Onko ok vappuaatontarjoulut?
Lihapullapastasalatti, broilercaesarsalaatti, patonkia, tuorejuustoa, viinirypäleitä, melonia ja mansikoita. Lisäksi munkit, simaa, kahvia ja kuohuvaa.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
On ok, jos kaikki ovat sekasyöjiä ja jos lihapullat ovat itse tehtyjä (eivätkä eineshirvityksiä).
Arveluttaa tuo lihapullapastasalaatti. Lämmetessä haisee sille itselle. Hyi, laita jotain muuta sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa meidän työpaikan lounasravintolan ihan perusarki menulta.
Ek tämän lle tarkoituskaan mikään hieno tarjoilu ole olla.
Niin, vappu on vappu, eikä mikään juhlavapäivä johon tarvii jotenkin panostaa.
Meillä panostetaan vappupäivään, jolloin varsinainen juhla on.
No minusta kuulostaa kivalle tarjoilulle, kyllä mulle kelpais.
Vierailija kirjoitti:
Kuten Ok, mutta tuo lihapullasalaatti ei kyllä kovin houkuttelevalta kuullosta.Mieluummin lohisalaatti tai tonnikalasalaatti.
Tonnikala nyt vasta kammottava säilyke on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ek tämän lle tarkoituskaan mikään hieno tarjoilu ole olla.
Niin, vappu on vappu, eikä mikään juhlavapäivä johon tarvii jotenkin panostaa.
No, en mä silti ymmärrä että kutsutaan kavereita ja tarjotaan niille salaattia ja patonkia. Kuoharista puhumattakaan. Tuollaiseen parin tunnin tilaisuuteen riittäisi ne munkit, sima ja kahvi, jos ei kerran kunnon tumuja vedetä ja vietetä mitenkään iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
patonkia, tuorejuustoa, viinirypäleitä, haukotus
No mitäs tilalle?
Miksi ne pitäsi jollakin korvata?
Haluan tarjota leipää, joten siksi 😂
Hih hih, kun olet hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
patonkia, tuorejuustoa, viinirypäleitä, haukotus
No mitäs tilalle?
Täällä kaupoista saa ainoastaan Intian myrkkyviinirypäleitä. Suu palaa jo yhdestä vaikka kuinka on pesty. En osta kuin kreikkalaisia viinirypäleitä, niissä ei ole kiviäkään, mutta vielä ei ole niiden aika.
Laita tilalle kirsikkatomaatteja siis kotimaisia ja toiseen kulhoon juustokuutioita.
Vierailija kirjoitti:
Hellapoliisin ohje, löytyy netistä. Mistä ton rosollin tuohon keksit.
Sekoita majoneesi ja kermaviili keskenään. Tuli ehkä vähän oksennusta suuhun. + kurkku, maustekurkku ja omena
Ihan liikaa kaikkea sotkettu sekaisin. Tämän tilalle harkitsisin jotain muuta.
Hauskoja (ja vähän surullisia) aina tällaiset keskustelut kun vapun yksin viettävät yrittävät aina pilata keskustelun neukkulähiöwtkommenteillaan
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja (ja vähän surullisia) aina tällaiset keskustelut kun vapun yksin viettävät yrittävät aina pilata keskustelun neukkulähiöwtkommenteillaan
Jotenkin naiivia tehdä aloitus vapputarjoiluista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän aloituksen motiivi sitten oli? :D
Minä laittaisin lihapullat erikseen ja salaatin erikseen. En ymmärrä näitä mössösalaatteja. Ja siis ihan perus vihersalaatti tomaatteineen ja paprikoineen, ilman mitään kastikkeita tai majoneeseja. Ei kaikki tykkää, että salaatissa on jos jonkinlaista sotkettu sekaan. Patongille muutakin päälle kuin tuorejuustoa, ihan vaan vaikka voita, tai ns. parempaa kermajuustoa, Glimminge ja Luostari ovat hyviä.
Muut tarjottavat ovatkin ihan jees. Toivottavasti sima ja munkit ovat itsetehtyjä? Toki eivät itsetehdyt aina takaa, että ovat hyviä, riiippuu tekijästä.
Kylmä lihapulla-pastasalaatti ei ajatuksena oikein nappaa. Mieluummin lämpimänä spagetti ja lihapullat etenkin, jos seurueessa on lapsia tai teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Minä laittaisin lihapullat erikseen ja salaatin erikseen. En ymmärrä näitä mössösalaatteja. Ja siis ihan perus vihersalaatti tomaatteineen ja paprikoineen, ilman mitään kastikkeita tai majoneeseja. Ei kaikki tykkää, että salaatissa on jos jonkinlaista sotkettu sekaan. Patongille muutakin päälle kuin tuorejuustoa, ihan vaan vaikka voita, tai ns. parempaa kermajuustoa, Glimminge ja Luostari ovat hyviä.
Muut tarjottavat ovatkin ihan jees. Toivottavasti sima ja munkit ovat itsetehtyjä? Toki eivät itsetehdyt aina takaa, että ovat hyviä, riiippuu tekijästä.
Tämä kuulostaa hyvältä. Mössösalaatit menee itselle tehtynä, mutta vieraiden antaisin itse valita, mitä haluavat lautaselleen sotkea.
"No, en mä silti ymmärrä että kutsutaan kavereita ja tarjotaan niille salaattia ja patonkia. Kuoharista puhumattakaan. Tuollaiseen parin tunnin tilaisuuteen riittäisi ne munkit, sima ja kahvi, jos ei kerran kunnon tumuja vedetä ja vietetä mitenkään iltaa."
Olen ihan samaa mieltä, eli mikä on tämän tilaisuuden funktio? Tavata kavereita ennen isompaa juhlintaa vai tässäkö on tarkoitus viettää päivää / iltaa vappujuhlinnan merkeissä, salaatin ja patongin kera?
Jos jotain muutakin haluaa tarjota kuin kahvia ja munkkia, niin näin tyypillisesti ehdottaisin suolaista piirakkaa tai ns. peltipitsaa. Tällaiset sekasotku-salaatit ja patongit ovat vähän plääh, ja jotenkin ei juhlahetkeen sovi. Piirakka tai pitsa on lähes aina varma valinta ja sopii myös kahvin kanssa nautittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellapoliisin ohje, löytyy netistä. Mistä ton rosollin tuohon keksit.
Sekoita majoneesi ja kermaviili keskenään. Tuli ehkä vähän oksennusta suuhun. + kurkku, maustekurkku ja omena
Ihan liikaa kaikkea sotkettu sekaisin. Tämän tilalle harkitsisin jotain muuta.
Tämä palsta ei kyllä koskaan petä 😀 oksennusta suuhun majoneesipohjaisesta salaatista, ollaanpa sitä herkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, vappu on työväenjuhla.
miks pitäis olla jotain erikoista, vaikka itse tehty hernekeitto sima ja tippaleivät. tai janssonin kiusausta niin paljon että riittää, munavoi ja karjalapiiralat, rusinapitkoo tuoretta kaffetta, sillivoileipiä suolakurkkuleipää savukinkulla,paiststut muikut muusilla ihan oikeeta ruokaa eikä tilpehööriä
Kuten Ok, mutta tuo lihapullasalaatti ei kyllä kovin houkuttelevalta kuullosta.Mieluummin lohisalaatti tai tonnikalasalaatti.