Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen - kerro orgasmistasi, joka on jäänyt mieleen

Vierailija
29.04.2024 |

Jokin aika sitten oli nautittava hetki erään naisen kanssa jolloin hän sai muutaman kerran. Tuota muistellessa heräsi mielenkiinto naisten orgasmeihin jotka ovat jääneet erityisesti naisten mieleen. Onko sellaisia, miksi tuo jäi erityisesti mieleen? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä, kun tapailumies osasi koskettaa minua oikein. Toisella kerralla tulin, ensi kertaa lähes ilman apuja. Sain pari pienempääkin. Hänkin sai toisen, ensimmäistä isomman. 

Vierailija
2/10 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissapäivänä, kun tapailumies osasi koskettaa minua oikein. Toisella kerralla tulin, ensi kertaa lähes ilman apuja. Sain pari pienempääkin. Hänkin sai toisen, ensimmäistä isomman. 

Mielenkiinnosta, mitä tarkoittaa tuleminen, lähes ilman apuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan ap ollut minun kanssani?

Viimeksi kun nähtiin oli ensin alussa peruspanot ja sain kerran. Pidettiin taukoa ja juteltiin ja jatkettiin sitten hommia. Tyydytit minua sormillasi niin, että sain aina vaan uudestaan, niin ettei tiennyt missä toinen orgasmi päättyy ja toinen loppuu ja lakanat kastuivat. Se oli kyllä sellaista unohtumatonta menoa taas, että ei voi olla kiihottumatta kun ajattelee... 

Vierailija
4/10 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta, mitä tarkoittaa tuleminen, lähes ilman apuja?

Sain aluksi vibraa apuna käyttäen. Jätin sen melkein heti pois, koska tulin ilmankin. 

Vierailija
5/10 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun nähtiin oli ensin alussa peruspanot ja sain kerran. Pidettiin taukoa ja juteltiin ja jatkettiin sitten hommia. Tyydytit minua sormillasi niin, että sain aina vaan uudestaan, niin ettei tiennyt missä toinen orgasmi päättyy ja toinen loppuu ja lakanat kastuivat. Se oli kyllä sellaista unohtumatonta menoa taas, että ei voi olla kiihottumatta kun ajattelee... 

Teidänkin sessiot kuulostavat kivalle, mutta taidamme muistella eri tapahtumia. Peruspanot jne. puuttui ja intiimi kanssakäyminen oli vahvana tilanteessa jota muistelen. 

Vierailija
6/10 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesto-orkku. Tuntui, että se vaan jatkuu ja jatkuu.

Vierailija
7/10 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidänkin sessiot kuulostavat kivalle, mutta taidamme muistella eri tapahtumia. Peruspanot jne. puuttui ja intiimi kanssakäyminen oli vahvana tilanteessa jota muistelen. 

Mikä voi olla vielä intiimimpää kanssakäymistä kuin mitä tuossa kuvaillaan? 

Vierailija
8/10 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ensimmäisiä rakastelu-orgasmeja mieheni kanssa. Hän tuli kotiin työmatkalta ja riisui minut eteisessä. Yleensä hän oli ekstra-varovainen ison elimensä kanssa, mutta nyt hän oli täysin hellittämätön alusta asti. Olin alla alusta loppuun ja mua pantiin rytmikkäästi antamatta periksi yhdelläkään työnnöllä. Orgasmi tuli vavisuttaen koko vartaloani ja laukaisi miehen samalla syvälle minuun. Käteni olivat koko ajan kiinni miehen kädessä pääni yläpuolella ja yhä tiukemmin miehen lauetessa.

Vierailija
9/10 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä voi olla vielä intiimimpää kanssakäymistä kuin mitä tuossa kuvaillaan? 

Läheisyys ja yllättävä henkilökemia joka loi poikkeuksellisen fiiliksen.

Vierailija
10/10 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin pilveä ja laukesin niin , että kesti ikuisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi