Kuka uskaltaa enää ottaa pistoshoitoja katsottuaan eilisen "Mot"-dokumentin?
Olipas järkyttävää katsottavaa. Kaikennäköisiä puoskareita niitä onkin olemassa!
Hyvä, että näistä asioista puhutaan.
Tsemppiä "hoidon" kohteeksi joutuneelle nuorelle naiselle. Toivotaan, että saa vahingonkorvauksia aiheutuneesta vahingosta ja saa mahdollisesti korjattua ne.
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut monilla muillakin huulitäytteitä ottaneella. Tuokin nainen on normaalistikin tosi kivan ja miellyttävän oloinen.
Ovatko täytteiden ottajat ihmisten mielestä lähtökohtaisesti jonkin sortin kusipäitä?
Toivottavasti ei enää kukaan hairahdu niihin!
Vastuu on näissä hommissa molemmilla.
Niin tekijällä, kuin täyteaineiden ottajalla.
Jokainen joka näitä harkitsee on itse vastuussa siitä kenelle/missä käy hoitoja ottamassa.
Tämän takia tekijän ammattitaito kannattaa tarkistaa ennen kuin alkaa aikoja varailemaan.
En tiedä mitä ottaja on ajatellut, kun suostunut ottamaan hoitoja tekijän KOTONA.
Se, että tälläisiä hoitoja tekijät tarjoaa omassa kotona kertoo minun mielestä jo kaiken mitä tarvitsee tietää, jotta ei mene aikaa varaamaan.
Suomessa on paikkoja joissa pistoshoitoja suorittaa sairaanhoitaja klinikalla, jossa myös lääkäri saatavilla.
Kaikkea hyvää Outille.
Nähtäväksi jää saako korvauksia, epäilen.
Dokkari jäi näkemättä, pitää kaivaa jostain. Itseäni ei muuten pistoshoidot kiinnosta mutta nyt iän myötä silmänaluset ovat painuneet kuopalle ja yleisilme on väsähtänyt koko ajan. Olen pohtinut niiden täyttöä, tosin en menisi millekään hoitajalle vaan plastiikkakirurgille. Muuten ei fyllingit kiinnosta
Millä tavalla hän on mielestäsi pinnallinen? Ja miten olet hänet tuntenut?
Kyseisellä kosmetologilla oli useita eri laitehoitoja, joten miten voi arvata hoitolan olevan hoitohuone hänen kotonaan?
Kosmetologi selitti, että hänellä oli isot liiketilat aiemmin Espoon keskuksessa, mutta koska joutuo itse hoitovirheen takia pitkälle sairauslomalle hoitovirheen takia (Turkissa tehty leikkaus) hänen piti luopua liiketilasta ja teki oman vointinsa mukaan töitä hoitohuoneessa jossa oli kyllä kaikki vastaavat palvelut ja laitteet, kuin hoitolassa olisi.
Naiset ovat TÄYSIN JÄRKENSÄ MENETTÄNEET jo 20-30 nuorikot. Olin 2022-23 vuoden töissä as.palvelussa, jossa lähinnä tätä ikäryhmää ja jo 200 metrin päähän opin tunnistamaan botoxoidut otsat ja täytetyt huulet, leuat, posket.
Ja tiedättekö. En minä koskaan ajatellut että onpa nätti ja kaunis, ei. Ajattelin suruissani että onpa KÄSITELLYN, muovisen ja teennäisen näköinen nuori nainen, joka luojalta saamansa naamansa sitten otti ja meni ja
täysin PILASI. Nainen kun aloittaa 21-vuotiaana nämä, saa pöhöttyneen instanaaman itelleen ja AUTOMAATTISESTI näyttää 10-15 vuotta itseään vanhemmalta.
Siis ei nuoremmalta, HUOM.
VAAN VANHEMMALTA ja KÄSITELLYLTÄ.
Kenenkään ei pitäisi näitä ennen 35-40 aloittaakaan. Kokonaan ilmankin pärjää.
Ei joku Marilyn Monroe aikanaan ottanu mitään piikkejä ja on yhä edelleen se maailman kaunein koskaan elänyt nainein.
Kuka niitä aiemminkaan otti? Hullujen hömpötyksiä. t. 40v nainen
Tatuointi on ihon pintakerroksessa, ei lähelläkään imusuonistoa. Oikeasti tatuoinnin pahimmat vaarat on allergia oireet. Harvemmin mitään muuta tulee, jos ei jossain ihan epämääräisessä paikassa käy esim tutun kaverin luona