000-luvun alussa se vihreämuovinen luomu jälkiuunileipä todella hyvää.

Vierailija
236/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalainen Stratos on tosi hyvää suklaata, sulaa suussa. Ollaankos tässä ajamassa suomalaista makeistuotantoa tahallaan alas, ja siirrytään norjalaiseen?

Vierailija
237/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen saarioinen oli ainoa, joka oli tehty naudasta. Kunnekan kerran maistoin sianmaksan, niin maksiksennsyönti loppui siihen.

Vierailija
238/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se täällä voi jo lukeakin, mutta wilhelmiina-keksit. Ne on olleet ihan mun herkkua, mutta ei maistu ollenkaan enää hyviltä, kun ei ole voilla leivottu. 

Vierailija
239/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat mikroateriat on pilattu maustamalla ne nykyään saippualta maistuvalla korianterilla. Miksi sitä pitää tunkea lähes kaikkiin aterioihin? Olkoon vaan muotimausta, mutta se maistuu kamalalle. Tuntuu pahalta heittää kesken jäänyt ateriabiojätteeseen, mutta kun ei voi sitä syödä, niin muutakaan vaihtoehtoa ei ole. Nykyään luen tavaraselosteen tarkkaan enkä osta mitään, missä on tuota pahalle maistuvaa maustetta. Sanokaan vaan minua juntiksi!

Ja korianterifanit näköjään raivokkaasti alapeukuttavat. ;) Korianterin maistuminen saippualle on geneettinen ominaisuus jolle tosiaankaan ei kukaan itse voi mitään eikä sillä ole mitään tekemistä junttiuden kanssa. Olen samaa mieltä, että korianteria lisätään liikaa valmisannoksiin. Aikoinaan joka paikkaan ängettiin selleriä ennen kuin selvisi että aika moni on sille allerginen jolloin määriä vähennettiin radikaalisti. Korianteri on tämän hetken vastaavanlainen muoti-ilmiö joka on tullut aasialaisen kokkauksen mukana Suomeenkin. Samalla tavalla kuin suolaa vähennetään terveyssyistä, myös korianterin tyyppisiä mausteita tulisi käyttää hillitymmin.

Vierailija
240/261 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka sweet chili tonnikala on pilattu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan