IS: Vornanen sairastui yhtäkkiä ja jää sairaslomalle
Kommentit (628)
Vierailija kirjoitti:
Edustaja Vornanen tiukkana: Ei huumausaineiden käyttöhuoneille!
Anna kun arvaan, ei halua myöskään tiukempaa aselainsäädäntöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ministeri Kanervan aikana oli vielä erilainen Suomi. Tiukempi ja moraalisempi.
Se on nyt vain enää historiaa.
Kanervan keissistä on 16 vuotta. Textiviestikohu tapahtui vunna 2008.
Niinpä. Terveet arvot tulee tuoda jälleen keskiöön. Olemme nähneet äärireunojen romuttavan niitä suomalaisille perinteisille arvoille sopimattomilla tavoilla.
Alanuolittaja siis ihannoi väkivaltaa eri muodoissaan. Sairasta. Mutta mitä muuta noilta voi odottakaan?
Sitten, kuten tässä ketjussa, kun tuomitaan selvästi ja yksiselitteisesti väkivalta niin tuollainen tyyppi syyttää väkivallan tuomitsevia ehdottomiksi ja mustavalkoisiksi. Koska mielestään väkivalta missä muodossa tahan
Kuulostaa pyccalta 🧐?
Perussuomalaiset järkyttyivät - hakevatko kaikki huomenna sairauslomaa?
Vituttaa tuo! Saikulle, kun sekoilee aseen kanssa päissään baarissa.
Ei oo mikään saikun syy, mielenvikaisuus?
Aseluvat taitaa kuitenkin lähteä.
Jos normi Jorma menis lääkäriin selittään, et tarviin saikkuu. Mitenkä kävis.. Wuh
Vierailija kirjoitti:
Heti mokattuaan nämä julkisuuden ihmiset hakeutuvat saikulle.. Meneekö selkä(ranka) vai iskeekö akuutti flunssa?
Nyt on vielä aika kylmät yöt. Ehkä vilustui, kun oli ulkosalla baarien sulkemisaikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lyödä lyötyä.
Empatia ei kuulu politiikkaan. Sitä saa, mitä tilaa.
Timpsukkahan halusi kovempia rangaistuksia rikoksista. Toivottavasti on tänäänkin samaa mieltä!
Mitä sanoo oikeusministeri Meri (prs)?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän suunnitelmia Vornasella noin etukäteen oli viikonlopun aikatauluttamisesta. Klo 4 hän ammuskeli mahdollisesti humalassa Häkissä, klo 11 hänellä oli sovittu äänestäjien tapaaminen 450km ja 5t ajomatkan päässä Joensuussa.
Siellä ne Pohjois-Karjalassa ovat nyt kovin pettyneitä kun idoli ei saapunutkaan. Eivät toki ole pettyneitä siihen mitä teki.
Ei ei nyt mitään saikuttamista! Työ parantaa, takaisin töihin eikä kotiin syrjäytymään! Vai mitä, Orpo ja Purra?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus saa kiittää, että AY-liike lakkoili irtisanomisperusteen heikentämistä vastaan. Nykyäänhän vielä irtisanominen edellyttää asiallista ja painavaa syytä. Jäädään seuraamaan miten tässä keississä käy.
Paljonko Vornis painaa 🧐?
Vöner, Vornis, voi rkle näitä nykyajan tuotenimiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anonyymisti voin tunnustaa, että olen joskus erehtynyt äänestämään persuja.
Tämä ei tule toistumaan.
Porukkahan on ihan luokatonta.
Voimia!
Perussuomalaiset on yksi iso friikkisirkus.
Olen Vornasen ikäluokkaa ja täytyy myöntää, että jos saisin päähäni jotakin niin idioottimaista kuin ryypätä baarissa aamuun asti, pitäisi varmasti sen jälkeen pitää ainakin kolme viikkoa sairaslomaa. Ei tällä ikää jaksa. Onneksi täysipäisellä viisikymppisellä ei ole tuollaiselle edes tarvetta.
Hyvä kansanedustaja Vornanen!
Mielestäni kansanedustajan käytökseen kuuluu ryhdikäs ja arvokas esiintyminen myös vapaa-ajalla.
Olen huomannut, että tässä asiassa mielipiteitä on monia. Itse kannatan aseman mukaista ryhdikästä ja arvokasta esiintymistä.
Valitettavasti tässäkään asiassa viisaus ei tule tittelin mukana.
Tämä kansanedustajamme käytös on täysin verrattavissa siihen, että armeijamme kenraalikunta hilluisi ravintolan edessä ase kädessä räkä poskella. Sitä ei ole nähty, eikä tulla näkemään, koska niissä miehissä on vielä tänäkin päivänä sitä ryhtiä, mitä yhteiskuntamme niin kipeästi tarvitsee.
Hyvä Timo, kun ohjeistat muita, muista katsoa myös peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että monella.kommentoijalla on jonkinlainen negaatio persuihin eikä itse tapahtumaan.
Projisoivat jotain ihan muuta. Ehkä eivät oikeasti itse kestä kritiikkiä tekemisistään. Mut sellaisia demagogiset äärireunoilla olevat ovat.
Jaa? Tarkoitatte varmaan antipatiaa? Negaatio(t) taitaa olla vähän muuta. No mitäs minä niistä ymmärrän (kielitiede tai filosofia). No ei taida se eräiden kansankiihotus nyt oikein onnistua ja retoriikkaa.... hah! retoRIIKKA ei ole viikonlopun aikana todellakaan toiminut. Poliittinen valta taitaa vaan vähentyä ?
Ymmärrän jos mies tarvitsee selviämisvapaata, mutta se tehdään omalla kustannuksella.
Kuka tutkisi mihin sairauteen lääkäri (kuka?) on saikkua kirjoittanut?
Vierailija kirjoitti:
Onko hän uhri?
Ainahan persu on uhri.
Vierailija kirjoitti:
Heti mokattuaan nämä julkisuuden ihmiset hakeutuvat saikulle.. Meneekö selkä(ranka) vai iskeekö akuutti flunssa?
Julkisuuden ihmiset? Vornasesta ei kukaan ollut kuullutkaan ennen tätä viikonloppua. Nyt hän toki on kyseenalaisen julkisuuden ihminen.
Viina, musiikki ja villit naiset. Niistäkö pääsee nykyään kahden viikon saikulle?
Koko ajan vakuutellaan ettei näitä satu, ja bähä väliä kuitenkin sattuu.
Menee usko ja luottamus tyystin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisuuden ihmiset? Vornasesta ei kukaan ollut kuullutkaan ennen tätä viikonloppua. Nyt hän toki on kyseenalaisen julkisuuden ihminen.
Julkisuus tuli kertalasauksella!