Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka uskaltaa enää ottaa pistoshoitoja katsottuaan eilisen "Mot"-dokumentin?

Vierailija
29.04.2024 |

Olipas järkyttävää katsottavaa. Kaikennäköisiä puoskareita niitä onkin olemassa!

Hyvä, että näistä asioista puhutaan.

Tsemppiä "hoidon" kohteeksi joutuneelle nuorelle naiselle. Toivotaan, että saa vahingonkorvauksia aiheutuneesta vahingosta ja saa mahdollisesti korjattua ne.

Kommentit (191)

Vierailija
101/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle tytölle kävi kamalasti,kun kävi ottamassa pelkkiä b12 pistoksia ja jotain muita, rasvaa liottavia pistoksia.

Ne tuotteet oli tilattu jostain aliexpressistä tms!!!!!

En olisi uskonut että "sääntösuomessakin" on tälläiset villin lännen markkinat.

Vierailija
102/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh miten helpolla voi netissä "kouluttautua."

Sara Tickle kertoi jossain podcastissa, että tietää henkilön, joka on ottanut jotain botoxia/tai täyteainetta (olisiko ollut hampaiden narskutteluun botoxia) ja hänellä meni se jotenkin niin pieleen, ettei ole voinut hymyillä nyt muutamaan kuukauteen. Että tosi hienoa tuollainenkin... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin jos olisi varaa ja kun en ole tyhmä niin lääkärille menisin ottamaan 

Vierailija
104/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kaikki vältt ole puoskareita. Hygienia vaaan pettää ja se on siinä!

EI mulle ole koskaan tullut mieleenikään ottaa/teetättää mitään "hoitoja". Ei mua saa kauniiksi ees moottorisahalla, luojan luomaa, antaa olla.

Mutta ne nuoret työt ja pojat.

Lainsäädäntöä pitäs kyllä korjata!

Ei kyse ole hygieniasta, vaan siitä että täyteaineissa se itse täyteaine on se joka aiheuttaa ongelmia.

Jokainen joka myy palvelua jossa tökitään haitta-aineita toiseen ihmiseen kauneusväittämien säestämänä on puoskari.

Pahoja ongelmia tulee myös, jos pistää täyteainetta verisuonien. Sanoi lääkäri.

-------

Kauneushoitoja tekevä LÄÄKÄRI pisti minulle täyteainetta vahingossa verisuoneen.

Vierailija
105/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään miettinyt botoxin ottamista sibeliusryppyyn, no enpä mieti enää.

Mun kaveripiiri on tosi luonnollista, ainoa mitä ollaan kokeiltu on microblading ja hiusten värjäys. Ja ollaan kuitenkin yli 30-vuotiaita jo. Mutta kun avaat somen, niin siellä on ihan hirveästi ihmisiä, jotka ravaavat tällaisissa toimenpiteissä ihan säännöllisesti. Tulee tunne, että "kaikki" ottaa tuollaisia. Siis jos vilkaiset vaikka Sara Sieppiä ja sen kavereita niin tuskin on KETÄÄN joka ei olisi kokeillut.

Vierailija
106/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vahingon iloinen 😁

Vierailija
107/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Somesyttyrät ovat mainostaneet näitä täyteaineita, koskaan ei ole tuotu esille kuinka köpelösti näiden kanssa voi käydä. Turkissa kuulemma halpaa hubaa. En katsonut ohjelmaa loppuun. Jossakin vaiheessa oli hyvin suosittuja "tubberwarea turpaan" kutsut, skumppaa nautiskellen. Jokaisen aikuisen oma asia mitä tunkee tai antaa tunkea itseensä, mutta näitä joudutaan sitten yhteiskunnan varoin korjaamaan ihmisiä pelastamaan.

Oletko siis sitä mieltä, että esim.  jos menen hammaslääkäriin paikkaamaan hampaan ja siinä aiheutuukin jokin tulehdus niin se on minun oma vikani tyyliin "mitäs menit"?

Hammaslääkäri, ei puoskari

Vierailija
108/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei ota enää ikinä mitään pistoksia ulkonäköään kaunistaakseen.

Varmasti ottaa ja monikin. Moni myös ryyppää ja polttaa vaikka tietää sen olevan haitallista! Hajoapa siihen.

niin ja syö itsensä lihavaksi

Vierailija
109/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli huuliin kuukausia kestäneet paukamat täyteaineesta. Vaikka oli ammattitaitoinen laittaja.

Vierailija
110/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveripiiri on tosi luonnollista, ainoa mitä ollaan kokeiltu on microblading ja hiusten värjäys. Ja ollaan kuitenkin yli 30-vuotiaita jo. Mutta kun avaat somen, niin siellä on ihan hirveästi ihmisiä, jotka ravaavat tällaisissa toimenpiteissä ihan säännöllisesti. Tulee tunne, että "kaikki" ottaa tuollaisia. Siis jos vilkaiset vaikka Sara Sieppiä ja sen kavereita niin tuskin on KETÄÄN joka ei olisi kokeillut.

Odotapas kun kaveripiiri on reippaasti yli 40 ja tule sitten kertomaan tämä sama. Nyt sillä ei valitettavasti ole vielä uskottavuutta. 

Vierailija
111/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli huuliin kuukausia kestäneet paukamat täyteaineesta. Vaikka oli ammattitaitoinen laittaja.

Kuulostaa todella ammattitaitoiselta. 

Vierailija
112/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset on typeriä!

Vierailija
113/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kaikki vältt ole puoskareita. Hygienia vaaan pettää ja se on siinä!

EI mulle ole koskaan tullut mieleenikään ottaa/teetättää mitään "hoitoja". Ei mua saa kauniiksi ees moottorisahalla, luojan luomaa, antaa olla.

Mutta ne nuoret työt ja pojat.

Lainsäädäntöä pitäs kyllä korjata!

Ei kyse ole hygieniasta, vaan siitä että täyteaineissa se itse täyteaine on se joka aiheuttaa ongelmia.

Jokainen joka myy palvelua jossa tökitään haitta-aineita toiseen ihmiseen kauneusväittämien säestämänä on puoskari.

Se  on juurikin näin. Pitäisi ottaa ensin selvää mitä aineita nuo piikit sisältää ennen kuin menee niitä laittamaan itseensä ja VIELÄ MAKSAA SIITÄ. On myös uutisoitu etteivät lähde koskaan kehosta vaikka alun perin niin väitettiin. Kyllä i

Törkeää arvostella toisten ulkonäköä. Haukutko myös syntymärumia ja lihavia, jotka ovat MAKSANEET SYÖDÄKSEEN itsensä lihaviksi? 

Vierailija
114/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset on typeriä!

Ottaa niitä miehetkin, muutkin kuin homppelit. 

Vierailija
115/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotapas kun kaveripiiri on reippaasti yli 40 ja tule sitten kertomaan tämä sama. Nyt sillä ei valitettavasti ole vielä uskottavuutta. 

Itse olen plus 40. Enkä tiedä ketään,joka olisi käynyt missään pistoksissa. Täti on leikkauttanut silmäluomet yksityisellä,mutta ne haittasivatkin näkökenttää.

Ehkä tämä mun sukupolvi on osittain säästynyt tältä. Tosin itse en ikinä hurahtanut edes kynsiin tai ripsien pidennyksiin. 

Kai se riippuu missä seurassa sitten pyörii. Muistan kun paikkakunnallani oli yhdet kisat.. Ja erotin heti helsinkiläiset (toimin aspana) Niillä oli jo vuosia sitten huulissa täytteet etc.

Vierailija
116/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli ulkomailla uutisissa, että pistoshoidoissa oli levitetty HIVtä (New Mexico, Yhdysvallat).

Kaikennäköisiä riskejä on.

Vierailija
117/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
118/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä tämä dokumentti:

27 min

dokumentti

tutkiva journalismi

hätkähdyttävä

syventävä

Outi Rummukainen joutui yli viikoksi sairaalaan ja sai kasvoihinsa isot arvet otettuaan täyteainetta poskiinsa. MOT tutki piilokameralla, ketkä tekevät pistoshoitoja Suomessa ja annetaanko niitä myös alaikäisille.

https://areena.yle.fi/1-66871399

Vierailija
119/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täyteaineet tulivat markkinoille, kaikki luulivat, että keho poistaa ne luonnollisesti pikku hiljaa ja että tässä on viisasten kivi leikkauksen sijaan.

Nyt noin 20 vuoden markkinoillaolon jälkeen ollaan pikkuhiljaa ymmärretty, että täyteaineet eivät ikinä täysin poistu kasvoista. Ollaan tehty MRI-kuvauksia kasvoille ja siellä näkyy jopa 20 vuotta vanhat täyteaineet.

Vaikka täyteaineita markkinoitiin luonnollisina kosteuttajina, jotka sulavat pois, niin näin ei ole.

Aine on kuitenkin keinotekoista ainetta, jota keho ei kykene hajottamaan.

Seurauksena kudokset ovat tulehdustilassa ja plastiikkakirurgit ovat huomanneet avatessaan kasvoja, että täyteaine on sulautunut tahmeaksi massaksi oman kudoksen sisään ja tuhonnut ihon omaa rakennetta.

Täyteaineet eivät nuorenna, vaan loppupeleissä tuhoavat ihosi sisältä ja vanhenet ennen aikaisesti.

Youtube on täynnä plastiikkakirurgeja, jotka varoittavat täyteaineista.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5348645/tayteaineet-eivat-koskaan-poist…

Vierailija
120/191 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa samannäköisen suun kuin eräällä ylipainoisella, sottaisen näköisellä suomalaisella "tanssijattarella"? Huh, luulisi olevan varoittavaa esimerkkiä siinä tarpeeksi.